Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 716
Nå har ikke jeg eksperimentert med så mange ting annet enn det jeg har fått av legen og litt andre ting (hovedsakelig weed/hasj).

Men jeg har fått rivotril og rohypnol på resept av lege og derfor kjenner jeg disse aller best. Nå, selvom hasj er en dominerende favoritt så er det ikke det alltid å få tak i (særlig når man bor i USA midlertidig (ja, jeg kan få med.card, men gidder ikke, er dyrt)).

Vet ikke om dette kan gå som en rapport eller ikke, men jeg vil dele min individuelle kunnskap og opplevelse med dette.

Rivotril har jeg brukt halve livet mitt (resept fra 12 år) av og på, og rohypnol fikk jeg for 3 år siden tror jeg. Rohypnol har jeg ikke brukt så mye, da den ikke funket til innsovning som var hensikten, men da jeg føler meg ganske komfortabel med benzo så er jeg ganske komfortabel med rohypnol også.

Det gir meg en veldig høy avslapping, som er nesten euforisk for meg som har mye muskel -og leddsmerter i tillegg til lyd -og lyssensitivitet. Det er så befriende å ikke "bry" seg om det. Jeg blir ikke spesielt sløv, jeg blir egentlig i godt humør (ikke party, bare glad).

Et eksempel fra akkurat nå for eksempel. Siden jeg ikke tar disse spesielt ofte så holder 1mg rohypnol + 1mg rivotril for en avslappende kveld, men med å kunne være oppegående nok til å lære algebra på skolen dagen etter.

Hovedhensikten med dette er nemlig akkurat det å få musklene til å avspenne. Grunnen idag er helt ærlig valget i USA, da jeg er statsborger og bor her for en periode. Jeg har kjent meg overraskende nevrotisk på dette valget og jeg ble mer og mer stressa da jeg så hvilken retning dette ser ut til å gå.

Nå etter ca 1,5 time har jeg sett på Snoop og Martha showet som kom ut igår (som virkelig anbefales, var utrolig morsomt), slappet av, hatt morsom dialog med pappa (som røyker weed, så vi er litt på samme plan ).

Nå spiser jeg kake som smaker himmelsk, noe som er fascinerende da benzo ikke pleier å gjøre at mat smaker særlig mye bedre for meg, men heller drikke. Så nå har jeg lagt meg, kl er 23 og jeg har et glass melk og litt kake og kose meg med med en film til jeg slokner.

Ville bare dele min individuelle relasjon til dette, selvsagt er det jo forskjellig for alle.
Kanskje jeg kommer tilbake imorgen med litt mer skikkelig skriving.