Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1416
har brukt 1-2 dråper isoprop for løse opp alprazolam, og klonazepam.
Etter filtrering kjenner jeg ingen smak av virkestoffet i restene.
Det jeg lurer på er hvor mye en liten ml isoprop ethanol 75% kan løse opp å holde, ta for eksempel 1 mg alprazolam, 2 mg klonazepam, og 5 mg diazepam. Vil 1 ml holde alt virkestoffet?

Sitat av Ygg Vis innlegg
har brukt 1-2 dråper isoprop for løse opp alprazolam, og klonazepam.
Etter filtrering kjenner jeg ingen smak av virkestoffet i restene.
Det jeg lurer på er hvor mye en liten ml isoprop ethanol 75% kan løse opp å holde, ta for eksempel 1 mg alprazolam, 2 mg klonazepam, og 5 mg diazepam. Vil 1 ml holde alt virkestoffet?
Vis hele sitatet...
Noe jeg glemte å spørre om, vil det i hele tatt fungere å løse opp benzodiasipner i så små mengder som ml?
Sist endret av Ygg; 2. august 2018 kl. 18:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ygg
Ygg's Avatar
Trådstarter
prøvde igår 20 mg oxycontin, 5 mg valium, 2 mg rivotril og 1 mg xanor(ksalol)
knocka meg ut til nå altså det funka fett, huska jeg hadde kanskje 1,5 time med eufori for d ble svart.
Sist endret av Ygg; 4. august 2018 kl. 07:36. Grunn: Glemte å ta me resultatet
Ser ut som noe jeg hadde funnet på hvis jeg brukte nåler.

Kjøp propylen glycol for å løse opp benzo til IV. Du må tynne den ut med vann før du eventuelt skyter. Oxyen vil med 99% sikkerhet løse seg opp pga vannet. Ta en grov filtrering først, og bruk deretter micron/wheel filter til sprøyter for å fjerne partikler og annet rusk.

Spennende å høre om ville cocktails som dette. lykke til! Vær forsiktig, er ikke noe spøk det du driver med
Sitat av Hater Vis innlegg

Spennende å høre om ville cocktails som dette.
Vis hele sitatet...
En spennende cockail er jo Trenbolone,Rophynol,Alkohol og Kokain.

Rene drapsmaskin med lunte som ikke kan måles.
Ygg
Ygg's Avatar
Trådstarter
Prøvde samme dosen bortsett fra at jeg har satt ned Oxyene 10 mg. I håp om å ikke sove vekk all "goformen".
Har gått på A preparat smertestillende fra lege i 5-6 år(veldig høy toleranse) så at jeg sitter her å dubber nå er en velkommen overaskelse, i og med at jeg må ha 100mg IV Oxy for å få samme effekt. nodding/effekt 15 min etter administrering i dag.
kan det at jeg potenserer medsinene som går på krytokrom gruppe 450 ved å hemme eller mette enzymene så metablismen har noe å gjøre på annet enn å fokusere på medisnene.
kort fortalt hvordan jeg potenserer medisinene:

50 min - 1 time før: 2 x 25 mg phenergan(antihistamin, nesten alle vil hemme enzym gruppe krytokrom 450)

40 min - 0.5 liter grapefruktjuice (hemmer enzym gruppe krytokrom 450)

Prøvde samme dosen bortsett fra at jeg har satt ned Oxyene 10 mg. I håp om å ikke sove vekk all "goformen".
Har gått på A preparat smertestillende fra lege i 5-6 år(veldig høy toleranse) så at jeg sitter her å dubber nå er en velkommen overaskelse, i og med at jeg må ha 100mg IV Oxy for å få samme effekt. nodding/effekt 15 min etter administrering i dag.
kan det at jeg potenserer medsinene som går på krytokrom gruppe 450 ved å hemme eller mette enzymene så metablismen har noe å gjøre på annet enn å fokusere på medisnene.
kort fortalt hvordan jeg potenserer medisinene:

