Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 8719
Sitat av Cosmos Vis innlegg
hva var problemet da? at de sprang litt rundt og iiiiket når den artisten de liker best var i byn?
høres ut som en gammel grinebiter for meg,spesielt når du sier at disse barna liker du lite.
hva så om de hører på dårlig musikk? det er ikke alle som har utdvidet horisonten sin til ditt ekstreme plan av ørebalsamering,om det er bieber eller bach som smeller best i øregangen,så er musikk noe som engasjerer og vekker til livet gode feels^^

men jeg kan skjønne mentaliteten,det er lett å la seg irritere over litt uskyldige ting,jeg lar fks blodtrykket bli litt for høyt over artige.no som gammel 4channer,fordi det virker litt tåpelig,så er det egentlig ikke så mye å la seg plage av.
Vis hele sitatet...
Hva problemet er? De ramponerte bl.a biler for å se Bieber, de løp rundt og sperret trafikk o.l.
Sist endret av Bruskork1; 12. juli 2012 kl. 23:24.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Siden hele tråden har gått off-topic kan jeg like gjerne slenge meg på.

Det som irriterer meg med Bieber er ikke selve artisten. Jeg mener at han er et utmerket eksempel på hvor rævkjørt musikkindustrien har blitt de siste årene, hvertfall etter min mening. Jeg er en av de som virkelig setter pris på god musikk, og som faktisk lytter og reflekterer over det jeg hører. Men for meg virker det som om majoriteten av dagens ungdom massekonsumerer musikk på lik linje med hvilket som helst annet stimulans. Artister som Justin Bieber er maskot for en grisk "bedrift" som vet akkurat hvilket produkt som selger blant målgruppen, altså ungdom. Denne bedriften består av alt fra låtskrivere til markedsførere. Sammen selger de et produkt på lik linje med konsumvarer. Det er helt ufattelig hvor mye dårlig musikk som har solgt bra med riktig folk bak kulissene. Nå er det selfølgelig individuelt hvordan man definerer dårlig musikk, men for meg er feks. Justin Bieber et eksempel på dårlig musikk. Ja, sangene er catchy og brenner seg fort fast, men dette kan "bedriften" ta all ære for. Låtskrivere, produsenter og markedsførere. Og det er her poenget mitt kommer inn; Siden denne typen musikk selger så godt er det flere og flere som vil ha en bit av kaka. De bruker den samme oppskriften som alle de andre, og vi ender opp med tusenvis av sanger som blir massekonsumert fordi de trigger dopaminutløsning i hjernen. Ja, all musikk kan gjøre dette, men siden man kjenner igjen "oppskriften" vil man velge den nevnte typen musikk ovenfor alt annet.

Det er godt mulig jeg er svært trangsynt her, men som sagt er detter min oppfatning og mening.
Vis hele sitatet...
Alt du skrev der er noe jeg har vært klar over lenge, er selv musikkelsker og mainstream musikk greier jeg ikke sitte meg ned å høre på. Til og med på radioen flommer det over av sjelløs technofisert musikk for massene/sauene( alt går vel mer over i dubstep nå, det som er fresht ifølge massene). Generisk skitmusikk som jeg ikke greier forstå at folk liker.

Oppskriften du snakker om har eksistert i lang tid catchy tune, cheesy tekst med en likandes hook som må gjentas mest mulig, et pent ansikt som såvidt kan holde en tone og de rette klærne. Da har vi fått hva man kaller et produkt nå må bare markedsføringsteamet gjøre sine demografier og undersøkelser slik at de treffer rett målgruppe og kan få hypa produktet til enorme høyder slik at det selger. Se nå bare på dagens rappere også, Lil(skjøtsegselvifotensomtenåring)Wayne for eksempel, overfladiske tekster som ofte bare handler om hvor mye bitches, cash, guns 'nweed han har. Han prøver rett og slett å fortelle hvor kul han er å at vi burde digge han.

Poenget er fortsatt, hvorfor kaste bort tid på å mislike/ irritere seg over beliebers og Bieber. De har nå livets rett like mye som deg. Tror folk rett og slett bare elsker å plage små jenter/gutter for og få en reaksjon, vet ikke hvem det sier mest om.

Må innrømme at denne tråden har gitt meg overdose på Bieber navnet, so no more from me.
Sist endret av Snemannen; 12. juli 2012 kl. 23:39.
Sitat av Snemannen Vis innlegg
Alt du skrev der er noe jeg har vært klar over lenge, er selv musikkelsker og mainstream musikk greier jeg ikke sitte meg ned å høre på. Til og med på radioen flommer det over av sjelløs technofisert musikk for massene/sauene( alt går vel mer over i dubstep nå, det som er fresht ifølge massene). Generisk skitmusikk som jeg ikke greier forstå at folk liker.

