Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 12803
Jeg har en playstation 60 GB og 80 GB utgave jeg ønsker å kvitte meg med. Jeg er klar over finn.no, men jeg lurer på hvor mye vil jeg kunne få for en brukt playstation som leveres inn på gamestop? Seff fungerer begge

Er det snakk om at man får 4-500 kr eller 8-900 kr tror dere?
en 50-lapp på gamestop vil jeg tro er realistisk
Vet dem er gniene, men er det ingen som har gjort det?
Det enkleste er vel bare å dra til dem å spørre, men tviler på at du får noe særlig for dem
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Du får så lite at de tjener godt, enkelt og greit.
Sitat av underkiller Vis innlegg
Vet dem er gniene, men er det ingen som har gjort det?
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var at det ikke er verdt det. Og er nok ikke mange som har gjort det siden du får så lite
Dette er noe å ha i bakhodet hvis du absolutt skal levere den til innbytte. "Innbytte mot kontanter utbetaler 70% av innbytteverdien." Det vil si, nesten ingen ting..
Ja er klar over det... okei slik jeg forstår det så er det så ræva elendig at ingen på forumet her har gjort det :P
fikk 5,-kr for en Playstation 1 slim versjon for ca 1 år siden..
Jeg ringte gamestop i dag... dem sa jeg kunne få 85 kr!!!! Er det mulig
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av underkiller Vis innlegg
Jeg ringte gamestop i dag... dem sa jeg kunne få 85 kr!!!! Er det mulig
Vis hele sitatet...
Ja, for de har allerede femten fjortiser som trenger harsj som har levert inn forrige uke, hvorfor skal de sitte på 200 PS3 konsoller fordi kidza fikk ADHD og ble lei ?
Var da også et svar å komme med? Uansett tar jeg poenget deres.... Levere inn noe på gamestop = no go
Sitat av Dr_Alzheimer Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Feil konsoll. Finn.no - Playstation 1. Du kan prøve deg på 200,- så får du i allefall litt mer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Criminally Smooth
FilaVelur's Avatar
8 2
jeg bytter nettop inn min ps3 slim på gamestop. den har liksom bare samla støv frem til jeg venta på Last Of Us, så jeg shar såvidt brukt den. Sykt surt, men bedre at den står og samler støv videre.

(400 va innytterpris, sikkert fått enda mindre om jeg skulle hatt penger haha)
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Feil konsoll. Finn.no - Playstation 1. Du kan prøve deg på 200,- så får du i allefall litt mer.
Vis hele sitatet...
Trådstarter har PS3. Med mindre du har funnet PS1-konsoller med 60 og 80GB minne
Hvor mye ønsker du for 60GB'en? Er det den versjonen hvor du kan spille PS2-spill?
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Ja, for de har allerede femten fjortiser som trenger harsj som har levert inn forrige uke, hvorfor skal de sitte på 200 PS3 konsoller fordi kidza fikk ADHD og ble lei ?
Vis hele sitatet...
nå gir dem dårlig pris på det meste.. er bedre å selge sitt brukte utstyr på finn.no eller til en kompis.
Ordinær Freak
Hitiz's Avatar
Sitat av PiGmeNt- Vis innlegg
Trådstarter har PS3. Med mindre du har funnet PS1-konsoller med 60 og 80GB minne
Vis hele sitatet...
Tror du mener 60/80 GB på lagringsplass, 60/80 GB minne er helt sjukt mye minne.