Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1279
Yo yo Freaks!!

Bruker 2 ganger i året å hive meg på pepper en ukes tid, da jeg synest at det virker veldig godt på min bipolar.

Tidligere gangene så var jeg uggen en god stund etter, men toppformen kom etter hvert.

Har en formening at når jeg kutter pepperuken, at det er jo i grunn bare å ta vekk det ubehaget ved å gå over på hasj en ukes tid, slik at reseptorne får stillt seg tilbake, stemmer dette?

Skjønner jo at benzo vil funke fett, men har alltid vært skeptisk til dette iht. at jeg føler for meg at det er lett å bli hektet på.

Hva mener dere Freaks om hvordan dette best gjøres etter pepperen i en uke?

Jeg ønsker ikke overhodet noen som helst formaninger, sitter med nok kunnskap til å ikke trenger å lese slikt.

Takker for svar.
Sist endret av Hans Majested; 2. april 2018 kl. 19:00.
Så du sitter på nok kunnskap til å forstå at amfetamin virker godt på din bipolare lidelse også da, eller?
Det er samme sak som jeg ga uttrykk for i innlegget, men bra du nevner det, siden jeg vil fraråde dette på det sterkeste til andre i samme situasjon. Bipolar er innviduelt, på samme måte som mennesker generelt.
Hva er det med folk å ikke holde seg til topic idag da? Han ville ikke ha noen leksjon.

Selv har jeg tatt nedturen som det kommer. Røyka en feit en. kanskje knaska No sobril og sovet i noen dager. Du kjenner selvfølgelig deg selv godt nok til å vite om du har selvkontroll nok til å ta noen dager med piller uten å bli hekta.
EN UKE? langtids bruk? hah! det er ikke mye langtidsbruk akkurat, men greit.
Ta deg sammen å ta det som det kommer.
Forresten så hjelper god mat mot alt her i livet, hjelper best om du lager den selv.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Trollanon Vis innlegg
EN UKE? langtids bruk? hah! det er ikke mye langtidsbruk akkurat, men greit..
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt noe om langtidsbruk?

ikke no farlig å røyke bønne og knaske no piller ei ukes tid for å bedre formen men la det bli med det.
Jah altså det et ikke verdens undergang å ta ei uke på pepper. Jeg har selv vært minusbruker i 10år og kan ikke fordra pepper. Men jeg har brukt det i noen år også. Fra jeg var 17-20 eller noe i den dur.. På nedtur var det en prioritet å få i seg mat, hasj og noen piller å få sove på. Etter noen dager så var det kjipe over. Er vel egentlig ikke så ille å gå av pluss sammenligna med stort sett alt (bortsett fra røykings daa)