50 min - 1 time før: 2 x 25 mg phenergan(antihistamin, nesten alle vil hemme enzym gruppe krytokrom 450)

40 min - 0.5 liter grapefruktjuice (hemmer enzym gruppe krytokrom 450)
30 min - 0l35 liter tonic water (husk alltid å se på innholdslista at den inneholder kinin )

20 min - 1 eller to teskjeer bikarbonat(hvis jeg ikke har det tilgjenlig så drikker jeg to store glass melk, eller 1 dl vaninjekrem, basicly alt som nøytraliserer ph verdien i magen) for å lettere absorbere medisinen

0 min - tar oxycontin og eller oxynorm(bruker som oftest IV), alprazolam, clonazepam og diazepam oralt

Det jeg lurer på om dette påvirker det jeg tar IV, eller sublingualt?

Når det kommer til IV forberedring så knuser jeg alle benzoene først å har pulveret oppi ett shooteglass, trekker opp så vidt 0.1 ethanol isoprop (så lite som jeg klarer) så trekke jeg opp mer til pumpa jeg har 1 ml, og blander det med benzoene i shoote glasse. Så gjør det samme med oxyen, i samme shooteglass

Sitat av Ygg Vis innlegg
Prøvde samme dosen bortsett fra at jeg har satt ned Oxyene 10 mg. I håp om å ikke sove vekk all "goformen".
Har gått på A preparat smertestillende fra lege i 5-6 år(veldig høy toleranse) så at jeg sitter her å dubber nå er en velkommen overaskelse, i og med at jeg må ha 100mg IV Oxy for å få samme effekt. nodding/effekt 15 min etter administrering i dag.
kan det at jeg potenserer medsinene som går på krytokrom gruppe 450 ved å hemme eller mette enzymene så metablismen har noe å gjøre på annet enn å fokusere på medisnene.
kort fortalt hvordan jeg potenserer medisinene:

50 min - 1 time før: 2 x 25 mg phenergan(antihistamin, nesten alle vil hemme enzym gruppe krytokrom 450)

40 min - 0.5 liter grapefruktjuice (hemmer enzym gruppe krytokrom 450)

Prøvde samme dosen bortsett fra at jeg har satt ned Oxyene 10 mg. I håp om å ikke sove vekk all "goformen".
Har gått på A preparat smertestillende fra lege i 5-6 år(veldig høy toleranse) så at jeg sitter her å dubber nå er en velkommen overaskelse, i og med at jeg må ha 100mg IV Oxy for å få samme effekt. nodding/effekt 15 min etter administrering i dag.
kan det at jeg potenserer medsinene som går på krytokrom gruppe 450 ved å hemme eller mette enzymene så metablismen har noe å gjøre på annet enn å fokusere på medisnene.
kort fortalt hvordan jeg potenserer medisinene:

50 min - 1 time før: 2 x 25 mg phenergan(antihistamin, nesten alle vil hemme enzym gruppe krytokrom 450)

40 min - 0.5 liter grapefruktjuice (hemmer enzym gruppe krytokrom 450)
30 min - 0l35 liter tonic water (husk alltid å se på innholdslista at den inneholder kinin )

20 min - 1 eller to teskjeer bikarbonat(hvis jeg ikke har det tilgjenlig så drikker jeg to store glass melk, eller 1 dl vaninjekrem, basicly alt som nøytraliserer ph verdien i magen) for å lettere absorbere medisinen

0 min - tar oxycontin og eller oxynorm(bruker som oftest IV), alprazolam, clonazepam og diazepam oralt

Det jeg lurer på om dette påvirker det jeg tar IV, eller sublingualt?

