Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 15770
Jeg kan ikke finne noen andre tråder hvor man har kunnet finne andre D&D grupper. Så noen måtte vel lage en tråd om det


Så hvis det er noen D&D spille grupper eller noen som leter etter en spille gruppe, så legg til et inlegg her.

I såfall, så leter jeg etter en gruppe nært Kristiansand/Grimstad området. Samme for meg hvilken versjon.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei!

Oslo, ser etter en DnD gruppe å DM'e for eller spille med, gjerne en øl eller to i samme slengen! Tenker i første omgang 5th edition, nybegynnere og veteraner: alle er ønsket!
Spiller 5th edition i Hamar området. Er gjerne med på noe via nett over sommeren om folk vil. Skal prøve meg som DM så kan godt gjøre det om det er noen med erfaring som DM i gruppa.

på HIHM er det flere grupper allerede. Men om noen vil lage en til joiner jeg lett en campaign utenom den jeg holder på med nå.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har fått lysten til å prøve ut dnd etter å ha sett en del på Critical Role, så jeg lurte bare på om du kan sende meg en link eller lignende F4celess siden jeg også bor i Hamar området :3

Er helt nybegynner innen pen-and-paper rpg, men har spilt masse rpg på pc'en tidligere.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hade noen en gruppe i Oslo?`
Kan spille DnD 5e og 3.5 og Pathfinder.
Jeg har lyst til å prøve meg på DVD, så hvis noen holder på med det i nærheten av drammen; skrik ut.
jeg er forøvrig mega noob da. Men lærer fort
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Specielt eftersom du kalte det DVD og ikke DnD :P
Sitat av Agamendor Vis innlegg
Specielt eftersom du kalte det DVD og ikke DnD :P
Vis hele sitatet...
Det var helt sikkert pga autocoreckt kan jeg tenke meg?