Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2661
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ta overdose på cola imrg hvor mye må jeg ta går å få en overdose?

Mange små linjer eller store ?

Har kjøpt inn 3 gram.

Takk
Anonym bruker
"Engstelig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns du heller skal nyte det du har og heller søke hjelp om du ønsker å ta OD. Ingen som er tjent med det.. du har sikkert mange som bryr seg om deg og er glad i deg
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syns du heller skal nyte det du har og heller søke hjelp om du ønsker å ta OD. Ingen som er tjent med det.. du har sikkert mange som bryr seg om deg og er glad i deg
Vis hele sitatet...
Hæ? En kompis fortalte meg vis man tar overdose på cola begynner man å trippe som på LSD?

Er det riktig?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hæ? En kompis fortalte meg vis man tar overdose på cola begynner man å trippe som på LSD?

Er det riktig?
Vis hele sitatet...
Du får hjertestopp
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hæ? En kompis fortalte meg vis man tar overdose på cola begynner man å trippe som på LSD?

Er det riktig?
Vis hele sitatet...
HVA FAEN ER GREIA MED Å TA IMOT INFO FRA VENNER?!

jeg får løgner er kastet etter meg hele tiden av plugs, venner osv osv.

Hvorfor stoler folk på disse folka? Gjør deres egen research ffs! Amatører!
Rip 8-4-23
Du dør en smertefull død. Du stivner og greier ikke røre på deg mens du kjenner hjertet dit eksploderer i brystet . Så fine kompiser du har som bryr seg om deg...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hæ? En kompis fortalte meg vis man tar overdose på cola begynner man å trippe som på LSD?

Er det riktig?
Vis hele sitatet...
Nei, da vet enten kompisen din ikke hva LSD er eller så kødder han med deg.

Men det er et punkt med kokain, der man blir "stein". I stedet for å bli skikkelig snakkesalig og hyper så er man såpass rusa at du bare sitter der å gliser omtrent. Men det er mer lignende en slags cannabis/opiat stein.

LSD er noe helt annet.

Såvidt meg bekjent kommer ikke dette av en stor dose, men når man doserer smått utover kvelden lenge.

Sitat av Nøddy Vis innlegg
Hvorfor stoler folk på disse folka? Gjør deres egen research ffs! Amatører!
Vis hele sitatet...
Han kom i det minste hit og spurte før han gjorde noe dumt, vi får se en liten seier i det.
Sist endret av Dodecha; 27. mars 2022 kl. 15:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Beklager virkelig for hvor dum jeg har sett ut når jeg lagde tråden… hva gjør jeg med 3 gram nå egentlig?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beklager virkelig for hvor dum jeg har sett ut når jeg lagde tråden… hva gjør jeg med 3 gram nå egentlig?
Vis hele sitatet...
Du koser deg med det
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har nå rensket litt i tråden og endret tittelen siden det er så mange som ikke gidder å lese hva TS faktisk skriver.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg har nå rensket litt i tråden og endret tittelen siden det er så mange som ikke gidder å lese hva TS faktisk skriver.
Vis hele sitatet...
Takk! Var litt mer riktig tittel det
Det kan være at kompisen din ikke har spesielt mye erfaring eller forståelse av LSD, men at vedkommende har opplevd noe som mange kan oppleve hvis de tar mye kokain, psykotiske tendenser. Hvis man kun har hørt om lsd og har hørt at dette gir hallusinasjoner og forvridd tankegang, så kan det tenkes at det var det han mente med at det blir trippy å ta store doser cola.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og han kompisen din bør du dumpe. Han glorifiserer skadelig og dødelig bruk av kokain og forteller deg bullshit som kunne fått fatale konsekvenser. Han juger til deg og vil deg vondt
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv om man kanskje ikke får halliser på samme måte som lsd o.l. så ble jeg en gang så fjern at jeg fikk en slags prikking foran øynene en gang jeg røyka cola. Det kunne minne litt om halliser på en rar måte.
3g da bør du finne noen å dele det med så ikke du kjører deg selv i psykose for det suger virkelig og kan ødelegge kokainrusen for alltid om du tar det igjen etter så stort inntak hvertfall bpå en kveld. Eller ta litt og litt på forskjellige dager men pass opp for avhengighet
Sist endret av Bluesky_; 27. mars 2022 kl. 22:43.