Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 9485
Heihei!
Er ny her i Trondheim, så vil gjerne møte nye folk og bli litt kjent ettersom jeg kjeder livet av meg her i dette rotet av et flyttelass. Flere anbefalte å arrangere et treff, så tenkte å ta initiativ. Har ingen anelse om hvor det kan være evt, men får se hvor mange som er interesserte i å være med å ta det derifra.
Noen som vil være med eller har tips til hvor/når/hva det kan være?
Sist endret av Veggen; 16. august 2019 kl. 05:43.
Bra insj!
Hvis været er fint er både Høyskoleparken og Festningsparken fine steder å være!
Treff i Trondheim høres morsomt ut, melder meg på allerede!
Supert! Når kan dere da evt? Nå til helga?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Helga passer ikke for meg, men hele mandag er ledig, og etter 17ish dagene etter

Man får uansett ikke valgt et tidspunkt som passer for alle aktuelle, og det er ingenting i veien med å ha flere treff i løpet av en kort periode. =)
Jeg har masse tid, så samme for meg, kan få til denne helgen og til uka dersom nok folk er interesserte vel og merke.. Bare samles i en park eller noe sånt er jo bra nok det
Skulle ønske jeg kunne møtt på noe slikt Mimrer tilbake i tid hvor slike treff var standarden. Du verden så artig det var, minner for livet Selv kan jeg i forkant stå å dele ut advarsel flyers rundt den aktuelle parken

Vil anbefale så mange som mulig å møte.
Sist endret av Jens1; 9. august 2019 kl. 14:52.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bra initiativ!

Park er vel desidert beste idé da det ikke krever at an bruker penger (dette kan være dealbreaker for noen desverre), man får heller godta vær-risikoen.
Har mulighet å stikke innom i helgen, men bedre tid alle dagene i uken etter 17:00

Kan stille med lydplanke med bluetooth/jack og merkelige samtaleemner.
Nå er det nok ikke alle som vil treffe meg, og det er heller ikke alle jeg vil treffe, for å si det litt på den måten. Noen ganger er jeg dog i Trondheim og kunne være åpen for å på en sivilisert måte treffe noen som vil diskutere kunst og filosofi. Legger bare dette ut her i tilfelle noen ønsker å plukke opp tråden. Send meg gjerne en privat melding, i så fall.
Lamoparken må jo bare være perfekt for et freak treff. Føle alt e litt mer ok der
Hvis vi sier nå til søndag, hvor mange ville/kunne blitt med? En eller annen park er helt ypperlig, bare å foreslå noe ettersom jet ikke er noe kjent. Greit å vite om noen i det hele tatt er med, kjedelig å bli sittende der alene hehe
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Lamoparken er koselig det, om noen er sulten kan man hente seg en burrito på Taqueros ellers har man "Smile" som har standard gatekjøkken burger og pizza, det er også en dagligvarebutikk like ved. Mulighet å trekke inn er der også, for å ta et par pils på Mellomveien pub om man vil.

Kan dukke opp søndag ja men har ikke mulighet til mer enn et par timer.
Hvor ligger Lamoparken? Men funker det, har ikke så altfor god tid jeg heller. Hvem andre har mulighet?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av dreamcave Vis innlegg
Hvor ligger Lamoparken? Men funker det, har ikke så altfor god tid jeg heller. Hvem andre har mulighet?
Vis hele sitatet...


Lamoparken ligger på Lade, man kan ta alle bussene som går østover og gå av på Buran 2, det er ca 5-7 min gåtur fra Solsiden: man bare følger sykkelstien bak solsiden videre mot Lade.

Sitat av Dodecha Vis innlegg


Lamoparken ligger på Lade, man kan ta alle bussene som går østover og gå av på Buran 2, det er ca 5-7 min gåtur fra Solsiden: man bare følger sykkelstien bak solsiden videre mot Lade.

