Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1328
Den lukter ingen ting, den ser helt jævlig ut. men jeg blir fjærn. Det føles ut som en annen rus. har dere noen forslag til hva pot`n eventuelt er blandet med?
Hadde vært litt enklere å hjelpe om du hadde beskrevet rusen du får.
Sist endret av Lysskyen; 23. juli 2007 kl. 18:43.
Bootleg-pot som du ikke røyker ofte, å får funk på
Trådstarter
9 0
jeg blir rusa, men jeg kan ikke beskrive helt hvordan jeg blir. har ikke prøvd noe annet stoff en hasj/pot. jeg blir rett og slett litt dårlig. svimmel,rar, osv. har røyket en god del tidligere. og dette er en rus jeg ikke har vært borte i tidligere. har dere noen forslag til hva man eventuelt kan blande pot med?
Hvordan smaker det?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nøyaktig hva som er i den vil du aldri få svar på, men mest sannsynlig er det utrolig dårlige varer du har fått.
hva mener du med at den ser helt jævlig ut? har du bilde?
Trådstarter
9 0
Det er jeg klar over. men har dere noen forslag til hva folk kan blande varene ut med?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av twin87
Det er jeg klar over. men har dere noen forslag til hva folk kan blande varene ut med?
Vis hele sitatet...
Det eneste pot har blitt blandet ut med er silica lignende pærler, eller glass om du vil, dette er for å øke vekten, vi har en tråd om det her på forumet.
Kunne du tatt et bilde av den?
Og beskrevet litt bedre.. Så kanskje vi kan hjelpe deg.