Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3968
noen som vet hva som skjer hvis du røyker benzo-preperater, eller andre piller som skal egentlig tas oralt? effekt, risiko og varighet...
Piller er ment for å tas oralt, ikke røykes. Tviler på at det er mulig å røyke benzo piller, det er i hvertfall waste.
mh87's Avatar
Trådstarter
20 2
ja, best å spise de men hvis du ikke kan spise da så må det være en annen måte å ta de enn å spise eller ta seg ett skudd.... :-S
Etter det jeg vet, tar ikke piller fyr. Du kan godt forsøke å knuse pillene til et utrolig fint pulver for så å mekke dem i tobakk som man gjør med hasj.

Om det fungerer eller ikke, vet jeg ikke. Men bruk hodet litt, så skjønner du at det er håpløst.
mh87's Avatar
Trådstarter
20 2
brukte hodet litt du gitt... å tror du ikke jeg fant ut av det på nett da;-) å ja, fint mulig å røyke piller, men noen "smelter" så alle piller må knuses før før de røykes...
Sitat av mh87 Vis innlegg
brukte hodet litt du gitt... å tror du ikke jeg fant ut av det på nett da;-) å ja, fint mulig å røyke piller, men noen "smelter" så alle piller må knuses før før de røykes...
Vis hele sitatet...
OK, som jeg oppfatter det, søkte du på Internett og fant svaret der.
Da lurer jeg på hvorfor du opprettet denne tråden i det hele tatt.

Jeg kan godt forsøke å tenne på en Paracet og se hvordan tabletten reagerer.
Ville vel egentlig ha frarådet deg å røyke tabletter. Inneholder bindemidler og annet du ikke vil få i deg via å røyke. Videre så er det også vanskelig å få fyr på, så du waster mest sannsynlig bort mesteparten
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Jeg har røyka noen rohypnoler i sammen med hasjmekk i vannbong, det sparker vanvittig i nøtta og blir søppelfjern ei lita stund. Tror nok man i alle tilfeller får best utbytte ved å ta benzo oralt.
Sitat av Stringer Vis innlegg
Jeg har røyka noen rohypnoler i sammen med hasjmekk i vannbong, det sparker vanvittig i nøtta og blir søppelfjern ei lita stund. Tror nok man i alle tilfeller får best utbytte ved å ta benzo oralt.
Vis hele sitatet...
Det er sannsynlig at du ble fjern av bare hasjen alene.
mh87's Avatar
Trådstarter
20 2
Sitat av Legevakten Vis innlegg
OK, som jeg oppfatter det, søkte du på Internett og fant svaret der.
Da lurer jeg på hvorfor du opprettet denne tråden i det hele tatt.

Jeg kan godt forsøke å tenne på en Paracet og se hvordan tabletten reagerer.
Vis hele sitatet...
Jeg spurte, så ble jeg ivrig og leita meg til noen svar på google. men sto ikke så mye om effekt.
Sitat av mh87 Vis innlegg


Jeg spurte, så ble jeg ivrig og leita meg til noen svar på google. men sto ikke så mye om effekt.
Vis hele sitatet...
OK

Uansett, du får nok mer effekt av å innta tablettene oralt.
Kan du fortelle meg hvorfor du har problemer med å bare ta dem oralt?
Det er på den snilleste måten du får mest effekt ut av det.
Den mindre snille måten er å injisere det, MEN det vil absolutt ingen med vett i hodet anbefale.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Det er sannsynlig at du ble fjern av bare hasjen alene.
Vis hele sitatet...
Det er fint mulig røyke enkelte piller ved at man knuser de/blander med litt tobakk..

Men som Eple har nevnt..Omtrent alle piller inneholder xx % bindemidler, som jeg umulig vil tro er særlig sunt for verken halsen eller de videre organene nedover i kroppen din..

Hvorfor kan du ikke spise pillene dine?
mh87's Avatar
Trådstarter
20 2
nesj...alltid morro å prøve nye metoder;-)
Sitat av mh87 Vis innlegg
nesj...alltid morro å prøve nye metoder;-)
Vis hele sitatet...
Ok, jeg har en ny metode til deg:
Dersom det er Pinex / Paralgin Forte, kan du jo ekstrahere kodeinet i dem (Veldig enkelt!), for så å enten drikke kodeinet eller injisere det.