Når det kommer til IV forberedring så knuser jeg alle benzoene først å har pulveret oppi ett shooteglass, trekker opp så vidt 0.1 ethanol isoprop (så lite som jeg klarer) så trekke jeg opp mer til pumpa jeg har 1 ml, og blander det med benzoene i shoote glasse. Så gjør det samme med oxyen, i samme shooteglass
Vis hele sitatet...
ringte giftsentralen å de var ikke spesielt bekymret for isoprop ethanolen men heller bindemidler i tablettene, noe som er en real fare.
Det har jeg lært den harde måten, synd ikke noen av de apotekene jeg har vært hos ikke engang har hørt om hjulfilter, må vise på telefonen før de sier de ikke har det å aldri har hatt det. Veldig synd

En venn av meg prøvde å ta phenergan 2x 25 mg +0,5 liter grapefruktjuice en time før administrering.
Mikset først opp all benzoene,(alprazolam,klonazepam og diazepam) en av hver, og blandet ut med betraktelig mer isprop ethanol
75% enn nevnt tidligere. tenker det var ca 0.5 ml, akkurat nok til når jeg rørte det sammen så var det flytende, dog viskositeten var tykk.
Tilsatte så 20 mg oxykodon(alt som går i shooteglasset er pulverisert og om tabletten hadde farge utenpå fjernet han det), og 2 ml med vann, han varmet det ikke overhode, bare mikset det godt og lot det stå i 5 - 10 minutter
(noe han sikkert skulle gjort før han tilsatte oxy'en og vannet, men han er ikke sikker på om virkestoffet fordamper med ethanolen, jeg er bare den vanlige mannen i gata så må lese meg opp på det meste siden det virker som IV virkestoffet i tabletter er tabu selv her) da er det bare å filtrere så godt som mulig dette er det viktigste steget
Sist endret av Ygg; 5. august 2018 kl. 03:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei interessant emne dette med IV risk redusering og renere stoff. Eneste benzo jeg skyter (alltid med speed eller opaiter!) Er Rohypnol 542 grønt lag blå inni. Koker den lenge, 2.5ml blir ca 1 og filtrer m/bomull. Deretter wheelfilter med nål inn i en sprøyte med speed/opiat +1ml vann. Dette blir fint å blått men ser ikke helt sunnt ut.

Har så godt som alltid renset med aceton - speeden en eller to ganger før iv. Oxy/dolc filtrer jeg etter koking, med bomull og wheel filter.

Har ikke forsøkt å ekstrakter opiater utenom Kodein/CWE. Vil man få samme resultat med andre opiat??

Hva om jeg tar en ksalol eller to feks, deretter knuser den og blander godt i vann. Filtrerer m kaffefilt, og i teorien da ligger det 1mg alprazolam i filteret ? Samme prinsipp som speed/aceton?? Kan Propylen Glycol, løseopp de mg benzo som er i filtret for IV tilberedelse med filtrering?(og vapejuice��)

Og hvis PGEN har "6mg" nikotin(per hvilket væskemål vet jeg ikke men de på vapeshoppa putta i og skrev 6mg. Er det pr ml er det kanskje på kanten ift nikotindøden eller?


Og hvordan er det med 95eth+1iso? Trygt vanne ut å skyte utstyrsrens fra apoteket? Eller hvilken sprit er best egnet og hvor får man den. Har magnesium som kan bake slik at kan få ut vannet av alkohol/acetone som gjerne er 1-5% Dette er info som man skal være temmelig "junkie" fra før av før man nærmer seg å kokkelerer med løsemidler og Dop bøffa på fabrikk. Når en 1 mg pille veier 0.10 så er da 1% av den virkestoff du vil ha. Skjønner jo at pillene ville vært altfor små om de bestod av kun virkestoff men når ikke de som selger det har no ren form av stoffer så tenkte jeg gjøre et forsøk på en DIY plan som ikke er psykose-pettersmart setter pris på å høre noen tanker/innspill og erfaringer/teoretiske utfordringer osv!
Sist endret av Bluesky_; 22. mars 2020 kl. 10:04.