Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1884
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks!

Jeg har i mange år slitt med angst-preget rastløshet og en følelse av at livet er tomt og trist.
Dette har gradvis blitt verre og verre jo eldre jeg har blitt. Livet har tilsynelatende blitt mye bedre - fast jobb, hus, dame etc, men jeg føler meg rett og slett bare ræva.
Jeg har også slitt mye med mageproblemer og søvn.

Jeg har tidligere fått påvist høyt stoffskifte ved en anledningen, men senere prøver viste seg å være innenfor grenseverdiene.

Her om dagen fikk jeg en pakke Acetyl-L-Carnitine i posten fra iHerb.
Jeg tok 2 kapsler av 500mg og iløpet av en times tid ble jeg sittende med en helt sinnsykt rar følelse.

Det er akkurat som om alt bare falt på plass, og jeg følte meg for første gang normal igjen på veldig veldig lang tid.
I tillegg til euforisk følelse og endelig ha gleden av å sette seg ned og virkelig slappe av, fikk jeg masse energi og etc etc.
Jeg kan virkelig skrive i evigheter om hvor bra dette funka for meg, men det jeg lurer på her nå da, er WTF is wrong with me?

Hvorfor funker dette så bra på meg?
Jeg har lest at ALCAR kan roe ned stoffskiftehormonproduksjonen, men ville jeg merket en så rask effekt av det?
Kan man være plaget av høyt stoffskifte selv om man er innenfor grenseverdiene på blodprøvene?
Burde jeg ta med kosttilskuddet til legen og spørre han, eller vil det bare bli avfeid som tull?
Andre ting?

Hva gjør jeg nå liksom, jeg føler jeg har fått livet tilbake, men jeg vet bare ikke hvorfor.

Det har gått en uke nå, og det funker som faen enda.
Hva er problemet egentlig? Du har funnet noe som får deg til å føle deg bedre og det fungerer. Fortsett å ta det og håp at det fortsetter fungere.

Gi opp fastlegen, de er ubrukelige for alt som ikke skolemedisinen kjenner til. ALCAR har aldri skadet noen og er ufarlig å ta som kosttilskudd. Trenger du innspill fra en spesialist ta en tur til Balderklinikken eller tilsvarende, men jeg ser ikke helt hensikten hvis problemene dine er løst.

Jeg tipper du har/hadde Choline-mangel.
Sist endret av Esoterisk; 21. januar 2018 kl. 17:29.
Kan være flere grunner. Tror nok du vil få bedre svar på Longecity eller reddit nootropics.
Spenstig! Bestilte meg en boks selv Gir tilbakemelding om jeg er like heldig som deg
Frister nesten å prøve ut dette selv. Vil det være noe problem å få det inn til Norge? Ser at det er relativt mye å velge i, hvilken har dere bestilt?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er ikke noe problem sånn sett, jeg er veldig fornøyd
Greia er at det virker som om det er noe feil med kroppen min, som ble fikset av å ta dette.
Og hvis det er noe feil som feks høyt stoffskifte eller noe annet hormonelt, så er det kanskje greit å finne ut av det.

Men nå har jeg omtrent fløyet ned dørene på legekontoret, og lurer på hvor seriøst dette egentlig vil virke. Det er liksom ingenting vitenskapelig bak det annet enn en stk blodprøve som viste høyt stoffskifte for 3 år siden.

Lykke til folkens Jeg synes iHerb har vært sinnsykt bra på alt.
Kjøper probiotica, l-theanin, betaine HCL og ALCAR der.
Bestiller alltid for under 350,- for å slippe toll, og med vanlig postsending så er det gratis frakt.

Ikke forvent noen vidunderkur som jeg har..jeg finner iallefall ingen som har samme effekt som meg....men det koster jo bare en hundrelapp so why not.