Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 924
Meget irritert på SF Norge.
Her er story'n.

Kjøpte meg Sin City når den kom ut. Men for hver gang jeg så den ble jeg bare mer og mer irritert over hvor inni hampentil dårlig teksting/oversetting det var noen/flere steder. For ikke lenge siden kom jeg over Sin City Special 2 Disc Edition, og kjøte den i håp om at detvar noen andre som hadde tekstet den. Men, nei. Men når jeg så bakpå coveret sto at på disc 2 var det en 147 minute Extended, Uncut edition. Så jeg satte in cd'en i håp om at det var annen teksting på denne. Men hva oppdager jeg? Uncut editionen var bare tekstet på svensk, dansk og finsk.

Vet jeg ikke kan klage til sf norge om at den er (irritabelt)dårlig tekstet, men hva med uncut editionen som bare var tekstet på svensk, dansk og finsk? Er det noen mulighet å få noe ut av det?
Har vert inpå der, men fant ingen e-post adresse.
Sto bare "E-post: post at sfnorge.no"
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Sitat av urge4life
Har vert inpå der, men fant ingen e-post adresse.
Sto bare "E-post: post at sfnorge.no"
Vis hele sitatet...
?
da vil jeg tro at det er
@ = at


Edit: der kom du meg i forkjøpet
Sist endret av mongolyd; 8. oktober 2007 kl. 13:46.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Før du spør urge4life: De skriver det slik for å unngå at boter som søker rundt om på nettet skal sette dem på spamlister, mange boter/programmer er konfigurert til å oppdage adresser som er slik: og ikke slik: p at p dot xx
Sist endret av Jonta; 8. oktober 2007 kl. 13:49.