Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  97 48690
Sitat av IRead Vis innlegg
Dette lukter troll syns jeg… Beklager for at jeg ikke tror på deg trådstarter, men hvordan kan du være tilgjengelig på nett og ruser deg på heroin? Hvordan får du nett? Dette rimer ikke syns jeg
Vis hele sitatet...
Han sier jo at han har et hjem og bo i. Det er mange rissmissbrukere som har en seng, TV og internett. De som sitter på plata er bare verstingene.

Sitat av zigenarfitta Vis innlegg
Skateward: Hmm, jag försöker vara så anonym som möjligt. Men jag är ca 180-190 cm, brunt hår, gröna ögon, slank.
Klär mig som en blandning av en junkie, en 70tals beatnik och en Dandy från 1800talets England. Hoppas det ger någon klarhet =)
Vis hele sitatet...
Forstår at du vil være anonym, men fikk ihvertfall et lite mentalt bilde.
Hmm.. var ganske på med en blond svenske for en tid tilbake som forsøkte å stjele et headset. Vedkommende matchet alder, samme oppegående type rusmisbruker som deg selv, virket litt femi og skjev, han hadde også blå øyne, men gikk med en god del bedre klær. Han hadde også mange synlige merker etter heroinmisbruk, men skit au, hvilken rusmisbruker har ikke det ;D

Nei, jeg sier bare lykke til, om du ikke er et troll, så får du fortsette som du gjør. Ta staken i ræva fremfor å stjele.
Hva med å spare opp penger og flytte utenlands, der dop, mat og husly er billigere? Trenger ikke mer enn noen titusener for å starte opp et nytt liv i Vietnam eller India. Kan ta flere kunder i en periode.
Sist endret av Stratops; 1. juni 2012 kl. 00:41.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Hva med å spare opp penger og flytte utenlands, der dop, mat og husly er billigere? Trenger ikke mer enn noen titusener for å starte opp et nytt liv i Vietnam eller India. Kan ta flere kunder i en periode.
Vis hele sitatet...
Ja enig med det her, kambodsja & laos er også muligheter. Noe du sikkert kan virkelig ha godt av, og du får opplevd litt. Det er en i undergrunns forumet som bor i hovedstaden i kambodsja hvis jeg ikke tar helt feil!
Om trådstarter troller eller ikke virker litt vanskelig å si sikkert. Men det blir i hvertfall en del bra innlegg ut av det.

Mulig det var denne artikkelen noen pratet om i begynnelsen av tråden: http://www.nattogdag.no/artikler/4410/horene

Veldig bra levert av Natt & Dag
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan bruker du pengene dine? Du kan jo ikke ha masse penger på konto hele tiden uten at noen blir mistenkelig?
Du burde heller prøve å skaffe deg en enkel jobb, og så når du har mer penger kan du ta utdanning og leve livet sikkelig isteden for å være prostiutuert. Husk at du får en viss status av å være prostituert. Heller bedre å prøve å ordne opp i livet. Men lykke til med hva enn du gjør
Sitat av missjones Vis innlegg
Hvordan bruker du pengene dine? Du kan jo ikke ha masse penger på konto hele tiden uten at noen blir mistenkelig?
Vis hele sitatet...
går ikke det rett til heroin? trodde det var hele greia..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvordan går det med deg TS? Hvordan er livet som horebukk i Oslo nå?
Sist endret av Skyfx; 6. august 2012 kl. 06:45.
Sitat av missjones Vis innlegg
Hvordan bruker du pengene dine? Du kan jo ikke ha masse penger på konto hele tiden uten at noen blir mistenkelig?
Vis hele sitatet...
Kan ikke se for meg at overføring til bankkonto er veldig mye brukt i prostituering..
Sitat av zigenarfitta Vis innlegg
Även om jag slutar så kommer jag inte leva längre än till ~40-45 då jag har en obotlig sjukdom. De sista tio åren kan man inte ens gå, äta eller ta hand om sig själv.
Vis hele sitatet...
Huntingtons?

