Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1010
Da er det konfirmasjons tid!!!!!
Og noe av pengene skal investeres i ny flatskjerm!!
TVèn skal brukes mest til spilling (ps3 og litt wii)
Jeg har lyst på en 42", eller 37 " om prisen er veldig forskjellig.
Jeg vil ikke bruke alt for mye, det burde helst holdes under 7000.

Mitt spørsmål:
lcd/plasma, eller noe annet? Gjerne tips til hvor det er billigst å kjøpe!
Hva skal jeg velge i det gigantiske havet av former for TVer og utstyr?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347415

Kjøpte nylig denne, hovedsaklig for PS3-bruk. Utrolig fornøyd! Til og med 1080p.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348230

Kjøpte det for en uke siden, bruker det mest til HD filmer og PS3 spilling. Er veldig fornøyd med det
Trådstarter
7 4
jeg søkte på "prisguide.no"
Fant den TVèn enda billigere der. (PANASONIC Plasma TV 42" HD Ready HDMI TH-42PX80E)
5499,- hos elprice.no !
Vet ikke hva frakten er da...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis du har muligheten, ville jeg vurdert å strekke meg til PZ8E.
Sony W4000 må vel også sies å være ett godt kjøp i denne prisklassen, selv om den ikke er nyeste modell.
Men det er jo ikke akkurat PX80 heller når det er sangt
Sitat av prenix Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347415

Kjøpte nylig denne, hovedsaklig for PS3-bruk. Utrolig fornøyd! Til og med 1080p.
Vis hele sitatet...
Ikke for å ødelegge den gode opplevelsen med 1080p tv, men den du linka til var bare HD-ready ;p
Sitat av andis Vis innlegg
Ikke for å ødelegge den gode opplevelsen med 1080p tv, men den du linka til var bare HD-ready ;p
Vis hele sitatet...
Stemmer, men det er fortsatt 1080p ;-) Read the spesifications ;-O
Sitat av prenix Vis innlegg
Stemmer, men det er fortsatt 1080p ;-) Read the spesifications ;-O
Vis hele sitatet...
Den godtar at innsignalet er 1080p, men skjermens oppløsning er fortsatt 1024x768. Altså _ikke_ full-HD. Hva med å lese specsa selv?
Sitat av trigger Vis innlegg
Den godtar at innsignalet er 1080p, men skjermens oppløsning er fortsatt 1024x768. Altså _ikke_ full-HD. Hva med å lese specsa selv?
Vis hele sitatet...
Hvor har jeg sagt den er full-HD ? Jeg sa jeg var meget godt fornøyd med valget av TV, og at den tilogmed hadde 1080p.

Hva med å lese innlegget?
Sitat av prenix Vis innlegg
Hvor har jeg sagt den er full-HD ? Jeg sa jeg var meget godt fornøyd med valget av TV, og at den tilogmed hadde 1080p.

Hva med å lese innlegget?
Vis hele sitatet...
Jeg har lest innlegget, hvor du sier TV'en har 1080p, som ER Full-HD. TV'en godtar 1080p fra en kilde, men skalerer det ned til 720p, fordi skjermen ikke har høyere oppløsning.

Kort sagt: Den TV'en er _ikke_ 1080p.

Edit: 720p, ikke 768p
Sist endret av trigger; 19. mai 2009 kl. 11:57.
Sitat av trigger Vis innlegg
Jeg har lest innlegget, hvor du sier TV'en har 1080p, som ER Full-HD. TV'en godtar 1080p fra en kilde, men skalerer det ned til 720p, fordi skjermen ikke har høyere oppløsning.

Kort sagt: Den TV'en er _ikke_ 1080p.

Edit: 720p, ikke 768p
Vis hele sitatet...
Jeg ser fortsatt ikke diskusjonsmomentet, ettersom jeg ikke har motsagt noe av det du påstår. Jeg sa det til og med var 1080p, slik at den kan ta imot disse signalene. Selvfølgelig vil en tv med lavere oppløsning nedskalere dette signalet.
Sitat av prenix Vis innlegg
Jeg ser fortsatt ikke diskusjonsmomentet, ettersom jeg ikke har motsagt noe av det du påstår. Jeg sa det til og med var 1080p, slik at den kan ta imot disse signalene. Selvfølgelig vil en tv med lavere oppløsning nedskalere dette signalet.
Vis hele sitatet...
Det er bare at måten du skrev at TV'en ".. er 1080p"; jeg ihvertfall tolker dette som at skjermen kan vise 1080p. Men det var altså ikke det du mente, så da har vi oppklart den saken

Edit: For å komme tilbake til topic, anbefaler jeg også TV'en st8nr8 anbefaler.
Sist endret av trigger; 19. mai 2009 kl. 13:00.
*Til og med 1080p ;-p
hei gidder ikke starte ny tråd for dette,men er denne tvn brukbar til ps3 spilling å tv titting.har hørt at man skal holde seg unna billig merker.stemmer det?
Støtter opp St8nr8 med Samsung: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348230
Mulig du får den billigere også, men det er en kjempeTV.