Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1406
Jeg har ett tv uttak i huset, men vil ha et nytt uttak i et annet rom. For nå har jeg bare en lang ledning som går tvers over stuegolvet. (Ikke særlig pent) Kan jeg skru opp et nytt utak i veggen selv, eller må jeg ha monør til dette? Er dette enkelt å gjøre selv? Noen tips til hvordan dette kan gjøres eller linker til sider med veiledning?

Takker for svar.
Kan du ikke bruke kabelklemmer og feste ledningen langs lista?
du må bare passe på at den kontakten som står i veggen om det er 1 kabel inn i den , eller om det er 2.
er det 2 må du kjøpe en splitter og sette på.

er det bare 1 kabel kan du koble på og husk IKKE kast motstander som sitter der du kobler inn på den andre kablen. for den skal flyttes til siste kontakten.
cab
Trådstarter
7 0
Sitat av Raymond Vis innlegg
Kan du ikke bruke kabelklemmer og feste ledningen langs lista?
Vis hele sitatet...
Nei, du hadde skjønt det hvis du hadde sett stua mi
cab
Trådstarter
7 0
Sitat av ranvik Vis innlegg
du må bare passe på at den kontakten som står i veggen om det er 1 kabel inn i den , eller om det er 2.
er det 2 må du kjøpe en splitter og sette på.

er det bare 1 kabel kan du koble på og husk IKKE kast motstander som sitter der du kobler inn på den andre kablen. for den skal flyttes til siste kontakten.
Vis hele sitatet...
Takk for svar...skal sjekke ut dette.