Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2106
Hey! Har noen spørsmål om disse cannabis-kjærlighetene. Spiste en i går men svidde en rev rett etterpå så har ingen anelse på om den funket.. Noen her som har erfaringer med det?
Isåfall lurte jeg på å ta noen med meg hjem.. Får jeg dette med på flyet uten at bikkjer merker det?
Kjøp en til og sjekk om du får no effekt.
Vi aner jo ikke noe om hvor du har kjøpt det, men om det faktisk inneholder en brukbar dose cannabis skal den funke. Ja, du kan ha uflaks å bli tatt.
Er i Christiania
Hva med å prøve igjen uten å fyre opp rett etterpå?
Jeg har også testet en slik, var ikke rare effekten dessverre. En liten men kortvarig buzz var eneste jeg fikk ut av den.
LoL, det er bare cannabis essens. Du blir IKKE fjern

Du kan få kjøpt det online, og på noen butikker i Norge tilogmed
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Weedman420 Vis innlegg
LoL, det er bare cannabis essens. Du blir IKKE fjern

Du kan få kjøpt det online, og på noen butikker i Norge tilogmed
Vis hele sitatet...
du får kjøpt bl.a i California som har særdeles sterk effekt.
Har sett det solgt på visse nettsteder, og ja, de funker fett. Hvis det er ekte cannabis i dem.
De som selges i fristaden er nok tomme for virkestoff. De tjener nok en hel del på at turister ikke tør å spørre
Hva? Snakker dere om disse de selger på Shangri-La? Uhm, hvis det er de det faktisk er snakk om er det ren placebo, dessverre. De hadde aldri solgt det offentlig over disk hvis man fikk en slik ruseffekt av dem.
Selges lignende i shady butikker i Amster, er dog merket ganske godt at det er cannabisessens, og gir ingen rus whatsoever
Tok meg en til. Ikke rare effekten, men faen om de smakte digg hadde den litt skarpe smaken av pot blandet med søtsmak tar nok et par med meg!
Er det ordentlig cannabisolje i dem, er de sterke som faen som nevnt over her. Du må da for faen spørre om hva det inneholder før du kjøper. Prisen reflekterer også hva det inneholder.
Er det verdt det? Om det skulle være noe i dem, så tar du med så lite at straffen (bota) du får for innførsel vil svi betraktelig i lomma. Skal du først ta med, så ta med så du får litt igjen for det.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Har prøvd et par ganger fra california.
Funker som faen, vet ikke om du har noen med feng eller ikke, men de jeg prøvde var det liv i
De lollipopsa i Christiania har null funk, kansje om du spiser en haug av de. Så de solgte sånne overalt i Amster også, å nei, ikke på Coffeeshops.
Samme som Swiss Cannabis Ice Tea, som jeg fraktet i hauger fra Ungarn . "natural mystic feeling"
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Samme som Swiss Cannabis Ice Tea, som jeg fraktet i hauger fra Ungarn . "natural mystic feeling"
Vis hele sitatet...
... "Natural placebo feeling"
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
De jeg kjøpte i spania fikk jeg ingen virkning av og de gikk lett gjennom sikkerheten på flyplassen.
Sitat av fetter Vis innlegg
... "Natural placebo feeling"
Vis hele sitatet...

Jepp, det burde vært skriften dems.