Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1760
Mistet mitt Nikon D 3000 i bakken og nå funker ikke blitzen, er dette billig å reparere eller er det like greit å kjøpe ordentlig blitz? Virker også som linsa fikk seg en trøkk, fokusmotoren bråker ihverfall litt mer enn før, men bildekvaliteten virker som den var før.
like greit å skaffe skikkelig blitz. Hvis du har mulighet kunne du få noen fra en fotobutikk til å ta en titt på linsa/kameraet.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
har ikke du skadeforsikkring ?
Trådstarter
eneste form for forsikring jeg har er reiseforsikring, men det hjelper vel lite?
Sitat av Kleni Vis innlegg
eneste form for forsikring jeg har er reiseforsikring, men det hjelper vel lite?
Vis hele sitatet...
hvis du mister den utenfor huset hvis jeg ikke tar feil. reiseforsikring gjelder med en gang du går ut utgangsdøra hjemme og de kan jo ikke bevise hvor du mistet det? mener hvertfall det var sånn, vi fikk nytt kompaktkamera med reiseforsikring når vi mistet det i garasjen
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvis du mister den utenfor huset hvis jeg ikke tar feil. reiseforsikring gjelder med en gang du går ut utgangsdøra hjemme og de kan jo ikke bevise hvor du mistet det? mener hvertfall det var sånn, vi fikk nytt kompaktkamera med reiseforsikring når vi mistet det i garasjen
Vis hele sitatet...
haha utvider din reisehorisont ser jeg
Alt utenfor rommet mitt er en stor reise for meg. De kan da ikke vite om du mistet det på rommet ditt eller mens du var på til i parken.
Ja, dere har jo den der dørstokksmila ser jeg B)
Husk at det er egenandel på reiseforsikring og innboforsikring, ikke nødvendigvis noe å hente der.
Og ingen her kan fortelle det om blitzen er billig å reparere når de ikke vet hva som er galt med den. Enkelte skader kan man reparere selv hvis man har skrudd litt før.
Sist endret av GothQueen; 28. desember 2010 kl. 23:45.
Det varierer veldig på forskjellige reiseforsikringer når de gjelder, noen må man f.ex. være borte over natta, andre gjelder med en gang du er ute av døra. Sjekk det nøye først, så du ikke må endre forklaring.