Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1419
oppdaget nettop www.everyonedoesit.com og har lagt masse småting som roachblokker og rullepapir i handlekurven , og jeg lurer på rett og slett om det er får godt til å være sant til denne prisen?
Må jeg betale noe ekstra (eks porto) ? og ossen er det der med at man må bestille for under 200 kr? er dette bare bs?
Sist endret av jayforall10; 2. august 2007 kl. 23:56.
Ja, du må betale for frakt.
Ja, dersom du bestiller for over 200 kroner må du mest sannsynlig betale MVA og Tollavgift.
Mener at det skal stå info om porto på siden. Tror ikke man MÅ bestille for under 200, men over den prisen så må varene fortolles, og da tror jeg at det kommer tollavgift i tillegg...

Men sist jeg sjekket så var ikke portoen den værste. Desuten så gjør det ikke noe om portoen overstiger prisen på varene slik at det hele ender med 240, varene er fremdeles verdt under 200 og trenger da ikke å fortolles :P

Sånn jeg trodde det funka da.. Men er jo bare å sjekke info delen på siden, å sjekke hvordan det er med priser.. Tror ikke det er mer en 40 kr det er snakk om altså..

EDIT: http://www.everyonedoesit.com/about_...g_information/

Her står det om prisene til. diverse deler av verden......
Sist endret av Potrick; 3. august 2007 kl. 00:06.
hjertelig takk for svar =)
og HVIS det skulle komme over 200kr kan du be dem pent å si at det koster under likevel.