Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1579
Hvilken film ville dere valgt av
1. Skorpion kongen
2. 51. state
3. Colleteral damage (eller noe sånn...)
1'ern fordi den så kul ut på mumie filmen nr. 2
Skorpionenes Konge helt klart!
Den hatt fått mye skryt rundt om, i motsettning til 51.state som bare har fått pes.. Den siste har jeg ikke hørt om en gang=)
Scorpion King er egentlig ganske dårlig, men den er sansynligvis bedre en den siste til Arnold (Coletrerannet Damage) og 51st State fikk eledige kritikker.

<--------Gleder seg til Resident Evil, Atack of The Clones og Blade II
Sist endret av Zalderach; 4. mai 2002 kl. 14:41.
Skropion kongen var grei nok. ikke bra, men heller ikke dårlig
Har ikke sett Scorpion King, så denne kan jeg ikke si noe om..
Colleteral Damage var dårlig.. bra som en bakgrunns film..
51st. State syns jeg var helt ok vis du er inne på britiske filmer.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
skal se the scorpion king og the 51st state i dag. jeg anbefaler deg the 51st state. har hørt at den virker ganske pulp fiction aktig.
scorpionens konge....bare dama som har ene hovedrollen er verde hele filmen i seg selv
51st state så jeg får ikke så lenge siden, den var litt kul. men Lord of the rings ER MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYE bedre
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Dweep
51st state så jeg får ikke så lenge siden, den var litt kul. men Lord of the rings ER MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYE bedre
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Zalderach
<--------Gleder seg til Resident Evil, Atack of The Clones og Blade II
Vis hele sitatet...
/me så blade II på TG02.. *ha på hd*
hehe.. scorpion king har BARE fått dårlig kritikk..
vil ikke si at filmen er elendig.. men en PG-13 film med.. en WWF stjerne.. slomo-hopping (ja, han hopper ned fra en kasse og greier).. hvor blod og gørr er byttet ut med skvisj-lyder.. hvor hovedrolleinnhaveren ikke har noe skuspillertalent i det hele tatt.. hvor det også er slomo-sverdtriksing (joda.. han snurrer sverdet et par ganger. w00t).. knall!

edit: og plotten da.. den er jo bare genial

hvis du har en fribillett eller har lyst til å brenne no penger, se denne filmen!
Sist endret av Phun Q; 4. mai 2002 kl. 22:57.
Se Tidsmaskinen...
Trodde den skulle være dårlig og kjedlig men den var faktisk dritrå.. Ikke veldig bra, men sinnsykt tøft konsept når du fikk se jordas livsløp på nytt etter at den ble ødlagt..
Da han våknet var det to houved folkeslag (som mennesket + enda et "vesen" som var så glupe som mennesker) som kriget mot hverandre.. Drittøft!!

Men gleder metg til Blade to..
Har nettopp fått Lord Of The RIngs på DivX så jeg får vell ta og se den en dag og.. Har ikke sett den før!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
gå for 1'ern. Til dere andre, går dere ikke å ser filmer som får ræva kritikker?? I mitt tilfelle har jeg opplevd mange ganger at filmer som kritikere ikke liker, de synes jeg er bra, og omvendt. + at ofte mener anmeldere noe annet enn det vi gjør.. (Vise til Matrix som fikk 6 i en avis og 1 i en annen)
men seriøst. scorpion king er noe for seg sjøl. du må se den hvis du ikke tror meg. folk med respekt for seg sjøl bør unngå den filmen.
Filmer som bør bli sett så snart som mulig (av meg, men gjerne av andre):

-Episode II
-Spiderman
-Blade II
-Timemachine
-Scorpion King

Når kommer egentlig Matrix II?
Godt det er andre som syns Timemachine er bra og
Den er særiøst kul asså syns jeg.. Bør iallefall sees!!!
Og forresten du der oppfor meg : Vaxdal som i Vaksdal utfor Voss?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
så scorpion king før i dag. ikke se den. bortkastede penger. bra jeg ikke betalte for billetten
the 51st state, KEWL! som jeg selv skriver
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av tore-
the 51st state, KEWL! som jeg selv skriver
Vis hele sitatet...
ja, jeg så den i dag, skikkelig morsom film
dunkApunk: Hvis du har dårli med penger kan du jo bare ta å lasta ned et par filmer vettu...
divx på pc'en er ikke det samme som kino med venner. og kanskje han har dialup.
Opprinnelig postet av Phun-Q
divx på pc'en er ikke det samme som kino med venner. og kanskje han har dialup.
Vis hele sitatet...
En hvis man har en prosjektor som dekker hele kjellerveggen + at man har sorround da

Det er NESTEN kino det
Jepp, Vaksdal utanfor Voss. Stemmer det du der 7 poster ovenfor (TeQniC).