Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1541
Hei!

Jeg skal på hovefestivalen i år, og lurer litt på om det er mulig å få med alkohol inn på campen selv om jeg er mindreårig?
Har nylig vært en tråd om medbrakt alkohol på campen, det er ikke noe problem.

Ta med polsk øl til Hove

Og det ser ut som campen ikke er spesielt regulert:

Foreldre: Vær klar over at det i camp konsumeres store mengder alkohol, og at det ikke utøves skjenkekontroll i dette området.
Vis hele sitatet...
Kilde: POLITIET INFORMERER

Men det kan godt hende politiet ser etter overstadige berusede småunger som har raida pappas barskap, men gir blaffen i folk som ikke er overstadig beruset. Prioriteringer.

Er nok noen her inne som har vært på hove selv og kan si noe om forholdene der.
Sist endret av Turbolego; 17. juni 2014 kl. 00:24.
Forige gang jeg var på hove var jeg også mindreåring, Vi hadde med en del drikke, og det når vi gikk imellom sjekken spurte de bare om vi hadde noe vi ikke skulle hatt med, og vi sa jo selvfølgelig Nei. Og det var det! Det kan hende vi var ganske så heldige da, jeg vet ikke om noen andre har hatt værre opplevelser??
Det var også veldig lett å få kjøpt der inne av andre folk, hvis du hadde litt cæshh.
Sist endret av Dawn; 17. juni 2014 kl. 00:46.
Håper du er klar over at det er 18-års grense på festivalcampen? Hvis ikke håper jeg du har bestilt pass til en av de andre campene. Uansett, det å få inn drikke går kun på flaks. Jeg bor i Arendal og var hjemme og henta drikke i fjor hver dag, og var bare en av dagene de nekta meg å ta det med inn. Da gav jeg det bare til en kompis som stod hos noen andre vakter. Fikk et rart blikk fra vakta jeg nettopp var hos, men ble ikke stoppa.
All about the money
JaxMackey@420's Avatar
34 4
Går fint det hvis det ikke har blitt mye strengere siden jeg var 16 i 2004...
Så kommer til og gå fint bare du er litt lur..

Kos deg masse mann... Mye gode minner derfra HeHe =)

Peace
På innsjekken på Hove ifjor gikk de gjennom sekken min, men de gikk ikke sånn veldig grundig igjennom den. De fant f.eks ikke noe av weeden jeg hadde med, men om jeg hadde vært mindreårig og hatt noen six packs i bunnen av sekken så hadde de nok funnet det og stoppet meg.
Sitat av JaxMackey@420 Vis innlegg
Går fint det hvis det ikke har blitt mye strengere siden jeg var 16 i 2004...
Så kommer til og gå fint bare du er litt lur..

Kos deg masse mann... Mye gode minner derfra HeHe =)

Peace
Vis hele sitatet...
Det var jo ikke noen festival før i 2007 da :P

Men on-topic: kjør på. Er man riktig uheldig kan vaktene klippe båndet ditt, så det er lurt å oppføre seg som er normalt menneske, og ikke en som er på fjortissfylla for første gang.