Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2060
Hei!

Leter etter diverse N64 spill og håper noen her kan hjelpe meg. Jeg vil helst kjøpe spill her i Norge. Orker ikke stresset med ebay o.l.
De jeg leter etter er:

Pokemon Stadium 2
Starcraft 64
Conker's Bad Fur Day
Starfox 64
Earthworm Jim
Alle Star Wars spillene
Alle Turok spillene

Hvis noen har noen andre spill de vil bli kvitt, ta gjerne kontakt
Sitat av Nareyu Vis innlegg
Hei!

Leter etter diverse N64 spill og håper noen her kan hjelpe meg. Jeg vil helst kjøpe spill her i Norge. Orker ikke stresset med ebay o.l.
De jeg leter etter er:

Pokemon Stadium 2
Starcraft 64
Conker's Bad Fur Day
Starfox 64
Earthworm Jim
Alle Star Wars spillene
Alle Turok spillene

Hvis noen har noen andre spill de vil bli kvitt, ta gjerne kontakt
Vis hele sitatet...
Om planen bare er å spille spillene så finnes det mange emulatorer for å gjøre dette på PC.

F.eks. Project 64.
Trådstarter
8 0
Planen er å skaffe dem til samlingen min. Men skal jo også spille dem da
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Let gjennom Finn.no, der kan du få noen heftig billige Nintendo 64-spill (hvis du er heldig)!
Og hvis du er innom Trondheim i nær framtid så ligger det en LP-butikk rett ved 4Sound. Disse selger retro spillkonsoller og spill BILLIG i forhold til hva det koster på nett.
Trådstarter
8 0
Sjekker qxl og finn ofte. Mange gode kjøp der! Takker for alle innspill. Grunnen til at jeg spør her er i tilfelle det er noen som vil bli kvitt spillene sine som ikke har lagt dem ut for salg
Sitat av Nareyu Vis innlegg
Sjekker qxl og finn ofte. Mange gode kjøp der! Takker for alle innspill. Grunnen til at jeg spør her er i tilfelle det er noen som vil bli kvitt spillene sine som ikke har lagt dem ut for salg
Vis hele sitatet...
Hvem i huleste har lyst å bli kvitt gamle spill? Jeg har alle du spør om her, og jeg vil aldri gi dem fra meg! Nintendo 64 var den siste spillkonsolen som var verdt å spille.
Burde ta deg en titt på games1! Tror de har en del av spilla du leter etter.
Sist endret av Clavicle; 20. mai 2013 kl. 23:38.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Anbefaler retro1.no
OP: Hvorfor er Bad fur day så hinsides mye dyrere enn resten av spillene? Greit nok så er det et fett spill, men ble det produsert så få eksemplarer av det eller?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av BarBeats Vis innlegg
OP: Hvorfor er Bad fur day så hinsides mye dyrere enn resten av spillene? Greit nok så er det et fett spill, men ble det produsert så få eksemplarer av det eller?
Vis hele sitatet...
Spillet har en kultstatus, og i følge Wikipedia ble bare 50000 spill solgt. Så det er både populært og sjeldent. I tillegg er N64-versjonen den eneste versjonen, siden Rare ble kjøpt opp av Microsoft kan ikke Nintendo lage en versjon til VC.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av BarBeats Vis innlegg
OP: Hvorfor er Bad fur day så hinsides mye dyrere enn resten av spillene? Greit nok så er det et fett spill, men ble det produsert så få eksemplarer av det eller?
Vis hele sitatet...
Google gir deg svar, det er relativt få spill solgt samt relativt "populært" i forhold til mengden spill.
Hadde min Nintendo 64 når jeg bodde i Irland, hadde så klart alle de spillene +mer. Men måtte kvitte meg med konsollen når jeg flyttet til Thailand. Nå har jeg dem bare på Roms på laptopen, er helt ok å spille dem via Emulator spør du meg

Og ja N64 garantert et av de beste konsollene som har vært! Få ting slår Mario Kart 64 når det kommer til Party spill.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av Limptobe Vis innlegg
Hadde min Nintendo 64 når jeg bodde i Irland, hadde så klart alle de spillene +mer. Men måtte kvitte meg med konsollen når jeg flyttet til Thailand. Nå har jeg dem bare på Roms på laptopen, er helt ok å spille dem via Emulator spør du meg

Og ja N64 garantert et av de beste konsollene som har vært! Få ting slår Mario Kart 64 når det kommer til Party spill.
Vis hele sitatet...
Golden Eye slår det
Og kanskje perfect dark.

Vi var 6 stykker som spilte Golden Eye i kjelleren til en kompis.
Golden Eye og Championship Manager på en 286. Good times.