Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 540
Hei og god kveld!

Har vært så heldig at jeg har kommet over noe som jeg mener jeg kan tjene gode penger på.

Skal ikke gå for mye inn på det med, men ser for meg at bruken av dette vil være meget stor innenfor teater og filmbransjen. Altså en oppfinnelse som de kan dra stor nytte av.

Har tittet litt innom patentstyret.no sine hjemmesider i dag og ting ser jo for seg ganske greit ut når det kommer til fremgangsmåte og slikt.
Ser for meg at jeg kommer til å bestille forundersøkelse på oppfinnelsen min.
Jeg har også sjekket at den når opp til kravene til patentstyret.

Det som jeg lurer på og som gjør at jeg grubler litt, er prisene. Det er veldig mange avgifter og priser som jeg ikke helt forstår om gjelder for meg eller ikke.

Så det jeg trenger litt hjelp med er om noen som kanskje har gjort dette før kan gi et sånn ca. overslag over hva jeg må ut med for å få min patent.

Hadde vært drit kult å høre om det er noen andre her som har patentert noe og kanskje tjent litt på tingen sin også
Er du helt sikker på at denne oppfinnelsen ikke finnes fra før?
Sist endret av Needle; 11. oktober 2012 kl. 21:24.
Sitat av Needle Vis innlegg
Er du helt sikker på at denne oppfinnelsen ikke finnes fra før?
Vis hele sitatet...
Nei, derfor jeg skal søke om forundersøkelse.