Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4014
Hei. Har googlet og lest på forskjellige forum angående bruk av DNP.

Er det noen her inne som har førstehånd erfaring med DNP?
Personlige erfaringer og råd tas imot
Vis du skal ned i fett % eller noe lignende så kan du heller få någen råd.
Ikje rør det pisset selv jeg tviler i det største noen bruker det i Norge...
http://steroider.net/dnp-dinitrofenol/
Sitat av Cloor Vis innlegg
Vis du skal ned i fett % eller noe lignende så kan du heller få någen råd.
Ikje rør det pisset selv jeg tviler i det største noen bruker det i Norge...
http://steroider.net/dnp-dinitrofenol/
Vis hele sitatet...

Har tenkt å gjøre dette. Ser de nevner doser som 600 mcg i artikkelen du lenket.

Planen min var 200mcg i 15 dager.
200mg var også en stor dose, kan jo starte med 100mg de første 5-7 dagene og så se om du vil øke til 200mg. Du kommer jo til å vær forjævlig varm i denne temperaturen vi har nå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Liten update

Har fullført 3 dager med ketose og efedrin.

Er nå på dag 5 med DNP. 200mg daglig.

Har ikke følt store bivirkninger, litt svetting om natten og noe redusert energinivå. Ellers ingenting nevnverdig og å være i full jobb har gått fint.

Vann og multivitamin samt noe elektrolytter taes regelmessig.

Vekt når jeg startet var 88kg. I morges landet vekten på 79.5kg til tross for at jeg er veldig bloaty og holder mye vann.
Se der ja! Kunne oppnå gode resultater med en moderat dose.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kompis av meg døde av det grapset der, hjertesvikt i en alder av 21 så vær forsiktig
Man dør neppe av hjertesvikt fra DNP, mest nærliggende er overoppheting. Som for alt jeg vet kan føre til hjertesvikt, men det var ikke hovedårsaken. Da var det neppe dnp han tok.

Alle dødsfall med dnp er overoppheting. Det ble solgt over disk på 1920-30 tallet som slankemiddel og svert få har dødd av forsvarlig bruk.
Dnp ble oppdaget ved dynamitt sprengning da man så at de som hånterte det var ganske så ripped og ikke la på seg. har også blitt brukt i fotoproduksjon og som klesfarging. Dnp brukt med vett er ikke farlig.
Er forsåvidt enig om å være forsiktig.

Leit å høre om kompisen din. Vet du noe mer om dose og hvor lenge han tok dnp?
Det som folk glemmer er akkumuleringseffekten. Det bygger seg opp. Man kan fint gå på 200mg i 1-2 måneders avhengig av kroppsvekt
så lenge man holder seg hydrert til en hver tid og fyller på elektrolytter samt c vitaminer. Keto diet holder tempen nede. Karbohydrater øker tempen

https://i.imgur.com/ReGBdSv.jpg

Har selv tatt 4 kurer og vert oppe i 750mg. Gikk ned ca 10 kg på min første kur. Vinteren er absolutt beste tidspunktet å gjøre det på.
Kan slå av all varme og spare strøm
Sist endret av DHB; 20. oktober 2018 kl. 02:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Helt enig blir kur nr 2 nå til vinteren
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Farene virker å være at kroppen dehydreres eller koker over. DNP øker temperaturen i kroppen og metabolismen. Diett uten karbohydrater ser ut til å holde kroppstemperaturen lavere. Er ketosediett anbefalt sammen med DNP?
  1. Kan en trene kondisjon når en tar DNP uten å risikere å dø?
  2. Eller trene med vekter?
  3. Hvor lenge kan man bruke DNP sammenhengende, og hvor lang pause mellom hver runde?
  4. Er det lovlig å importere DNP?
  5. Bør DNP brukes med eller uten trening?
  6. Hvordan gjøre bruken av DNP tryggest mulig?
  7. Noen tester jeg bør ta hos legen før og under bruk av DNP?

Skal ned fra 130 kilo til 90 kilo. De første 20 ønsker jeg å bruke hjelp fra DNP for nå er det blitt smertefullt å trene, og faktisk også å gå. Når jeg har gått ned 20 kilo vil nok alt bli lettere og kanskje klarer jeg resten uten hjelp fra DNP.
Riktig. Ja mange anbefaler det, jeg kjører karbo for jeg liker å kjenne at det virker

1. Kondisjonstrening blir nok veldig vanskelig å gjennomføre både pga varmen men også fordi man blir lethargic. altså sluggish, doven.
2. Trening med vekter går til en viss grad men man orker ikke stort pga glykogenlagrene i musklene er tømt og letargi.
3. Det avhenger av start vekt og hva du vil oppnå og doser. Men 3-4 uker er optimalt med kanskje samme hvile tid før en ny runde.
4. Nei, men selges i norge om du hvet hvor du skal lete.
5. Jeg ville trent lett, lette til moderat vekt og mange reps. Hvis man orker i det heletatt.
6. Tryggest mulig er å bygge opp toleranse, start lavt i et par dager å kjenn hvor varm du blir. Mange liker å ta det før de legger seg, det gjør jeg. Husk at det akkumulerer i kroppen, tar du 200mg første dag og ikke kjenner noe og tar 200 til, har du plutselig 3-400 mg i kroppen neste dag. du finner skjemaer på dette. jeg postet et over. Vann er super viktig, drikk dobbelt eller trippelt av vanlig inntak.
Ved lengre bruk anbefaler jeg også å fylle på med elektrolytter og c vitaminer i litt høyere doser.
7. Nei, det var oprinnelig et legemiddel, å si til legen at du har tenkt til å bruke dnp er å be om trøbbel. Du får nok ikke noe hjelp da.