Tidligere hatt en pasient som bommet da han prøvde å injisere kodein.
Var ikke noe behagelig å se på armen hans.
Sitat av mh87 Vis innlegg
nesj...alltid morro å prøve nye metoder;-)
Vis hele sitatet...
Meget mulig, mange har vell vært innom den perioden..

Dog, ikke sikkert du syns det er like "morro" etter ei stund når man våkner opp med en hals fra helvette & hoster blod/svart gugge

Hvis den eneste grunnen du har til å ikke spise pillene dine(som vanlige folk) er at "alltid morro med nye metoder", så går det fort bare en vei :/

/moral off..
Sitat av mh87 Vis innlegg
ja, best å spise de men hvis du ikke kan spise da så må det være en annen måte å ta de enn å spise eller ta seg ett skudd.... :-S
Vis hele sitatet...
Hva med å ta det rektalt?
Sitat av Felixer Vis innlegg
Hva med å ta det rektalt?
Vis hele sitatet...
Paralgin Forte fåes som stikkpiller.
Dette gir erfaringsmessig dårligere effekt enn å ta tabletter oralt.
Om det er noe galt med rektalen min vet jeg ikke...
*insert tittel her*
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Paralgin Forte fåes som stikkpiller.
Dette gir erfaringsmessig dårligere effekt enn å ta tabletter oralt.
Om det er noe galt med rektalen min vet jeg ikke...
Vis hele sitatet...
Fikk ketogan som stikkpille av legen på sykehus... Null funk, mtp rus. Lindra smertene, men.
Sitat av mh87 Vis innlegg
nesj...alltid morro å prøve nye metoder;-)
Vis hele sitatet...
Vennligst ikke gjør idiotiske ting som å røyke eller injisere piller.
Pillene inneholder bindestoffer og kjemikalier som det ikke er sunt å trekke ned i lungene. Skjønner at nye ting kan virke spennende, men det får da være grenser for idioti.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Fikk ketogan som stikkpille av legen på sykehus... Null funk, mtp rus. Lindra smertene, men.
Vis hele sitatet...
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Paralgin Forte fåes som stikkpiller.
Dette gir erfaringsmessig dårligere effekt enn å ta tabletter oralt.
Om det er noe galt med rektalen min vet jeg ikke...
Vis hele sitatet...
Oja, alltid vært under inntrykk av at rektalt skulle gi den beste funken jeg. Kanskje det kommer ann på substansen, eller så har jeg rett og slett blitt feilinformert. Husker i hvert fall en syk historie om en kompis av en kompis som hadde stappa dmt i rumpa ...
Sist endret av Felixer; 7. juni 2012 kl. 11:06.
Sitat av Felixer Vis innlegg
Hva med å ta det rektalt?
Vis hele sitatet...
Jeg lo!! Jeg også stemmer for denne metoden for trådstarter å teste ut. Til TS:
Legg deg naken på rygg, så dytter du alt ifra 5-10 piller opp i ræva, som en slags stikkpille. Husker ikke hvem det var som fortalte meg dette, men det er visst enkelte narkomane som spruter restene fra sprøyta opp i ræva eller noe i den duren. Jaujau, da er det i alle fall om å gjørra!!
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Jeg lo!! Jeg også stemmer for denne metoden for trådstarter å teste ut. Til TS:
Legg deg naken på rygg, så dytter du alt ifra 5-10 piller opp i ræva, som en slags stikkpille. Husker ikke hvem det var som fortalte meg dette, men det er visst enkelte narkomane som spruter restene fra sprøyta opp i ræva eller noe i den duren. Jaujau, da er det i alle fall om å gjørra!!
Vis hele sitatet...
Ikke bare "restene". Mange heroinavhengige må av helsemessige grunner gå over til rektal administrasjon, som er et tryggere alternativ enn intravenøst eller intramuskulært.