Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2534
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei folks.

Har nettopp fått Apoccilin 1g tabletter. Skal ta totalt 8g pr dag -_-
Noen som har tatt dette før og merket noe bivirkninger, eller om dette er veldig tungt til magen?

Jeg hater tabletter og tar de ikke mer enn nødvendig, og nå er det egentlig nødvendig, men jeg hater bivirkninger.

Har ingen sykdommer jeg vet av bortsett fra at hjertet kan hoppe over et slag innimellom.

Håper på så mange gode svar som mulig så min angst for sterke medisiner kan bli litt roet ned
Hei. Fått disse for halsbetennelse ved et par anledninger. Blitt litt løs i magen og kvalm, men som regel har halsen vært mye verre så det har ikke plaget meg så hardt!
Det er viktig at du tar alle pillene som du har fått instruert, da det er noe some trenger å bygge seg opp over tid for å fungere.
Har gått på Apoccilin 1g tabletter før, og det eneste jeg merket av bivirkninger var at urin og avføring fikk en spesiell lukt, og at jeg ble litt løs i magen.
Fikk kjip halsbrann av de. Ellers merka jeg dem ikke.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar folkens
Bare gått på svakeste dose før og da har jeg ikke merket noe, men forskjell på 120mg og 1g tabletter

Ja må nok ta de, men får bare håpe man ikke får spesielle bivirkninger da jeg har nok med det jeg allerede har
Løs mage har jeg alltid fått av disse.

Ellers lite bivirkninger, hvis magen blir for ille så spis en jenta lett eller imodium. Da får du litt hardere avføring
Nei, jeg merker ingen bivirkninger av Apocillin.