Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5121
Hei, jeg er på tur med familien min i København. Jeg er her med moren min og mine to småbrødre, men vi bor ikke på samme hotell. Nå har jeg vært på shopping i Christiania, og funnet ut at jeg skal røyke på rommet. Hvordan er det best å gjøre det?

Vinduet kan ikke åpnes helt opp, men det går fint å blåse røyk ut av det. Det er røykvarsler, med sånne "don't touch"-skilt.

Jeg har hørt at lukta holdes inne i rommet hvis man legger en våt duk foran dørkarmen, så jeg har gjort dette.
Også har jeg hørt noe om at røyklukta kan gå bort raskere hvis man dusjer i varmt vann eller lar dusjen stå på. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Takk på forhånd!
Om du blir tatt så vil du nok få en bot...

Er ganske sikker på at det går ann og åpne vinduet, det er bare og ta av barnesikringen eller noe lignende.
Rull deg opp en, og gå en tur. Problem solved.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Kondom over røykdetektoren er jo en klassikker da..
Ikke ta den av, da utløses alarmen..
Ikke bare å ta deg en tur til nærmeste park, og sette deg ned, nyte været og bare chille istedet?
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Eneste tipset jeg vil gi er at du ikke røyker Joint da det blir mye røyk. One hitters fra bonge/ pipe å blås ut, vil alltids bli litt lukt men ikke så mye røyk inne på rommet.
Rull opp på hotellrommet, gå ut å gå deg en tur? ser det er nevnt tidligere
Trådstarter
21 5
Sitat av Snemannen Vis innlegg
Eneste tipset jeg vil gi er at du ikke røyker Joint da det blir mye røyk. One hitters fra bonge/ pipe å blås ut, vil alltids bli litt lukt men ikke så mye røyk inne på rommet.
Vis hele sitatet...
Det er noe sånt jeg tenkte å gjøre.

Jeg skal også gå i ut og røyke, og sitte i Christiania, men det er greit å vite hvordan man kan røyke inne også. Ser også nå at det er mulig å ta av barnesikringen, sjekket det ikke ordentlig ut i sta.
Sist endret av samekniv; 14. juli 2012 kl. 20:30.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Vi bodde på ikke-røyke hotell.
Men det vi gjorde:
Gå på badet og slå på dusjen slik at det blir damp i rommet. (Legg et fuktig håndkle ved dørkarmen).
Røyk i vei (ikke tobakk), når du er ferdig slår du av dusjen og lar det lufte.

Vi røyka så utrolig mye på det badet, uten å bli tatt.. nesten et mirakel.
sku til å si det samme som Perperperper. har ikke sett noen røykvarslere hengende i taket på badet så langt. Så det burde vell være safe?
Neutral Good
Mith's Avatar
Toalettpapirrull, lag et filter av tøy (vaskeklut med en dæsj parfyme feks.) og blås røyken gjennom dette filteret.
Funker for lukt, kanskje ikke for røykvarslere. På hoteller osv vil jeg uansett tro de bruker ioniserende røykvarslere som ikke slår ut på sigaretter.
http://www.wikihow.com/Smoke-a-Cigar...Getting-Caught om du trenger bilder.
Sist endret av Mith; 14. juli 2012 kl. 20:40.
Trådstarter
21 5
Sitat av Pirakta Vis innlegg
sku til å si det samme som Perperperper. har ikke sett noen røykvarslere hengende i taket på badet så langt. Så det burde vell være safe?
Vis hele sitatet...
Tror jeg går for dette, men at jeg også holder meg til å røyke lite om gangen. I tillegg til å røyke ute, selvfølgelig.

Takk for svar, alle sammen!
Sitat av Mith Vis innlegg
Toalettpapirrull, lag et filter av tøy (vaskeklut med en dæsj parfyme feks.) og blås røyken gjennom dette filteret.
Funker for lukt, kanskje ikke for røykvarslere. På hoteller osv vil jeg uansett tro de bruker ioniserende røykvarslere som ikke slår ut på sigaretter.
http://www.wikihow.com/Smoke-a-Cigar...Getting-Caught om du trenger bilder.
Vis hele sitatet...
men det kommer jo røyk lukt fra selve røyken å?...... ikke bare igjennom munnen.
Stikk hodet ditt ut av vinduet. Problem solved.
Sist endret av Dunkelheit; 17. juli 2012 kl. 19:35.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Tja, var på hotell for noen dager siden.
Virket og ta kondom på røykvarsleren.
Men det var litt verre når vaskehjelpen banket på døren..
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av Dunkelheit Vis innlegg
Stikk hodet ditt ut av vinduet. Problem solved.
Vis hele sitatet...
København = Christiania. Christania = Hasj. Hasj = Ulovlig i Danmark. Hodet ut vinduet = Mistenksomme forbigående/hotellansatte. Mistenkelige personer = Ofte Politi.

Varianten på badet er vel tryggest? Men hvorfor sture på hotellrommet når man er i Køben, det lurer jeg på.
Sitat av stagg Vis innlegg
Hodet ut vinduet = Mistenksomme forbigående/hotellansatte. Mistenkelige personer = Ofte Politi.
Vis hele sitatet...
Har gjort det tusenvis av ganger. Har selv aldri hatt noe problem.