Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1010
Noen av spillene jeg har brent ut får bare opp beskjeden ''play dvd'' når jeg tar cd'en i. Hva er problemet?
Du kan starte med å gi oss litt informasjon. Hvilken fw har du? Hvilken spill er det snakk om?
Trådstarter
6 0
Jeg vet desverre ikke hvilken firmware det er da jeg kjøpte den chippet, noen måter jeg kan finne det ut på?
Har prøvd Fifa 10 og Need for speed shift, guitar hero 5 og gears of war 2 virker så skjønner ikke problemet :S
Kan det være at filen du lastet ned er NTSC og ikke PAL?
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Du har en eldre firmware av iXtreme enn det som kreves for å spille disse spillene. Du må nok oppdatere. Enten selv, eller få feks modnet til å gjøre det for deg.
Trådstarter
6 0
Hva ville vært den billigste løsningen å gjøre vis jeg gjør det selv?
Jeg er ikke så sikker, i og med at han kan spille FIFA 10, det er jo et Wawe 3 spill.
Hvilket program bruker du til å brenne? Brenner du ISO-fila direkte?
Trådstarter
6 0
Bruker IMGBURN og brenner .dvd fila
extract fila så brenn med xbox backup creator, den gjør alt for deg!
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Sitat av Xillion Vis innlegg
Jeg er ikke så sikker, i og med at han kan spille FIFA 10, det er jo et Wawe 3 spill.
Vis hele sitatet...
Sånn jeg har forstått det, har han prøvd å spille Fifa 10 og NFS:S som begge er wave 3, men ikke fått det til. Guitar Hero 5 go GEOW2 er derimot ikke Wave 3 så derfor funker disse.

Edit: Det billigeste er jo selvfølgelig å gjøre det selv, men du løper risikoen for at du driter deg ut og må ut med 1500kr for en ny xbox. Det er flust av guider på nettet om hvordan det gjøres.
Sist endret av Eplefisk; 11. oktober 2009 kl. 20:10.
Trådstarter
6 0
Så hva er den billigste løsningen for å oppdatere firmwaren?
gjøre det selv, ligger guider her på forumet
Trådstarter
6 0
Trenger jeg noen ting?
Sitat av xchrisx Vis innlegg
Trenger jeg noen ting?
Vis hele sitatet...
Info, info og info. Hvilken dvd-rom har du? Har du lite-on lønner det seg etter min mening ikke, da du må ha ganske dyrt utstyr. Det kommer selvsagt helt an på hvor mye personen som flasher tar for det, men så lenge det ikke vipper over 400,- vil det lønne seg. Jeg vet ikke hvordan kompetansen din er innen data, men flashing er ikke nødvendigvis så enkelt. Du skal være 100% sikker på hvordan du skal gjøre det før du starter, ellers er du dømt til å feile. Med mindre du har tenkt å gjøre business ut av flashing råder jeg deg til å få andre til å gjøre deg. Lykke til