Vis hele sitatet...
Ahhhh, så jo veldig koselig ut der! Om flere er med til søndag hadde det vært gøy å få til noe iaf
Skal til Trondheim på onsdag så blir med om treffet er feks neste helg.
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Skal til Trondheim på onsdag så blir med om treffet er feks neste helg.
Vis hele sitatet...
Det kan vi få til dersom folk er interesserte i det også :))
Sitat av dreamcave Vis innlegg
Det kan vi få til dersom folk er interesserte i det også )
Vis hele sitatet...
Høres bra ut. Supert initiativ
Er ikke i Trondheim så kan ikke møte selv, men etter å ha sett på flere vellykkede og mindre vellykkede forsøk på å arrangere treff vil jeg si at det lønner seg å planlegge ganske god tid i forveien, type 1-2uker minst. Da får folk tid til å bestemme seg og sette av en plass i kalenderen. Dessuten er terskelen for å møte mye høyere når man ser at flere har sagt at de kommer i tråden. Tipper det er en del som har lyst, men kvier seg litt i frykt for å dukke opp som eneste mann/kvinne. Lykke til!
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Er ikke i Trondheim så kan ikke møte selv, men etter å ha sett på flere vellykkede og mindre vellykkede forsøk på å arrangere treff vil jeg si at det lønner seg å planlegge ganske god tid i forveien, type 1-2uker minst. Da får folk tid til å bestemme seg og sette av en plass i kalenderen. Dessuten er terskelen for å møte mye høyere når man ser at flere har sagt at de kommer i tråden. Tipper det er en del som har lyst, men kvier seg litt i frykt for å dukke opp som eneste mann/kvinne. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Var det jeg også tenkte, det er fullt mulig om det er om 1-2 uker. Hvem hadde blitt med neste helg, evt helgen etter det da?
Vil du ha besøk utenfra Trondheim, må vi også ha litt tid for å planlegge reise og overnatting.
Neste helg å den etter der står åpen hos meg iallefall. Denne helga blir litt trasig med jobb imorgen å fylla idag.
Okei. Men da blir det om to uker, enten fredag/lørdag, i Lamoparken. Hvem er med? Kan evt få til noe til uka også hvis noen vil det i tillegg.
Kommer sikkert�� aldri vært på treff, vært gøy å sett litt fjes av medfreaksa
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Kommer sikkert�� aldri vært på treff, vært gøy å sett litt fjes av medfreaksa
Vis hele sitatet...
Så moro, blir bra!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Porque no los dos?

Vi kan da ha treff både i helgen og til uka og om et par uker, jeg har ikke noe i mot å møte opp flere ganger da jeg ikke er ukjent for lademoen området.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Porque no los dos?

Vi kan da ha treff både i helgen og til uka og om et par uker, jeg har ikke noe i mot å møte opp flere ganger da jeg ikke er ukjent for lademoen området.
Vis hele sitatet...
Jo for all del, tenkte bare det er lettere å få med flere hvis man bestemmer en dag og tidspunkt så kan de som vil slenge seg på. Var ikke så mange som var interesserte i å ha det imorgen, men jeg er med hvis noen andre vil det! Gjerne litt på ettermiddagen da
Skulle gjerne blitt med nå i morgen, men er dessverre ikke i området. Kan muligens klare å komme om to uker, får se an litt om jeg får ordnet sengeplass =) Lørdag passer best for meg da jeg jobber sent fredag.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Skulle gjerne blitt med nå i morgen, men er dessverre ikke i området. Kan muligens klare å komme om to uker, får se an litt om jeg får ordnet sengeplass =) Lørdag passer best for meg da jeg jobber sent fredag.
Vis hele sitatet...
Herlig! Lørdag it is.

Kan også imorgen selvfølgelig (søn 11.08), om flere vil det? Skader ikke med flere treff!
Sist endret av dreamcave; 11. august 2019 kl. 00:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Æeme! Er nordpå i morgen, men joiner neste.
Sitat av bernadotte Vis innlegg
Æeme! Er nordpå i morgen, men joiner neste.
Vis hele sitatet...
Så bra!

Ingen som kan idag da (kl. 18-ish)?
Uansett så blir det lørdag om to uker i tillegg.
Sist endret av dreamcave; 11. august 2019 kl. 16:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er også akkurat flyttet hit til Trondheim, hiver meg med om to uker