Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1314
Ikke tenk på navnet, er dårlig på sånt.

https://soundcloud.com/flyxo/ayyy
Litt vanskelig å gi feedback da det ikke er så fryktelig mye ved den låten. Det jeg kan si er at trommer høres ganske bra ut, mikset relativt bra, god flyt. Det andre var veldig bland, og vanskelig å feste seg ved. Vet ikke om det rett og slett blir litt for repetetivt.

Hvis du klarer å lage eller sample melodiøse elementer som holder samme nivået som perkusjonen din så har jeg trua på at det kan bli ganske fett, men sånn som det er nå er det litt uinteressant.
Enig med Lonely Robot. Trommene hørtes bra ut, men vanskelig å si HVOR bra ettersom melodien var ganske kjedelig. Hvis du gjør noe med melodien kan det bli riktig bra!
Skjønner kritikken om at låten kan bli litt kjedelig, men jeg regner med at dette er noe som helst skal ha en vokalist på?
I så fall trenger den egentlig ikke være stort mer innholdsrik enn den allerede er.

Hvis det skal være en instrumental-låt blir den for kjedelig i lengden.

Ellers bra jobba, god mix! Liker ikke så godt perc-lyden som kommer inn rundt 0:40, den passer ikke helt inn med resten av lydene.
lag en hook med en ny synth eller noe så det ikke bare blir det samme om og om igjen
Det høres ut som om du vet hva du driver med, men jeg blir alikevell sittende å vente på noe som ikke kommer, om det gir noe mening.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bra beat. For dere som ikke likte den, hør på Ric flair drip eller Digital dash med og uten vokaler. Beaten er nok lagd med tanke på at noen skal rappe.