Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3602
Hei!
Begynte på påbygg i høst.
Har blitt skikkelig forelska i en jente i klassen.
Vi snakker ikke så spesielt mye i timene, men sender en god del snapper til hverandre.

Det begynte med at hun helt tilfeldig la meg til på snapchat og jeg aksepterte. Deretter sendte hun en snap, og når jeg svarer kan hun ofte svare med en gang.

Det virker som hun prøver å se søt ut på bildene, og etter å har svart et par ganger da hun svarer med en gang velger jeg å la snappen stå åpen for at det ikke skal bli alt for tydelig at jeg liker henne, og eventuelt driter meg ut hvis hun ikke liker meg.

Er ikke så veldig aktiv på snapchat til vanlig så vet ikke helt hvordan ting funker der.

Ser at hun har 2mill poeng, og lurer på om det er vanlig og svare så ofte og raskt på snappene for å oppnå denne poengsummen, eller er min samtale spesiell?

Er generelt håpløs med damer og til å oppdage tegn.

Har også slitt en del med selvtilliten og ikke trodd at noen kan bli interessert i meg, men det har hjulpet mye på selvtilliten at hun sender så mye snaps til meg.

Er veldig redd for å drite på draget, spesielt når jeg kommer til å møte jenta hver skoledag fremover i år, men er samtidlig redd for å virke avisende hvis hun faktisk er interessert i meg.

Så setter stor pris på litt hjelp her.
2 millioner poeng på snap?

Da er hun vel mer opptatt av "streak" og ikke deg.


Prøv å få igang en samtalene da. Smil til henne i timene. Sånne små ting som hun legger merke til utenom streak på snap.

Fester du? Kom deg på en fest ilag med henne
Hvist dere snapper en del, spør henne om å møtes eller noe på fritiden da? Om hun så skulle svare nei har du fortsatt ikke driti deg ut�� Kjør på!
Støtter livsnyter. Du har god grunn til å gå videre. Lykke til:-)
Send snap av tissen din. Jenter elsker å få uoppfordrede bilder av guttetisser.
Hvis hun ikke allerede er forelsket i deg nå, så kommer hun til å bli det når hun får tissebildet.
Sorry, men for en dum ide, sende bilde av pikken, nei.
Hva med å omgås litt utenom skolen, ta en kaffe/milkshake, gå på kino, tur. m.m
Bli litt kjent og se om dere liker å være sammen.
Enkle råd, men dette er ikke så veldig vanskelig.
God helg og klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 27. september 2019 kl. 20:09.
2 mill snapscore ja. Hun er nok bare ute etter oppmerksomhet, kjenner flere jenter som det. De har ofte 50-60 uåppnede snaps til enhver tid. De lever livet sitt på snapchat og instagram. Trenger ikke å bety noe som helst at hun svarer med en gang, hun svarer nok de fleste med en gang.

Det er selvfølgelig mulig at hun er interesert. Snakker dere på snap, eller er det bare "tørrsnapping" altså bare bilder uten tekst? Sender hun deg "skjer?" Eller er det mer personlige samtaler?

Vil også si at jeg ser på høy snapscore som ett redflag, svært ofte er dette jenter med dårlig selvtillit som bruker sosiale medier for bekreftelse og positiv oppmerksomhet. De funker ofte dårlig i forhold. Etter min, og alle jeg kjenner sin erfaring. Men ingen regel uten unntak såklart.

Ellers kan jeg si deg at jenter gjør det utrolig åpenbart om de er interresert i deg. Du må dog ta initiativet. Be hun med på noe gøy. Sier hun ja er hun nok interesert, får du ett "er opptatt, kan ikke, nei" osv er hun nok ikke det.

Tenk deg at det er Brad Pitt (eller en annen kjekkas jenter digger) ville hun droppet en date med han pga lekser eller en prøve? Nei, hun ville svart ja med en gang.

