Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2112
hei hei, pluggen på aux kabelen min fra pc'en til annlegget er ødelagt (på pc siden). Skjærte av pluggen på en annen (kortere) kabel jeg hadde og prøvde å skjøte, men fikk ingen lyd....er sånn med rød og svart på annlegg siden, og bare en plugg på pc siden.....er noe inni den som ligner på en skjerm, den ene er gul og den andre er rød....noen som vet hva dette er? og hvorfor jeg ikke får lyd?
I mange lydkabler er lederne isolerte med lakk, prøv å brenn dem med en lighter f.eks, før du prøver å skjøte dem sammen igjen, og se om ikke det gir bedre resultater..
Sist endret av Lanjelin; 28. april 2009 kl. 14:20.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Koster 49,- for en ny kabel, ville anbefalt deg og heller gått for det - i forhold til tvilsomme kvasiløsninger
▼ ... over en uke senere ... ▼
å prøve å lodde sammen de kablene er vanskelig, prøvd selv før, aldri vært noe særlig med suksess. uansett er det som ond^sofa sier: en aux kabel er billig, så aller letteste og beste er bare å kjøpe en ny