Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1919
Er det utrolig dumt å ha med 10 lsd lapper på flyet i en sånn håndbagasjekoffert fra Amsterdam til Norge? Eller er sjansen minimalt at man blir tatt?
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å sende de i et brev adressert til deg selv i Norge, og nekt kjennskap til det dersom det blir tatt? Du legger ikke igjen noen digitale spor ved et postlagt brev.
Evt din egen adresse, med et fiktivt navn for å «kryptere» det litt (mange studenter hiver navn på postkassen til hybeladresser selv om de ikke har registrert flytting.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok minimalt sjanse for å bli tatt, med tanke på at bikkjer ikke lukter det. Blottere er nærmest usynlig også, så det er mange måter å skjule det på. Men erfaringsmessig, så er sjansen stor for å bli sjekket i tollen, når man kommer fra Amsterdam. Da jeg ble stoppet, sjekket de alt i kofferten min. Bladde i alle bøkene mine, sjekket alle lommer på alle klær, osv. Eneste de ikke sjekket var skittentøyet mitt.
Tror jeg ville ha prøvd å legge de under såla i ene skoa mi eller noe, om du skal prøve deg. Evt lag et lite hull i jakka di, og gjem blotterne inni.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De sjekker alltid skoa..

Ville heller teipa de fast på innsiden av låret
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De sjekker alltid skoa..

Ville heller teipa de fast på innsiden av låret
Vis hele sitatet...
Jeg ble tatt inn til kontroll en gang, jeg og dama, vi måtte sitte i hver vår glattcelle (ja, på flyplassen), de strippet oss totalt, sjekka alt veldig nøye og sånt.

Det var en mann med politiskilt som stoppet oss og viste oss inn til kontrollen. Har aldri sett en tollers skilt før, så aner ikke om de bærer politiskilt eller om de har egne skilt hvor det står «toll» på.

Kan ha noe med at vi begge er dømt for narkosalg å gjøre
Har du noen saker på deg fra før?
Sjansene for å bli stoppet er betraktelig større om du har noen narkosaker på rullebladet.

Sist jeg dro fra Amsterdam til Norge ble alt sjekket. Til og med anus.

Edit; hvem som er vennene dine på Facebook osv kan også avgjøre om du blir tatt. Jævla Palantir.
Sist endret av SkammeligNykter; 9. november 2018 kl. 15:10.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har flere saker på meg å aldri blitt sjekket Amsterdam-Norge. Ville ikke tatt sjansen på det selv men gjem det i en bok eller noe :P
Har ingen narkosaker på meg og vil nok påstå at jeg ser ganske uskyldig ut. Har aldri blitt tatt ut til kontroll før. Litt usikker enda om jeg tør å ta sjansen, men det er så vanskelig å finne lsd her i sona.
Skru opp mobilen din og legg dem inni der om, burde funke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er nok minimalt sjanse for å bli tatt, med tanke på at bikkjer ikke lukter det. Blottere er nærmest usynlig også, så det er mange måter å skjule det på.
Vis hele sitatet...
Det ser ut til at LSD er mulig for hundene å finne.

https://www.nrk.no/ostlandssendingen...ker-1.12987847

Når labradoren Line sniffer seg gjennom tonnevis med pakker hver dag, er det LSD og lignende stoffer som oftest blir funnet. De såkalte LSD-lappene er på størrelse med et frimerke, og er dynket i syntetisk narkotika og blir bestilt via internett.
Vis hele sitatet...
LSD er det jeg minst ville vært redd for å ta med meg hjem fra ferie. Drit i å ha det på kroppen, det skaper bare unødvendig stress for deg. Putt det i toalett mappa. Ferdig med det. Det går fint. Ikke send det i posten til deg selv som noen andre foreslår. Alle vet at post fra Nederland er et høyrisiko land og det blir nøye gjennomlyst.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 10. november 2018 kl. 11:58.