Sier hun ikke "hell yes!" Er det mest sannsynlig ett "hell no".
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Send snap av tissen din. Jenter elsker å få uoppfordrede bilder av guttetisser.
Hvis hun ikke allerede er forelsket i deg nå, så kommer hun til å bli det når hun får tissebildet.
Vis hele sitatet...
Ha ha ja - In your dreams...

Nei, det er nok bare gutter med komplekser som har behov for å vise seg. Det er i beste fall bare en myte at damer liker å få sånt uoppfordret..

Dessuten er det pr. Definisjon seksuell trakassering.

«Dickpics er en enorm misforståelse»

Utrolig at det der får kvalitetspoeng..
Sitat av Dough Vis innlegg
Ha ha ja - In your dreams...

Nei, det er nok bare gutter med komplekser som har behov for å vise seg. Det er i beste fall bare en myte at damer liker å få sånt uoppfordret..

Dessuten er det pr. Definisjon seksuell trakassering.

«Dickpics er en enorm misforståelse»

Utrolig at det der får kvalitetspoeng..
Vis hele sitatet...
Rimelig sikker på at den posten drypper av sarkasme
Sitat av Dough Vis innlegg
Utrolig at det der får kvalitetspoeng..
Vis hele sitatet...
Utrolig hvor vanskelig sarkasme er i skriftlig form.

"/s" tar brodden av det

eventuelt

dEt Er Jo IkKe SlITsOmT å SkRiVe SaRkaStIsKe KoMmEnTaReR sÅnN sOm DeT hEr... ElLeR sLiTsOmT å LeSe
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Send snap av tissen din. Jenter elsker å få uoppfordrede bilder av guttetisser.
Hvis hun ikke allerede er forelsket i deg nå, så kommer hun til å bli det når hun får tissebildet.
Vis hele sitatet...
Ja, det innlegget der var det virkelig kvalitet over.

Regner med at du ikke har problemer med å finne jenter.

Sitat av supercali Vis innlegg
Utrolig hvor vanskelig sarkasme er i skriftlig form.

"/s" tar brodden av det

eventuelt

dEt Er Jo IkKe SlITsOmT å SkRiVe SaRkaStIsKe KoMmEnTaReR sÅnN sOm DeT hEr... ElLeR sLiTsOmT å LeSe
Vis hele sitatet...
.åsgo esel å tmostils ted erøjg nak mos gnit erdna egnam re teD
Sist endret av ivar_oslo; 27. september 2019 kl. 22:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Send snap av tissen din. Jenter elsker å få uoppfordrede bilder av guttetisser.
Hvis hun ikke allerede er forelsket i deg nå, så kommer hun til å bli det når hun får tissebildet.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønte at dette var kødd. Ville bare si det.

TS: Dette var kødd. Ikke send bilde av tissen. Ikke.
Sist endret av *pi; 27. september 2019 kl. 22:38.
Når hun roper navnet ditt når dere har sex. Når hun hvisker navnet når hun tror du sover. Når hun legger haken på kneet ditt når du sitter i en stol. Når hun lar deg henge sure sokker på hodet hennes uten å protestere (Jeg har vært vitne til dette hos et forelsket par).
Jeg er mest bekymret for at dere ikke snakker så mye i real life men snapper hverandre masse.
Du har ikke tenkt til å faktisk snakke med henne før hun tenker at du er en liten pussy?
Mulig jeg er streng nå, men toget kan gå fra deg på dette grunnlaget.
2 mill? Hun sender mange snapper daglig å hun sender dem til mange så hold deg rolig og behersket, vi gutta har ofte en tendens til å overtolke å tro at kvinnfolka er mer interessert en de er, dropp samtalene på snap å prøv å få til et møte irl, skriv "jeg liker å snakke med deg, jeg skal en tur bort på (det lokale kjøpesenteret) å kjøpe bursdagsgave til mamma men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe, lyst til og være med? Så finner du fort ut om du er verd tiden hennes i hennes øyne