Oppskriften du snakker om har eksistert i lang tid catchy tune, cheesy tekst med en likandes hook som må gjentas mest mulig, et pent ansikt som såvidt kan holde en tone og de rette klærne. Da har vi fått hva man kaller et produkt nå må bare markedsføringsteamet gjøre sine demografier og undersøkelser slik at de treffer rett målgruppe og kan få hypa produktet til enorme høyder slik at det selger. Se nå bare på dagens rappere også, Lil(skjøtsegselvifotensomtenåring)Wayne for eksempel, overfladiske tekster som ofte bare handler om hvor mye bitches, cash, guns 'nweed han har. Han prøver rett og slett å fortelle hvor kul han er å at vi burde digge han.

Poenget er fortsatt, hvorfor kaste bort tid på å mislike/ irritere seg over beliebers og Bieber. De har nå livets rett like mye som deg. Tror folk rett og slett bare elsker å plage små jenter/gutter for og få en reaksjon, vet ikke hvem det sier mest om.

Må innrømme at denne tråden har gitt meg overdose på Bieber navnet, so no more from me.
Vis hele sitatet...
Jepp. Men jeg synes det hele er synd. Det virker som om det stadig blir mindre og mindre plass for kreative og flinke folk i denne bransjen.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Det der blir bare for dumt om du liker bieber eller ei. Du hiver jo bort en billett du kunne ha solgt til en desp 14 år gammel jente som bare MÅ ha den. LOL
Vis hele sitatet...
enig... ufattelig dyr trolling ass...
Du får mer "trolling for pengene" om du brenner en koran lissom, men han er vel mindre redd for beliebers enn fundamentale islamister?

Anyways, det bildet representerer en liten fjortiss sin drøm gå opp i røyk.
Og det er egentlig trist, uansett hvor forbanna teit "drømmen" er.

Hadde vært interessant om det begynte å poppe opp bilder av påtente biletter til konserter for band/artister som trollene liker?

Til slutt: om jeg var en artist og jeg fikk både fans som er så hodestups forelsket i det jeg lagde at de var villige til å kjøpe tungt overprisede biletter, mens mine "haters" brente dem i rent raseri...

ja, da har jeg virkelig lykkes som artist.

Grattis Beiber.
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Chicks som digger kjekke, syngende mannfolk er ikke noe nytt folkens. Hva som defineres som "mannfolk", "sang" og "musikk" endres over tid. Hold dere til topic.

Elvis.

Beatles. (og Elvis)
Vis hele sitatet...
Ok, jeg har ingenting mot Bieber personlig. Det er mer fansen, men IKKE sammenlikne Bieber med elvias og the Beatles! Jeg kommer ikke på en morsom sammenlikning, men det er å fornærme helter fra fortiden.
"Jeg hater Bieber fordi hans konsert forsinket meg når jeg var i Oslo"
"Jeg hater Bieber for musikkindustrien han representerer"
"Jeg hater Bieber for å hjernevaske fjortisser"
Give me a breeeeeeak.... Dere har slengt dere på trenden å hate bieber, så skjønt hvor barnslig og umodent det er, så prøver å finne en plausibel og moden unnskyldning fordi dere ikke vil gå tilbake på hva dere har sagt tidligere. Det er de tre grunnene over som går igjen oooveralt...
hasjtagg
Lily Bowen's Avatar
Trådstarter
Sitat av olaPola Vis innlegg
Ok, jeg har ingenting mot Bieber personlig. Det er mer fansen, men IKKE sammenlikne Bieber med elvias og the Beatles! Jeg kommer ikke på en morsom sammenlikning, men det er å fornærme helter fra fortiden.
Vis hele sitatet...
Kompis. Les det i kontekst av resten av tråden.
Dette var illustrasjonsfotoer som viser at gærne tenåringsjenter som hyler, ikke er et nytt fenomen (som mange tydeligvis tror). En sammenlikning av Bieber og Elvis/Beatles-gutta, vil jeg neppe begi meg ut på.
Sist endret av Lily Bowen; 13. juli 2012 kl. 09:11.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Ehm, *kremt*, siste ord var egentlig sagt men så kom jeg over dette på VG: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10066865

De som hater beliberne er jo minst like gærne, harde ord å bruke om forelska piker/ tenåringsjenter. Javisst er de vel litt gærne, men var dette noe nytt? 'Voksne' mennesker, my ass. Det er jo de som holder bieber hysteriet i live for allmenheten med å alltid skulle flomme over kommentarfeltet på VG nett. Seff vil VG poste alt Bieber relatert, de VET det er populært fordi haterne gjør det HOT. Duster.
Selger to Justin Bieber billetter til konserten i Telenor Arena, Oslo 17 April 2013
Selges til ordinær pris pga skal studere i utlandet.

