Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 921
Når jeg prøver og se StevO - Dont try this at home video får
jeg feilmeldingen:

An invalid media type was specified

Unable to download an appropriate decompressor. (Error=80040200)

Unable to download an appropriate decompressor. (Error=80040200)

An invalid media type was specified. (Error=80040200)

Jeg bruker Windows medi player med DivX Codec 4.12
Så jeg lurer på hva som er feil?
du har ikke riktig codec i mediaplayeren din. prøv å innstaler en mpeg2 player eller noe sånnt. kommer ann på hva formatet er.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
den er i svcd. men jeg tror hele saken er fucka. funket ikke på pcen (har skikkelig codec) eller på dvdspilleren (støtter svcd) min.
funker fint i powerdvd hos meg...
Trådstarter
Fikk et tips om og laste ned PoweDvD..
Skal prøve det!

filmen er ikke dvd format
mpeg2
divx even
nFF Marshall
morten's Avatar
mpeg2 = SVCD dude

DivX = Avi...

Anyways, kjører fint i WinDVD her. Men jeg vil tro det er lurt å skaffe Mpeg2 Codec'en. Da bør du få fart på sakene.

Noen som har den andre steve o filmen? Er 2 av dem, og jeg har bare Don't try this at home. Noen som har den andre eller evt har navnet på den? *vil ha*
Trådstarter
Opprinnelig postet av morten
mpeg2 = SVCD dude

DivX = Avi...

Anyways, kjører fint i WinDVD her. Men jeg vil tro det er lurt å skaffe Mpeg2 Codec'en. Da bør du få fart på sakene.

Noen som har den andre steve o filmen? Er 2 av dem, og jeg har bare Don't try this at home. Noen som har den andre eller evt har navnet på den? *vil ha*
Vis hele sitatet...
veit du hvor jeg kan downe Mpeg2 Codec'en?
Det er så konge dette forumet får svar innen 1 min nesten
Spill den av i WinDVD. Har sett den mange ganger hjemme til meg, og jeg bruker WinDVD
Trådstarter
PowerDVD gjorde susen!
Funka som faen!

Takk for hjelp!