Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 987
Jeg skal kjøpe inn et helt surroundanlegg med 7 høytalere og en blu ray avspiller.
Jeg har sett på samsung sin HT-BD2T

I en test fra lydogbilde.no får dette anlegget nesten full pott.

Anlegget er tilgjenglig på SAMSUNG HT-BD2 Hjemmekino 7.1, Blu-ray, 1100W til rundt 8300,-

Er dette et godt valg, eller finnes det bedre løsninger der ute?
Sist endret av Turbolego; 31. mars 2009 kl. 20:03.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vel, mange ting som kommer inn i bildet her
prisklasse? eller er ikke mer intresert i god kvalitet fremfor pris
Skal du ha et hjemmekino anlegg med dvd/blu ray spiller med innebygget forsterker?
Eller så kan du kanskje kjøpe en kvalitets bluray spiller, en reciver/forsterker med 7.1 lyd og hdmi til tven?
du bør heller ha 7.2 med så mange høttalere så bør du ha 2 basser ! Såå mye bedre opplevelse !! diskantlyden og surround får du av 5 høyttalere og , men dirringa i sofaen og den dyybe lyden er fra basskassa !!
Sitat av hermanoo90 Vis innlegg
du bør heller ha 7.2 med så mange høttalere så bør du ha 2 basser ! Såå mye bedre opplevelse !! diskantlyden og surround får du av 5 høyttalere og , men dirringa i sofaen og den dyybe lyden er fra basskassa !!
Vis hele sitatet...
Sant at det er deilig med skikkelig kraftig bass, men jeg personlig syns at en kraftig bass til 3-4tusen duger mer enn lenge nok prøv å plasser bassen under sofaen elns