Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 808
Anonym bruker
"Omgitt Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt mye om dette å lurer på hvilke effekter dem har vet at det er DMT i det å er derfor jeg hovedsakelig er interessert haha
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er litt som lemontek for fleinsopp, bare at du istedenfor å få en kortere intens rus, får en dritlang rus iforhold til å ta DMT rått. Dette fordi virkestoffene i Ayahuasca forhindrer gjenopptak/nedbrytning av DMT. Eller noenlunde slikt. Forskjell mellom aya og changa vet jeg ikke
Ayahuasca varer flere timer. Du må drikke det og det er en fare for å bli kvalm osv. Som sopp på steroider. Fordel/must å ha en sjaman eller tripsitter tilstede.

Changa er noe du røyker. Varer vel rundt 10 min. Er tryggere å gjøre alene men ikke å anbefale. Mye villere og intenst.

Begge er dmt som du sier.
Anonym bruker
"Omgitt Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er litt som lemontek for fleinsopp, bare at du istedenfor å få en kortere intens rus, får en dritlang rus iforhold til å ta DMT rått. Dette fordi virkestoffene i Ayahuasca forhindrer gjenopptak/nedbrytning av DMT. Eller noenlunde slikt. Forskjell mellom aya og changa vet jeg ikke
Vis hele sitatet...
Syns at fleinsopp er så vanskelig å få tak i
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syns at fleinsopp er så vanskelig å få tak i
Vis hele sitatet...
Og?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syns at fleinsopp er så vanskelig å få tak i
Vis hele sitatet...
Flein vokser fritt rundt omkring i hele landet akkurat på dette tidspunktet, det er antagelig det minst vanskelige rusmidelet å få tak i.
Anonym bruker
"Engstelig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fy faen Changa er sterke greier, varer nærmere 20 minutter, ene sekundet ser du på Breaking Bad, i det andre sekundet så er trynet til Jessie Pinkman helt jævla goofy, de sier ting men skjønner ikke noe av det. Så forsvinner veggene i rommet, du kjenner en frisk bris, fuglene tvitre, alt på TV'en blir helt for jævlig 3D du kan sverge at skjermen er minst en kilometer dyp og du kan se inn i den, samt kan ting flyte ut av skjermen. Kontrasten på UI'et på Netflix/YouTube blir nå helt umenneskelig bra, du kan se dypere sortnivå enn du noengang kunne forestilt deg, du har i tillegg tilgang på en HUD som følger med deg og gir deg interessant informasjon om hva du ser på, etc. Du tørr ikke ta flere trekk nå, du går ut av soverommet og ut, satan hvor saturert alt er ute, satan hvor fint alt er, SATAN hvor GLAD jeg er for å være i live. Hvorfor skal jeg stresse så mye i livet mitt når det egentlig er så fantastisk?