Ta kontakt på telefon: 91242288
Sitat av asbo123 Vis innlegg
Selger to Justin Bieber billetter til konserten i Telenor Arena, Oslo 17 April 2013
Selges til ordinær pris pga skal studere i utlandet.

Ta kontakt på telefon: 91242288
Vis hele sitatet...
Av alle mulige plasser du kunne reklamert velger du freakforum?

Får ikke håpe du tar en utdanning innen markedsføring vertfall.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Av alle mulige plasser du kunne reklamert velger du freakforum?

Får ikke håpe du tar en utdanning innen markedsføring vertfall.
Vis hele sitatet...
Helt enig! Kp
Jeg driter egentlig en ganske lang vei i selve fyren, men det er fanskaren hans som virkelig gjør meg irritert. Jeg har sikkert fjernet 10 folk fra feeden min på Facebook i helga bare fordi de konstant setter i ett om Justin Bieber meg her og Justin Bieber meg der. Det er greit at de er fans av musikken hans (Noe som for meg personlig er uforståelig, men drit i det), men så begynner noen å skrive at "Jeg liker ikke musikken hans". Vips, så har du fire tusen milliarder tenåringsjenter som fyker mot deg med blod på tann og sikter på strupen din. Makan til ilter og lettirritabel fanskare skal en lete lenge etter.

Nei, jeg holder meg til det rolige livet på Vestlandet, uten en hovedstad med tenåringsjente-forstoppelse og popstjerne-hysteri.
Jeg er rett under 30 år og tok meg selv i å nynne på en Justin Bieber låt her om dagen. Beklager alle sammen
Enkelte av låtene har desverre en tendens til å være catchy. Nå vurderer jeg å stenge meg selv inne resten av uka så jeg ikke blir busted av noen venner
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg er rett under 30 år og tok meg selv i å nynne på en Justin Bieber låt her om dagen. Beklager alle sammen
Enkelte av låtene har desverre en tendens til å være catchy. Nå vurderer jeg å stenge meg selv inne resten av uka så jeg ikke blir busted av noen venner
Vis hele sitatet...
Kjønnssjukdommer er også catchy, det betyr ikke at en kan gå ut på gata og rope at en har klamydia.

Men for all del, folk skal få høre på det de vil. Bare ikke trykk det inn i ørene mine mot min vilje.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Kjønnssjukdommer er også catchy, det betyr ikke at en kan gå ut på gata og rope at en har klamydia.

Men for all del, folk skal få høre på det de vil. Bare ikke trykk det inn i ørene mine mot min vilje.
Vis hele sitatet...
Har både kjønnssykdom og sansen for Bieber, men tro meg folkens! Det er ikke verdt å sitte innesperret i et mørkt kjeller rom....
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg er rett under 30 år og tok meg selv i å nynne på en Justin Bieber låt her om dagen. Beklager alle sammen
Vis hele sitatet...

Laaa-lalalalalaLAlalalaLALA LoVE ME

edit: Nå bomma jeg veldig. Er det ikke Justin Bieber som har den sangen jeg nynner på? Glem det...

edit 2: fant den http://www.youtube.com/watch?v=v-FVihIlU2g
Sist endret av wanna-b; 16. juli 2012 kl. 00:12.
Den jeg nynner på heter never say never Tror den er gammel, men hørte den først for noen dager siden, høhø!

*tar på seg rosa snowjoggers og sløyfe i håret og synger til freakforum: I will neeeever saaaay neeeevaaaah!*
Justin bieber er faktisk et musikalt vinduderbarn(generelt dyktig), hadde han bare lagd musikk som gjenspeilte dette hadde jo han fått massiv respekt fra mer en kåte tenåringer. Men det kommer vel en tid hvor det er på tide å vokse opp, får håpe han kan riste av seg sukkerspinnet..
Sitat av Tafattt Vis innlegg
Justin bieber er faktisk et musikalt vinduderbarn(generelt dyktig), hadde han bare lagd musikk som gjenspeilte dette hadde jo han fått massiv respekt fra mer en kåte tenåringer. Men det kommer vel en tid hvor det er på tide å vokse opp, får håpe han kan riste av seg sukkerspinnet..
Vis hele sitatet...
Der er jeg uenig. Han kan synge og har lært seg å danse. I tillegg har han utseendet med seg. Alt arbeid relatert til musikken hans står andre bak. Han er et produkt som representerer musikken som produsenter lager for han.
Jeg vil ikke kalle alle ungdommer som kan synge og danse for musikalske vidunderbarn i hvert fall.