Sterk historie, dette her. Håper du kommer deg ut av helvetet.
Sist endret av Orph; 6. august 2012 kl. 10:38.
▼ ... noen uker senere ... ▼
horsepundare
Trådstarter
Sitat av Orph Vis innlegg
Huntingtons?

Sterk historie, dette her. Håper du kommer deg ut av helvetet.
Vis hele sitatet...
Ja, Huntingtons... Hur visste du det? =/

Förlåt för att jag varit borta. Är på behandling i Sverige nu - Men jag kommer snart tillbaks! Bättre att vara en hög hemlös hora än att vara en nykter medelsvensson.

Ska skriva lite om vad som hänt när jag orkar. Tills dess - massa kärlek till er underbara Norrmän!
Prøv heller og bytt på fra menn til også kvinner.
Gamle kvinner/enlslige tror jeg også fort ville gått for et sånt tibud.
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Prøv heller og bytt på fra menn til også kvinner.
Gamle kvinner/enlslige tror jeg også fort ville gått for et sånt tibud.
Vis hele sitatet...
tenkte akkurat det samme
TS: Det er faktisk mulig å komme seg ut av det.

Men jeg er mye mer deprimert nå enn det jeg var mens jeg brukte dop. Håper du kan venne deg til å bare røyke.

Bare ikke flytt til et sted uten NOEN tilgang på røykings, den feilen gjorde jeg.

Jeg antar noen mennesker bare trenger rus for å fungere normalt.
Sist endret av SkittenKanyle; 1. september 2012 kl. 06:48.
Sitat av zigenarfitta Vis innlegg
Ja, Huntingtons... Hur visste du det? =/

Förlåt för att jag varit borta. Är på behandling i Sverige nu - Men jag kommer snart tillbaks! Bättre att vara en hög hemlös hora än att vara en nykter medelsvensson.

Ska skriva lite om vad som hänt när jag orkar. Tills dess - massa kärlek till er underbara Norrmän!
Vis hele sitatet...
Puslet bare sammen hva du har sagt i tråden om dette, og gjettet. Jævelig kjipt å høre. Da skjønner jeg litt mer hvor du kommer fra, i forhold til det å 'leve i nuet'.

Håper du finner roen og en situasjon du trives med.
Sist endret av Orph; 1. september 2012 kl. 09:38.
Sitat av zigenarfitta Vis innlegg
Ja, Huntingtons... Hur visste du det? =/

Förlåt för att jag varit borta. Är på behandling i Sverige nu - Men jag kommer snart tillbaks! Bättre att vara en hög hemlös hora än att vara en nykter medelsvensson.

Ska skriva lite om vad som hänt när jag orkar. Tills dess - massa kärlek till er underbara Norrmän!
Vis hele sitatet...
Vi ser på Dr.House. Alle vet hva Huntingtons i 2012
Beklager med det der forresten..

hvordan er livet i Oslo?
Det er ikke så uvanlig at unge narkomane i Oslo blir spurt av eldre menn om de kan se på dem runke og det er noen som går med på det også ettersom de gjerne betaler en tusenlapp for det.
Men hvordan det homofile sexmarkedet i hovedstaden er vet jeg ikke så mye om.
Et homofilt sex-marked vil alltid være der så lenge det er etterspørsel, supply and demand.
Tror mange kunder er folk som vil prøve noe nytt, ting som kan være for bisarre til å tørre å snakke om, eller utføre med sin partner (fetisjer).
Ofte kan man føle skam over sin fetisj, slik som folk vil ha meg til å føle her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=228446

Derfor har vi guttehorer som TS som kan tjene penger på dette.
7000 injiserende rusbrukere i Oslo? I Trondheim er det rundt 10-15 000..

I Trondheim er det ett mannehore-miljø som sirkulerer rundt kvinnelige studenter.
Går visst i to grener. Ene typen er eskortegutt som blir med eldre kvinner/menn på restaurant og deretter hjem til de.

