Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2289
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, lurer på om noen har en erfaring på hvordan dosering man burde ta om man tar emma i dag og være clean til mandag? Hørt at man kan ta 50mg baki? 😂 1år sia sist jeg tura btw
Ville ikke satset på å ta det rektalt, da det vil svi noe skikkelig i slimhinnene der bak. Hvis det er pga urinprøve du vil være clean til mandag så vil det være en stor sjanse for at det vil slå ut på prøve. Bedre å vente ��
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ville bare ha en liiitn emmafeeling, ikke turee
Er nok bedre å ta en liten stripe i nesa da isåfall. ��
Jeg ville ikke tatt.
Du tenker en såpass lav dose at du kommer til å bæde på å ikke ha tatt mer, samtidig som at du blir sittende med noia frem til prøveresultatene er klare.


Ta deg en øl
For meg var det ute etter 6 dager på labtest 80mg mdma
Sett igang, ta så lite du vil men det er ikke ute til mandag uansett
Hei!
Jeg vil fraråde deg å ta MDMA om du skal avlegge en urinprøve på mandag. Du sier ikke noe om hvor mye du veier, så jeg antar at du ikke vil kjenne noe av 80mg, og i mine øyne er dette bortkastet penger. Om man skal ta MDMA må man planlegge litt i forkant. Du har plenti av tid til å utforske MDMA, så jeg vil påstå å si at det ikke er verdt det om du må være clean til mandag. Det er mye bedre å ta MDMA når man er helt avslappet og fri for bekymringer. Du kommer kanskje til å oppleve noia eller angst om du tar dop nå når du skal væ're clean på mandag.

Ta deg heller en øl som SkammeligNykter sier, og heller prøv MDMA når du ikke har noen bekymringer og du er tilfreds med deg selv.
Sist endret av Maurjegeren; 31. mai 2019 kl. 22:38.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tokk ikke sjangsen, takk for raske svar er det forskjell på hvor lenge det er i urinen om man tar 200mg framfor 100mg?

Hvordan går det annt at det vises i 6dager på labtest? Står overalt at sporingstid er 2-4dager.. tar på labben selv så greit å vite
Sist endret av Veggen; 3. juni 2019 kl. 01:36. Grunn: Slo sammen innlegg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tokk ikke sjangsen, takk for raske svar er det forskjell på hvor lenge det er i urinen om man tar 200mg framfor 100mg?

Hvordan går det annt at det vises i 6dager på labtest? Står overalt at sporingstid er 2-4dager.. tar på labben selv så greit å vite
Vis hele sitatet...
Labtester er mer grundige
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vekten min er 60kg til du som lurte