Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 952
Hei der! Jeg har fått meg ny kraftig bærbar pc som jeg kjøpte for black friday, og må si jeg er storfornøyd med kjøpet

Jeg har et lite problem når jeg skal bruke Teamviewer(jeg har version 14, kanskje jeg kan installere et gamlere?)

Jeg får opp feilmelding "Ikke klar, sjekk forbindelsen din", det ser ut til å være et proxy problem.

Noen ganger funker det fint, og jeg får logget meg på , andre ganger ikke. Det en restart av pcen eller wifi er det som skal til.

Men hvordan kan jeg løse dette problemet permanent?

Grunnen til at jeg posta tråden under dette temaet er fordi det er et proxy, eller "internett problem"

Og ja, jeg har en veldig bra internett linje, sitter på fiber.

Noen som har hatt det samme problemet som kan hjelpe meg?

EDIT: Jeg installerte tidligere versjoner av teamviewer(helt ned til versjon 12), men funker ikke å logge inn. Dette ser mer ut som et server problem fra dem sin side.
Sist endret av cplpro; 30. november 2018 kl. 11:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du en brannmur som blokkerer forbindelsen?

Om du sitter bak en router med NAT evt. ikke har uPnP må du muligens åpne en port i routeren.
Jeg hadde samme problemet, jeg lukket programmet, åpnet Tjenester -> Og stoppet TeamViewer derfra. Når jeg så startet TeamViewer igjen så fungerte alt smertefritt.