Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 3565
Har da laget to snowboard design jeg ble ganske fornøyd med

http://nff.bitsex.net/1263.jpg

http://nff.bitsex.net/1264.jpg

hvilke liker dere best?
Jeg likte det røde best, fresh farge og kult design.
Llikte de stripene.

Noen spesiell grunn til at du valgte akkurat de fargene?
Likte den røde best, klarer ikke forklare hvorfor.
Centurius's Avatar
Trådstarter
valgte oransj og hvitt fordi det er "fancy".
rødt og hvit fordi rødt minner litt om kulda i nord og mørket og det hvite som vinter.
likte best det røde, men ville personlig kjøpt noe i blått...
Det røde var garantert best. Vil også ta seg best ut i bakken. Har du testa ut formene på det oransje sammen med den røde bakgrunnsfargen?
Sist endret av Goda; 22. juli 2007 kl. 20:39.
Centurius's Avatar
Trådstarter
Nei har ikke tenkt på det enda, driver på med et nytt designt nå.
Skal prøves ut
Det røda var best! Jeg ville likt designet til det røde brettet.. bare svart : )
Digget begge jeg, kulr design. Det første var kanskje litt retro, det var kult. Nr.2 var frèsht, og sexy, bra jobba=)
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Prøv marineblått med hvitt mønster, og sort brett med rødt mønster. Tror det kunne vært RÅTT. Pene designs det skal du ha for..
-totto
likte faktisk den første best.
o shit waddup
er de laget i vektor? Likte som mange det røde godt, men "wind"-effekten ser litt... shabby ut, om du skjønner? Synes også fonten/typografien ikke funker, men er ikke sikker på hvordan jeg ville gjort det selv.
Centurius's Avatar
Trådstarter
Er hardt å få typografien riktig, men det skal være sånn mener nå jeg. Den windeffekten irriterer meg også, men har ikke fått teken på å lage litt mer fetere "wind" effekter ennå.

Laget en til btw:

http://nff.bitsex.net/1265.jpg
Jævli bra! Hvilket prog . bruker du? Skulle fått KP(hvis jeg hadde hatt..)
Centurius's Avatar
Trådstarter
Takk skal du ha!
Brukt photoshop på det her, men driver å øver meg i Adobe Illustrator..
Regner med at han bruker Photoshop.
nr. 2 og 3 var best!
Prøv noe med limegrønt i da!
Digget hybriden i sort, en klar vinner!
Likte nummer 2 og 3 best. Likte ikke nummer 1 fordi jeg ikke klarer og se den fargen sammen med snø, tror bare det vil se møkkete ut. Ellers var det veldig bra arbeid.
det røde er jo fett nok men de løva ser veldig ut som noe west beach ville hatt betalt for
veldig kule designs du har gående her... få de ut på fjøl så kjøper jeg ei
Forsåvidt fin den, men du burde kanskje prøve uten standard brushes og uten nedlasta "vector" brushes.
Centurius's Avatar
Trådstarter
Jeg har da ikke lastet ned noe? Hørt om pen tool OoM?
nr 3 var skikkelig kult..^^
Den svarte var drit kul!
Skal du selge designet til noen, eller bare leker du deg i Ps?
Likte alle tre jeg, men synes det svarte og det røde var litt kulere en det hvite og gule.
Sist endret av zipp; 23. juli 2007 kl. 22:54.
Jeg likte det første best fordi det hadde freshe farger, litt "glad" brett. jeg Synes de andre ble for mørk og trist.
Sitat av Centurius
Jeg har da ikke lastet ned noe? Hørt om pen tool OoM?
Vis hele sitatet...
Hmm.. har hørt om det ja.

regna med du brukte det siden det ligger i ca hver eneste vector brush pakke.

her er en del f.eks Link

eksempel på en pakke Link

vell.. synest du det er rart jeg regner med du bruker brusher?
Centurius's Avatar
Trådstarter
Yeah, litt rart... for jeg bruker i grunn ikke standard og nedlastede brushes, er ikke noe problem å lage sine egne brusher
Sist endret av Centurius; 24. juli 2007 kl. 00:43.
Centurius's Avatar
Trådstarter
Nytt design (igjen)..


http://nff.bitsex.net/1279.jpg
Likte den over der ass, dritbra jobba! hadde vært fett med litt mer farger og da, though. Limegrønt kanskje? ;P
Centurius's Avatar
Trådstarter
Den over der skal være litt emo, så ingen farger der. :P
Det svarte var veldig kult. Likte godt de dryppe effektene. Det var ogsaa kult at slriften hadde litt roedt paa 'fun' og at resten var hvitt.
Ser det står "Disturbed" på det siste designet ditt. Noe med bandet Disturbed å gjøre eller?
Likte den siste best jeg du har skilz ass Lag noe ski design også da
Centurius's Avatar
Trådstarter
Disturbed betyr forstyret...
svart/hvitt var definitivt best. Tror de andre designene også vil gjøre seg i det
Likte det svart/hvite `disturbed` brettet og det det røde du posta først best, bra design og fargene passa utrolig bra
Du må fortsette og lage nye design og post når du har kommet opp med noen nye da, bra jobbet
2 og 3 var best
Centurius's Avatar
Trådstarter
Hehe, laget et jente inspirert brett nå...

http://nff.bitsex.net/1310.jpg
Sitat av Centurius
Hehe, laget et jente inspirert brett nå...

http://nff.bitsex.net/1310.jpg
Vis hele sitatet...
Stilig. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg ser for meg en panda på det brettet der. Istedet for hjertet lissom.
Sist endret av BigFigWasp; 26. juli 2007 kl. 14:35.
jeg syns den svarte ble finest,
syns de er litt for kjedelige, skulle hatt noen andre brushes
den sorte og røde var veldig "hærlige". De fikk en sånn vind-effekt jeg likte!!!
Sorry hvis jeg misforstår men har ikke ett brett to sider (en overside der du har bindingene og en underside der det som oftest er mer forsegjort enn på oversiden).

Uansett, for å komme til saken hvilken side er det du har lagd? Eventuelt har du noen andre ideér til underside hvis det er den som mangler?
Likte det røde best, kunne kanskje vært noe mer nede i hjørnet på det også
Centurius's Avatar
Trådstarter
Sitat av eirikB
Sorry hvis jeg misforstår men har ikke ett brett to sider (en overside der du har bindingene og en underside der det som oftest er mer forsegjort enn på oversiden).

Uansett, for å komme til saken hvilken side er det du har lagd? Eventuelt har du noen andre ideér til underside hvis det er den som mangler?
Vis hele sitatet...
Har bare laget overside og ikke gidder å lage underside..
Sitat av eirikB
Sorry hvis jeg misforstår men har ikke ett brett to sider (en overside der du har bindingene og en underside der det som oftest er mer forsegjort enn på oversiden).

Uansett, for å komme til saken hvilken side er det du har lagd? Eventuelt har du noen andre ideér til underside hvis det er den som mangler?
Vis hele sitatet...
Du har rett. Det er to sider av et brett, men det er oversiden (der bindingene er) som har mest grafikk. Undersiden har ofte en enkel logo eller så bruker navnet på produsenten å stå der (f.eks Forum).