Andre grenen er eldre menn som er heroinmisbrukere bl.a. som blir kjøpt av kvinnelige studenter som vil leve ut fantasier som f.eks. Golden showers etc etc. Som ikke tør å lufte fantasiene sine til evt. kjæreste.
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Andre grenen er eldre menn som er heroinmisbrukere bl.a. som blir kjøpt av kvinnelige studenter som vil leve ut fantasier som f.eks. Golden showers etc etc. Som ikke tør å lufte fantasiene sine til evt. kjæreste.
Vis hele sitatet...
Sikker på at du ikke har drømt det der?
Jeg sitter ikke med noen fasit her, så er åpen for diskusjon om det.

Ble ganske overrasket selv når jeg fant ut det.

Det er mye som foregår i det skjulte.
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
7000 injiserende rusbrukere i Oslo? I Trondheim er det rundt 10-15 000..
Vis hele sitatet...
Tullball.

Det er anslått at det er mellom 10-15.000 sprøytenarkomane i Norge. 1 av 15 er da vel ikke narkomane i Tr.heim. Ca. 1000 stk. er mer riktig.
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
7000 injiserende rusbrukere i Oslo? I Trondheim er det rundt 10-15 000..

I Trondheim er det ett mannehore-miljø som sirkulerer rundt kvinnelige studenter.
Går visst i to grener. Ene typen er eskortegutt som blir med eldre kvinner/menn på restaurant og deretter hjem til de.

Andre grenen er eldre menn som er heroinmisbrukere bl.a. som blir kjøpt av kvinnelige studenter som vil leve ut fantasier som f.eks. Golden showers etc etc. Som ikke tør å lufte fantasiene sine til evt. kjæreste.
Vis hele sitatet...
Er du full? Du mener at 10 % av befolkningen i Trondheim er sprøytenarkomane og at kvinnelige studenter i Trondheim gjerne kjøper narkomane eskortegutter for å eksperimentere seksuelt?
ble en null for mye der ja, den tar æ selvkritikk for.

Såklart det petterpan2.

Er ikke full nej ..
Helt sikker?

At kvinnelige studenter og lignende med deres elendige økonomi skulle måtte betale eldre (eller yngre for den saks skyld) mannlige prostituerte for å få leve ut fantasien sin høres ikke rett ut hverken med tanke på økonomi eller at de faktisk er yngre kvinner som langt ifra har noe problem med å finne seg en villig jevnaldrende til å bli med på for det meste hva som helst
Sitat av ztaale Vis innlegg
Helt sikker?

At kvinnelige studenter og lignende med deres elendige økonomi skulle måtte betale eldre (eller yngre for den saks skyld) mannlige prostituerte for å få leve ut fantasien sin høres ikke rett ut hverken med tanke på økonomi eller at de faktisk er yngre kvinner som langt ifra har noe problem med å finne seg en villig jevnaldrende til å bli med på for det meste hva som helst
Vis hele sitatet...
Ja, og hvem faen vil vel bruke "eldre menn som er heroinmisbrukere" til å leve ut sex-fantasiene sine!?
En hvilke som helst ung, deilig studentjente kunne få tisset på meg gratis.. Kunne kanskje betalt for det, også.



Neida
Får du ikke trygd? Trodde det skulle dekke rusbehovet jeg.
OT: Nå tenkte jeg på dette, husker noen det; http://www.youtube.com/watch?v=ZQS7Y...eature=related ?

Selg gatemagasiner, få støtte av nav, finansier forbruket med stønad.
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Prøv heller og bytt på fra menn til også kvinner.
Gamle kvinner/enlslige tror jeg også fort ville gått for et sånt tibud.
Vis hele sitatet...
En jente jeg ble kjent med på et internat ville gi meg penger hvis jeg gjorde ho gravid....
Unge gale syke dame sier jeg bare, kan umulig tru at det hjelper noe på økonomien når barnetrygden kommer i posten.

Hold deg til mannfolk, ingen mase eller gnælling og dramakela.

Anyway, nu som er på rehab eller hva du gjør nu, men om du holder deg nytker/clean fra stoff, så okkuper hjernen din hver jævla dag! ikke sitt på sofaen og tenk men heller gå ut, møt folk og for guds skyld; flytt fra Oslo!
Kan anbefale deg små plasser mot Nord, folk er veldig sosial og hjelper gjerne hverandre der oppe, du har vært gjennom et helvete og du sitt på en stor erfaring og kan bidra mye til andre.
Har hatt problemer med piller men langt fra din situasjon, får frysninger av det du skriver.

