Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4092
Heisann!
Lurer på hvordan det er å blande Xanax og Lyrica?
Tenkte å få noen svar før jeg putter i meg noe som ikke er helt bra sammen.
Noen som har erfaringer eller gode svar?
Da begge stoffer fungerer som en beroligende er ikke kombinasjon av disse 2 å anbefale.
Testet Lyrica selv rekerasjonelt nylig(600mg) og googlet da etter samme spørsmål og kom frem til at jeg ikke skulle blande disse 2 stoffene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ahha okei, jaja desverre har jeg blandet disse i fler uker, vet ikke om jeg har rett men tror det kan gå utover hjertet?
Jeg brukte dette rekerasjonelt og google søket ga da svar på dette: Ikke ta 600mg Lyrica og 2mg xanax.

Og som jeg svarte i den andre posten din vil det gå fint om du holder deg til normale doser.
Burde selvfølgelig prøve og unngå det så mye som mulig, men om det kommer ett panikk anfall lar det seg gjøre og ta en valium.

Alt med måte.
I følge felleskatalogen er det ingen interaksjoner mellom de to preparatene. Så det skal kunne gå fint å mikse de.

http://felleskatalogen.no/medisin/interaksjon