Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2127
Hei! jeg har en venn som får morfin (flytende) Som smertestillede.

Bre lurer litt på hvodan man egentlig blir og reagerer på det? Og hva det gjør med kroppen/hodet? Merker at personen henger veldig lett opp i enkelte ting, er altid i veldig seriøs, (alvorlig) og surrer mye etter høye doser. Vanlig?
Må nevne at personen får noe ennet smertestillende og noe sovetabletter også...
Jeg la også merke til dette, hengte meg opp i ting, stirra på nye ting.. Det verste var de intense drømmene, de var så sykt virkelig, jeg trodde faktisk jeg var ute i "det normale livet" Så når jeg våkna var jeg nesten vettskremt..

Jeg fikk også dette som smertestillende, flytende..
Sist endret av Butthead; 21. juli 2007 kl. 23:41.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Hvordan smerter får man det eventuelt for? Jeg regner med at det må være av det litt alvorlige permanente slaget, ellers så hadde vel legen bedt deg ta et par ibux og holde kjeft.
Sist endret av CosmoKramer; 22. juli 2007 kl. 00:32.
Faithlive's Avatar
Trådstarter
42 1
Personen jeg kjenner får det pga av kreft så er ganske ille ja... Klager også på helt syke drømmer og mareritt. blir vettskremt. derfor sovetabletter...
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Faithlive
Personen jeg kjenner får det pga av kreft så er ganske ille ja... Klager også på helt syke drømmer og mareritt. blir vettskremt. derfor sovetabletter...
Vis hele sitatet...
Kreft ekke kødd ass. Jeg regna egentlig med at det var ganske strengt akkurat det der. Kan jeg spørre om vedkommende har testa canabis?
Sist endret av Mullah; 22. juli 2007 kl. 03:18. Grunn: Fjernet shitprat
Faithlive's Avatar
Trådstarter
42 1
Sitat av Bravehammer
Kreft ekke kødd ass. Jeg regna egentlig med at det var ganske strengt akkurat det der. Kan jeg spørre om vedkommende har testa canabis?
Vis hele sitatet...
Ja har det, men er ikke noe særlig begeistra for det for får så utrolig noia! Og varer så lenge. mener virkelig noia og altså! skjønner ikke det helt men...
Sist endret av Mullah; 22. juli 2007 kl. 03:18.
Pappa gikk på flytende morfin før, fordi han hadde ekstreme smerter i benet, grunnet for store leggmuskler (blodårene ble presset ellr no) , og jeg kan bekrefte det som er sagt før i denne tråden.
Sist endret av lsrr; 22. juli 2007 kl. 02:43. Grunn: fjernet noen dumme greier som jeg egentlig aldri burde delt med noen..
Store doser gir hallusinasjoner/drømmeaktig døs for mange særlig ferske brukere. Oppheng er ikke vanlig, heller det motsatte, at man blir veldig lite interessert i omverdenen. Jeg snakker av 23 års erfaring som aktiv morfinist/heroinist.

Virkning ellers: Injeksjonsmorfin blir du varm av og du får en brennende/kløende følelse i huden over hele kroppen etter injeksjonen. Det går over og så glir man inn i en sløv døs. De hallusinasjonene/bildene jeg nevnte kommer gjerne etter å ha vært våken en stund, ikke med en gang, og som sagt ved større doser helst.