Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 747
hei!

Jeg har sett en stund etter en iPod touch, jeg kommer til å bruke den mest til musikk men samt slenge inn ett par family guy episoder. Siden jeg ikke er altfor allsidig innen for musikk lurer jeg på om jeg da klarer meg med 8g versjonen eller om jeg rett og slett skal kjøpe en 16 gig.

Jeg har lurte også på om noen har noe erfaringer med å kjøpe fra utlandet.
Bruker den til det samme selv. Hver FG-episode tar rundt 300mb, så du må gå for så stor plass som mulig.

Ved bestilling benytt deg av apple.com\apple.no. Da får du garanti og.
Da jeg konverterer 20min episoder til min iPhone tar de ca. 100mb, og da er kvaliteten kjempebra.

Bruker iPodMe. Men er helt klart en fordel med litt stor plass så du kan ha flere sesonger, samt mange album inne samtidig.
Gjør som prenix sier og kjøp fra apple, kjøp også en 32 gb når du er igang, det er sinnsykt digg med mye plass, jeg har en 16 gb iphone og det er litt lite... værtfall vis du skal ha filmer eller lignende!
Sitat av KristofferA Vis innlegg
Gjør som prenix sier og kjøp fra apple, kjøp også en 32 gb når du er igang, det er sinnsykt digg med mye plass, jeg har en 16 gb iphone og det er litt lite... værtfall vis du skal ha filmer eller lignende!
Vis hele sitatet...
Jeg angrer fortsatt på jeg kjøpte 16GB-versjonen. Så som Kristoffer sier, gå for 32!
Trådstarter
39 1
takker for alle svar