Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1364
Heisann, skal på findings idagg og imorgen, og lurer på om dere vet hvordan sikkerheten for rusmidler er? Har de hunder som sniffer på deg liksom? Sjekker de deg grundig? Hadde tenkt å ta med oppknust ritalin jeg kan sniffe
Hva med å finknuse det å ha det på en vannflaske? Vet ikke hvor godt ritalin løser seg opp, men amfetamin er vannløselig.
Sist gang hadde jeg med 2.5g med koka knust å gjort klart i en sånn glass ampull med skjei,hadde den bare rett i lomma å gikk rettforbi etter å ha vist båndet på handa.
Fjellape

Men da får jeg ikke sniffet det

Namnam

Ok takk, så det skal ikke være stress å ha det i noe også sniffe lines på doen?
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Om de har hunder, ser du vel før du steller deg ved køen.
Rusmidler er som regel ikke hovedfokuset til vektere, men heller våpen og at man ikke har med medbrakte flasker med væske oppi.

Gjem tingene dine i skrukken, så går det fint. Bare vær varsom når du skal bruke
Sitat av HeavyMacro Vis innlegg
Fjellape

Men da får jeg ikke sniffet det

Namnam

Ok takk, så det skal ikke være stress å ha det i noe også sniffe lines på doen?
Vis hele sitatet...
på doen? vet du hva slags do de har der?
Det er porta pottys og de er uhyre fæle, skittne og jævlige.

Hva med å dra innom en headshop å kjøpe en slik glassbeholder med skje slik at du bare kan snu ryggen til dem som ikke trenger å se hva du gjør så tar du bare en liten scoop bland folkemengden når det trengs? lettere å gjemme seg midt i smørøyet.
Sist endret av Kjelldriver; 17. august 2018 kl. 12:23.