Husk at det ikke finnes motgift mot dnp, skulle du overophetes er isbad eneste løsning. lurt å bruke et termometer underveis selv om jeg aldri har hatt bruk for det. Du kommer til å pisse oransje, spermen din blir gul, svette kan også bli gul. men er ikke farlig.

Min første kur gikk jeg ned ca 10kg på 3 uker, så det funker bra. så lenge du har ekte og riktig dosert dnp. Pulveret skal eksplodere som, eller bedre enn krutt om du tenner på det. ja, det blir brukt i sprengsttoff.

Glemte å si at om man trenger mer energi kan man bruke eca stack. Dnp gjør at du holder mye vann i kroppen, så veiing under veis er ikke til stor nytte. Man ser ikke resultatene før vannet er ute ca en ukes tid senere. Mange missforstår dette og tror det ikke virker eller overdoserer undderveis.
Sist endret av DHB; 21. oktober 2018 kl. 22:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om jeg går til et privat laboratorium så kan har jeg hørt at de tar alle tester pasienten ønsker, og de sender heller ikke svar til fastlegen bare til pasienten.
  1. Vet noen hvilke tester en bør ta før og under eller om noen verdier kan gå opp i løpet av kuren?
  2. Hvor mye kan temperaturen i kroppen øke, og når blir det farlig?
  3. Hvor lang tid tar det å få tilbake energinivået etter endt kur?
  4. Merket du om du hadde tapt styrke og utholdenhet under kuren?
  5. 10 kilo på 3 virker jo enormt, er det bare fett som forsvinner eller tror du noe var muskelmasse?
  6. Har endel midjefett jeg ønsker å få vekk og en slankekur som virker selv uten stor fysisk innsats eller ekstrem kaloribegrensning ser ut som en flott løsning. Men hva med matinntak og kcal mengde, leste at metabolismen øker 60% på DNP? Spise normalt eller lavere kcal inntak?
  7. Er det fare for hjerteinnfarkt eller økt blodtrykk ved bruk av DNP?
Det kan nok stemme. Men det er neppe noen vits om du ikke vet om du har store lever eller nyre plager fra før, eventuelt kanskje mavesår.. Det er ikke hardt for organene generelt. Har aldri hørt om noen som sjekker ang dnp.

Om man kjører lange kurer kan tilskudd av T3 være fordelaktig. Det i seg selv øker metabolismen og brenner fett.
Temperaturen kan øke til man dør av overoppheting. Men på en effektiv dose, når du har funnet denne skal det nesten kjennes ut som du har feber. så rundt 38-39 kanskje. avhenger av dose og karbo inntak.

Energien er tilbake etter et par dager. Man taper styrke selvsagt når man mister fett/vekt. Beste er å ta det på en testo kur feks.
Utholdenheten er drit under kuren, letargi som jeg sa.

Man kan ikke unngå å miste noe muskelmasse når man slanker seg, det gjelder alle dietter. Hvis man ikke er på kur da, da mister man svært lite.

Du kan faktisk spise normalt og oppnå bra resultater, bedre om du spiser litt mindre. Obs! Mange får en enorm apetitt på dnp. Men du vil gå ned i vekt selv om du hadde levd på junk food. Det har jeg sett med egne øyne.

Det skal ikke forekomme noen fare hverken for hjerte problemer eller blodtrykk.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil en kunne bruke eca stack kun i de tilfeller en trenger ekstra energi slik som ved overtid, eller må en ta eca stack over lengre tid for full effekt? Er endel bivirkninger på eca stack så vil bruke det minst mulig men kan trenge energi boost et par ganger på en dnp kur.
Ta det når du trenger det mest. Man opparbeider jo toleranse på både koffein og efedrin. Aspirinen trenger man ikke da, så kjør EC stack.
Efedrinen vil jo dempe sultfølelse, men kan også øke tempen litt. Jeg ville også kikket litt på feks. Modafinil eller adrafinil. I og med at alle 3 nevnte energikilder er ulovlige. Hatt utrolig bra effekt av adrafinil ved overtid og skift arbeid.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir dnp 200 mg døgn i 4 uker i første omgang. Det med at dnp farger indre organer klarer jeg ikke helt å slutte å tenke på. T3 tilskudd har jeg hørt kan gi problemer med stoffskifte for de som har normalt stoffskifte. Dropper EC stack og forsøker å skaffe adrafinil.
  1. Tror dere det er stor risiko å få sendt fra utlandet? Er dnp noe narkohunder markerer på?
  2. Kan dnp være skadelig for lever eller nyrer i doser på 200 mg dagen i 4 uker?
  3. Hva skjer etter kuren forsvinner gulfargen eller forblir sperm og innvoller yellowish?
  4. Noen som har erfaring med T3 tilskudd og er det farlig for stoffskifte for de med normalt stoffskifte?
Hei.
Har gått på 200mg/døgn i 6 uker. Siste uken var for 2 uker siden.
Gikk fra 102 kg til 76 kg.
Lykke til!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har god erfaring med dnp. Kjørt doser opp i 750mg over flere, men kan heller anbefale 200-400mg dagen over lengre tid. Drikk mye vann, ingen alkohol, få i deg rikelig med C og e vitamin. Spørsmål?