Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1054
Hei
Sliter med smerter i kneet (spesielt om natten og morgenen) etter en operasjon i kneet ifjor.
Brukt Paralgin forte og oxynorm, men dette virker kun i en par timer.
Har blitt tipset om å høre om å få Lyrica på resept mot disse knesmertene.
Er det noen som har erfaring?
Anonym bruker
"Lykkelig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet gabapentinoider brukes til smerter postkirurgisk. Det eller pregabalin. Du kan prøve deg med å nevne begge to til lege.
Gjest
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet gabapentinoider brukes til smerter postkirurgisk. Det eller pregabalin. Du kan prøve deg med å nevne begge to til lege.
Vis hele sitatet...
Takk! Da skal jeg høre
Kan være verdt å nevne at 300mg+ Lyrica får deg til å sjangle som om du er dritings og gir deg dobbeltsyn.

Start på lav dose om mulig.

Og hvis du er hobbyjunkie som navnet ditt sier ender du fort opp med å misbruke det, for det er skikkelig digg og enda diggere å blande med andre rusmidler.
Sist endret av krystallkongen; 3. februar 2020 kl. 20:55.
Gjest
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Kan være verdt å nevne at 300mg+ Lyrica får deg til å sjangle som om du er dritings og får dobbeltsyn

Start på lav dose om mulig
Vis hele sitatet...
Også hørt lyrica booster effekten av eks. oxy? Stemmer det?
Det stemmer.

Abstinensene er i samme liga som Benzodiazepiner også, muligens verre spør du meg.

Ville muligens prøvd noe annet..
Neurontin har hakket mindre misbrukspotensial som Lyrica, men det er veldig like stoffer. Mulig de er beslektede.
Gjest
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Det stemmer.

Abstinensene er i samme liga som Benzodiazepiner også, muligens verre spør du meg.

Ville muligens prøvd noe annet..
Neurontin har hakket mindre misbrukspotensial som Lyrica, men det er veldig like stoffer. Mulig de er beslektede.
Vis hele sitatet...
Leser at lyrica kan bedre søvn også, må nesten prøve det.
Du får fortelle hvordan det gikk hos legen.