Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 9067
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, lurte på om hva speed lukter? fikk en ener av en kompis og det luktet en slags fiskelukt av posen. Det luktet ganske bittert igjennom posen. noen som har noen tanker om hvordan det egentlig skal lukte?
Er ganske ny når det kommer til amf,
Skaff deg test kit. Kan kjøpes billig over nett og er et must om du skal drive med hvitt pulver som kan være hva som helst uansett hva det lukter.
Fiskelukt høres i allefall ikke riktig ut. Du skal kunne lukte at det er kjemisk ganske bra.
Amfetamin skal i teorien være luktfritt, men er i de aller fleste tilfeller blandet med metamfetamin.
Lukter den litt kjemisk "blomst" er det ofte metamfetamin og gir en kraftigere rus, større problemer med apetitt og søvn osv.
Amfetamin holder deg i bunn og grunn bare våken og fokusert.
Siden jeg luktet det for min første gang for 4-5 år siden, en kjemisk blomsterhage
Jeg mener også at enkelte typer lukt av det som selges som amfetamin har minnet meg sterkt om fiskelukt. Nesten litt råtten fisk faktisk..
Jeg har ofte merket noe som kan minne om en slags kjemisk fiskelukt fra (selvfølgelig utblandet) amfetamin, så det kan godt stemme. Men test med testkit.
Men er det test kit som sier noe om kvaliteten? Makka er ofte 20% rent og resten bøff. Og du kan ha fått ennå værre makka. Det hjelper lite om testkitet sier at jo det er makka om det ikke sier noe og mengde og evt. hva annet som er i.

Vi skulle alle hatt mulighet for spektrumanalyse.
▼ ... over en uke senere ... ▼
amf. (antatt (mer eller mindre..) sulfat), pasta-form som vanlig,mulig ikke helt tørket med noe løsemidler igjen ..
lukter VELDIG sterkt, og skal mye til å holde den lukten ute av noe ..

metamfetamin lukter ikke. forøvrig tror jeg det som blir rapportert inn som metamf. ikke er det de fleste vil tenke på når de hører metamf ei heller er den mest ønskelige typen og som kan røykes, da i krystall-form... tror det er, om virkelig metamf. i det hele tatt, L- isomer , som oftest d i pulver-form, kan ikke røykes og har langt dårligere effekt enn D-isomer hcl./krystall .... L- i segselv gir effekt lignende høy-kvalitets amfetaminsulfat en ellers vanligvis (??) ser på gata (--nvm, på gata som oftest div. RCs o.l. i en salig miks ... alle regnbuens farger og lukter..

speed pasta lukter altså veldig sterkt. metamf lukter ikke, og er også i langt mindre mengder. husk også noe av stor betydning, om metamf. er det nok dessverre bare L- isomer isåfall da.... vel ingen som sløser bort d-metamf. og ødelegger det ved å møkke til med speed pasta...ew.

d-metamfetamin hcl. <3

er forøvrig ihvertfall en vanlig ingrediens brukt under produksjon som kan ha fiske-aktig lukt (og smak .. ) som kan sitte igjen som rester om ikke vasket/renset ordentlig.. er uansett ikke hva du vil ha på noen måte.


speed pasta, "amfetamin sulfat" anyway, har nær uten unntak Veldig Kraftig Lukt, selv i tørket pulverform. (ikke tørk..... legg på kjøl ta ut det du trenger for da'n til hurtig-tørk elns, enn å tørke alt på en gang).