Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 744
Hei, hvor lenge kan coke ligge før det blir gammelt? Evt hvor mye effekt mister den?
Har også hørt at om den ligger for lenge kan den ødelegge nesa helt, men aner ikke om det er tilfelle
Coke generelt kan ødelegge nesa har jeg hørt rykter om.
Hva mener du? At hvis den ligger for lenge så blir den farlig å sniffe? Det høres ut som ett dårlig forsøk på å få noen til å bruke opp varene fortest mulig.
Kokain er veldig stabilt så lenge det ligger innpakket så du vil ikke merke noen forskjell på kvaliteten. Det blir ikke plutselig til noe som ødelegger nesa, så bare slapp helt av.
Sist endret av DrDeath; 11. november 2023 kl. 21:10.
Anonym bruker
"Flink Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer også på holdbarheten i ziplockpose. Har noe liggende etter kompis jeg bodde med for noen år sida og driver ikke med sånt selv, men har ikke hatt hjerte til å kaste det i tilfelle det er noe pæng å tjene på det. Har temperaturendringer noe å si?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg lurer også på holdbarheten i ziplockpose. Har noe liggende etter kompis jeg bodde med for noen år sida og driver ikke med sånt selv, men har ikke hatt hjerte til å kaste det i tilfelle det er noe pæng å tjene på det. Har temperaturendringer noe å si?
Vis hele sitatet...
Hvordan ser det ut, og hvor mye er det? Hvis det bare er litt pulver rester så ville jeg kastet det, men hvis det er en fin klump så hadde jeg gitt det til noen som driver med sånn.

Kan ikke se for meg at temperaturendringene i en leilighet skulle hatt noe innvirkning.
Hvis det er for kaldt kan colaen presse seg sammen og det vil se mindre ut.