Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1305
Hei og hei folkens.

Har verdens rareste problem jeg ikke finner utav (dette er min egen nettside). Over til problemet.

Jeg får ikke kontakt med min nettside, tenkte det var en fase. Men etter 2 dager har jeg fått noia.. Må bruke en annen router modem om jeg skal få tilgang.


Har prøvd uten lykke:

- Flush dns
- Oppdatert firmwire i router
- Restarta routern
- slettet cookies.

Kan surfe på nettsiden om jeg kobler meg til en annen router (samme nett) Samme gjelder mobil, samboer sin pc, og hennes mobil. Kan surfe på nettsiden på mobilt nett, men så fort vi kobler over til wifi "no access"

Så problemet ligger i routeren, har søkt og søkt uten hell. Noen vettige svar her? Har en NETGEAR Nighthawk R7000
Prøvd å kjøre en factory reset på routeren? De fleste routere har et lite hull, der kan du stikke inn en nål e.l. for å holde inne reset-knappen.
Sitat av hippitus Vis innlegg
Prøvd å kjøre en factory reset på routeren? De fleste routere har et lite hull, der kan du stikke inn en nål e.l. for å holde inne reset-knappen.
Vis hele sitatet...
Gjetta dette kom, må vel prøve det

Fungerte ikke og tilbakestille
Sist endret av justastonedhuman; 8. april 2018 kl. 17:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva viser nslookup domenenavn.no ?
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kva viser nslookup domenenavn.no ?
Vis hele sitatet...
Når jeg kjøre nslookup på routermodemet jeg har problemer med



Dette er når jeg bruker en annen router modem.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ruteren din har åpenbart ikkje fungerande DNS-server. Prøv å sett den til å bruke t.d. 1.1.1.1 eller 8.8.8.8 som upstream dns-server. Stortsett kan du sette det på konfigurasjonsinterfacet for ruteren.

Når du kjem med så lite relevant informasjon og sladder resten så får du eit så generelt svar...
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ruteren din har åpenbart ikkje fungerande DNS-server. Prøv å sett den til å bruke t.d. 1.1.1.1 eller 8.8.8.8 som upstream dns-server. Stortsett kan du sette det på konfigurasjonsinterfacet for ruteren.

Når du kjem med så lite relevant informasjon og sladder resten så får du eit så generelt svar...
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar!

Satt dem til 8.8.8.8 og 8.8.4.4 ! Fungere som bare det Håper du forstår hvorfor jeg sladder, har innrømt dette er min domene noe alle kan whoise