Ønsker deg en god tur videre i livet, ta gjerne en tur innom Finnmark på kaffe bessøk hos meg
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Hvordan går det med deg? Leser her, får vondt i et 14 år gammelt hjerte.. Ønsker deg lykke til, og håper du får det fint i fremtiden din!
Damn, dette gjorde virkelig inntrykk på meg.
Skikkelig trist å lese, faktisk noe av det som har gjort mest inntrykk på meg på dette forumet, og her er det mye rart som blir postet.
Håper virkelig med hele mitt hjerte at du klarer å komme deg opp av søla en dag, og kan leve et tilnærmet normalt liv.

Stor respekt til deg som poster dette selvom det er anonymt. Setter ting i et større perspektiv for min del. hvor forskjellig alle mennesker lever livene sine.

Masse lykke til videre, og håper du klarer å gjøre noe med dette selvom det er sinnsykt vanskelig vil jeg tro.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis du nyter det så er det jo egentlig bare og fortsette, kompis. Jeg hadde grått meg selv i søvn hver eneste natt hvis jeg var i samme situasjon. Jeg pleier som regel og si at det er miljøet som dreper, og ikke rusen. Du burde kanskje "think twice" før du oppsøker et miljø med det innholdet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjenner jeg vil gråte for hvert innlegg du kommer med, jeg synest det er så trist at du må selge din kropp for å få en annen nytelse. Bruker selv rus i ny og ne, og fått kjeft fra dama fordi hun er redd jeg skal gå til sterkere stoff/overdose. Etter og ha lest ditt innlegg så forstår jeg henne, virkelig. Takk for du ga meg ett nytt syn, og jeg er utrolig lei meg på dine vegne og jeg håper virkelig at du kommer deg ut av det. Ønsker deg all lykke til videre.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dette var rett og slett jævlig å lese. Off....
Håper du har kommet på bedre veier, og det hadde vært fantastisk og fått et nytt innlegg fra deg om hvordan ting går. Sitter og tenker for meg selv at du kan være død i en så ung alder og etter å ha erfart så mye elendighet. Og til dere unge (og til alle andre) der ute som synes narkotika er kult. Dette er et skrekkeksempel på hvor ille det kan bli.
veldig trist "historie".. håper ting ordner seg for deg framover og kanskje du burde gi behandling en ny sjangs, det er flere tilbud rundt i verden da. NA (anynome narkomane) har møter hver dag og det er kjempe mange hyggelige folk som drar på møtene der, men må si jeg forstår deg, jeg forstår at du har gidd opp og egentlig gir faen, med tanke på huntingtons og et relativt kort liv.. kanskje jeg formulerte meg litt feil, men håper du skjønner at jeg ikke mente noe negativt.
ønsker deg virkelig lykke til videre!
elevatormusician
sorrY's Avatar
Oppdatering? Det river og sliter i meg etter oppløftende nyheter om deg!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Heroinavhengig, heterofil partysvenske flytter til Oslo i et søk på et bedre liv. Ender opp med å gi sugejobb bareback til eldre menn og bli tatt i toern for 1000-2000 kr per økt. Hadde ikke ønsket dette til min verste fiende. Må si at du er den tøffeste mannen jeg har lest om. Samtidig er du den dummeste også. Håper det løser seg for deg. Lykke til!
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg er en voksen kar som leser litt her inne fra tid til annen. Jeg ser jo at vi har mange ting å ta tak i , i dette landet. Å lese en slik historie gjør vondt langt inn i sjela, og hadde jeg kunne hjelpe noen til å få et bedre liv, og tro på fremtiden så gjør jeg det.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Synes det høres litt overdrevet ut og alt er galt liksom. Er det ikke det ene er det det andre.

For å være ærlig. Du er en sutrekopp.

