Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1635
Hei! Er det mulig å få funk av skækkao laget med varmvann fra spring? Har ikke mulighet til å få ordnet kokende vann. JA det er ikke lurt mtp helsa og bakteriene fra varmvannet, men det er bare i dag.

Evt la det ligge å godgjøres extra lengre?
Sist endret av jabbajabba; 22. august 2022 kl. 19:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Du har 0 mulighet for å sette på en kjele med vann?
Trådstarter
5 1
Sitat av Adeith Vis innlegg
Du har 0 mulighet for å sette på en kjele med vann?
Vis hele sitatet...
Nei hvis ikke hadde jeg gjort det..
Ville heller lagd/gjort noe annet som å hive hasjen i yoghurt eller røykt det.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Kan du varme olje i skje med lighter da?
Sist endret av Adeith; 22. august 2022 kl. 20:15.
Sitat av jabbajabba Vis innlegg
Hei! Er det mulig å få funk av skækkao laget med varmvann fra spring? Har ikke mulighet til å få ordnet kokende vann. JA det er ikke lurt mtp helsa og bakteriene fra varmvannet, men det er bare i dag.

Evt la det ligge å godgjøres extra lengre?
Vis hele sitatet...
En ting er bakterier men det er endel tungmetaller som også kommer med varmtvannet, regner med du har kobberrør.
Jeg laga karsk på det viset før da jeg ikke gidda å ha kokvarm kaffe så brukte passe varmt vann helt til en rørlegger sa at det er en grunn til at vi koker vannet, hehe.