Utrolig enkelt å får hjelp i Norge for opiatavhengighet. Kontakt ARA eller få henvisning av fastlege til LAR og du kan få en såpass grei dose metadon du slipper det tullet der. Viss du vil kose deg litt ekstra kjøper du noen ekstra doser du kan skyte vettu.

Vært på gata i Oslo i mange år. Nå er jeg på suboxone har unger å skal gifte meg. Ruser meg ikke men et par pils av og til.

Alt er mulig men slutt å klag på ting og gjør noe med det!


Ærlighet varer lengst. Å kjenner veldig mange som har prostituert seg. Er du heldig har du bare fått hepatitt C og viss du nykter deg opp kan du få dekket den kuren (400.000kr ish)

Send gjerne medlign om du vil ha hjelp... jeg tar gjerne en narkoman som vil slutte og har slutta inn i stua mi. Men er det noen som ikke vil slutte så velger jeg de bort fra livet mitt. Tør ikke ta noen sjanser.
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Synes det høres litt overdrevet ut og alt er galt liksom. Er det ikke det ene er det det andre.

For å være ærlig. Du er en sutrekopp.

Utrolig enkelt å får hjelp i Norge for opiatavhengighet. Kontakt ARA eller få henvisning av fastlege til LAR og du kan få en såpass grei dose metadon du slipper det tullet der. Viss du vil kose deg litt ekstra kjøper du noen ekstra doser du kan skyte vettu.

Vært på gata i Oslo i mange år. Nå er jeg på suboxone har unger å skal gifte meg. Ruser meg ikke men et par pils av og til.

Alt er mulig men slutt å klag på ting og gjør noe med det!


Ærlighet varer lengst. Å kjenner veldig mange som har prostituert seg. Er du heldig har du bare fått hepatitt C og viss du nykter deg opp kan du få dekket den kuren (400.000kr ish)

Send gjerne medlign om du vil ha hjelp... jeg tar gjerne en narkoman som vil slutte og har slutta inn i stua mi. Men er det noen som ikke vil slutte så velger jeg de bort fra livet mitt. Tør ikke ta noen sjanser.
Vis hele sitatet...
Så fordi du har levd et liv du tror kan sammenlignes med hans er han en sutrekopp?

Er ikke alle som har muligheten foran seg og bare må "gidde" først.

Det var kanskje lett for deg å få medisinsk hjelp, men er du 100% sikker på at det er like lett for han som er svensk?
Sist endret av knert1; 8. februar 2018 kl. 13:00.
Herregud, så mye SKAM og MORALISME blant dere!

Det er akkurat den skammen som fører folk inn i et tyngre rusbruk.
"Mannehore, ta det i toern, suge kukk for penger"

Skjerp dere.
trenger sårt update @ziganerfitte... har du fullført rehab og er nykter? hvor flyttet du, hva driver du med? kanskje han tok overdose... :/gjorde meg rimelig følsom denne tråden
Håper virkelig det går bra med deg, ts.
Skulle ønske dette ble brukt som undervisningsmatereale på ungdomsskolen, så alle «de kule gutta» dropper å poppe piller og røyke joint bare fordi de tror det er kult.
Trist lesing. Ser sist aktivitet var ved det siste innlegget hans.

Håper det går bedre!
Sitat av Babyface_kis Vis innlegg
Håper virkelig det går bra med deg, ts.
Skulle ønske dette ble brukt som undervisningsmatereale på ungdomsskolen, så alle «de kule gutta» dropper å poppe piller og røyke joint bare fordi de tror det er kult.
Vis hele sitatet...
Fordi du mener denne historien vil stoppe de fra det?

(liten avsporing)

Til TS, om det fortsatt er pust i deg: Lykke til!
En kan sikkert si mye om livet du lever, men jeg synes det står respekt av valget ditt om å ikke finansiere bruken gjennom å gjøre livet kjipt for andre (ved å stjele f.eks.).

(Jeg har visst blitt nekrofil med årene)
Sist endret av Chillipølse; 8. februar 2018 kl. 22:48.
Ts har vel ikke skrevet noe siden 2012? Bare slenger det ut..