Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4372
Hei, jeg og noen kompiser skal på guttetur i sommer, men vi har ikke bestemt oss for hvor vi skal reise. Maga eller Sunny Beach, hva anbefaler dere? Tips til hotel? Vi har tengt og legge ut ca 5000-7000,- i hotel og reise

Ønsker helst hotel som legger sentrert til nattklubber og utesteder

Takker for alle tips
Sunny beach er sikkert greit nok for deres mål, men er en søppelplass. Maten er drit, stedet er totalt fake, mye mafia og kriminalitet. Hadde det gøy når jeg var der, men er virkelig ikke et sted jeg vil dra til igjen. Skal nevnes at det er latterlig billig der og at det er fint vær og den klassiske man får lyst å drepe seg selv av å omgås alle disse retarderte turistene-følelsen som man kan forvente på et sted som dette.
Har aldri vært på magaluf, men jeg var på sunny beach for 8 år siden..og jeg syntes det var slitent og jævlig da. Var en uke med diarè, tigging og folk som konstant prøvde å hustle deg.
kjedelig streiting
Sitat av søtmann50 Vis innlegg
Sunny beach er sikkert greit nok for deres mål, men er en søppelplass. Maten er drit, stedet er totalt fake, mye mafia og kriminalitet. Hadde det gøy når jeg var der, men er virkelig ikke et sted jeg vil dra til igjen. Skal nevnes at det er latterlig billig der og at det er fint vær og den klassiske man får lyst å drepe seg selv av å omgås alle disse retarderte turistene-følelsen som man kan forvente på et sted som dette.
Vis hele sitatet...
Enig med deg i alt unntatt været. Når jeg var der, seint i Juni for noen år siden var "Rainy beach" et bedre navn.
Helt klart magaluf! har vært på begge stedene. Og hadde desidert mest moro i maga.. Sunny er en søppelplass! Sjekk ut hotell: Vista Sol. helt OK, rett i nærheten av barer og stranda

God tur
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Klart Sunny Beach! Stedet har fått dårlig rykte i Norge, noe som for meg er merkelig. I Sverige og Danmark har Sunny svært godt rykte, så jeg forstår ikke helt hvorfor ryktet er så dårlig blant mange nordmenn.
Er det heftig uteliv man er ute etter så er det definitivt plassen man vil til. Det er heftige pubcrawls hver eneste dag, utesteder med tusenvis av skandinaviske folk og digge jenter/kjekke karer, overflod av alkohol som er svinbillig.

Været og stranden er også digg. Koselig å spasere gjennom gatene på dagtid og gjøre turisttull i halvfylla fra natten før. Man føler seg også veldig trygg på stedet, alt ettersom hvor man har hotell (om man må gå i mørke bakgater for å komme seg hjem feks så er jo ikke det noe koselig). Nesten uansett hvor man går er det veldig mye folk, og det skal nok mye til for å klare å bli ranet eller lignende. De som jobber der er også veldig hyggelige (det finnes sikkert unntak), vi spanderte både alkohol og KFC på taxisjafører vi ble kjente med og fikk billigere priser av osv.

Det eneste negative jeg har å sette fingeren på er maten. Ikke misforstå, man klarer å finne god mat der hvis man vil det. Men er man i Sunny så er det som regel for å feste og man gidder ikke lete eller dra langt for god mat. Det beste jeg spiste i min uke der var KFC og MacDonalds. Men så var jeg ikke der for å spise akkurat.

Neppe den beste turistdestinasjonen i verden. Skal man se på museum eller lignende så er det nok neppe stedet du vil til. Men om det er fest, fyll og fanteri som er hovedmålet så er nok Sunny Beach en av de beste og villeste partydestinasjonene man finner i Europa.
Sist endret av Dongerino; 26. januar 2014 kl. 06:15.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av UE-freak Vis innlegg
Hei, jeg og noen kompiser skal på guttetur i sommer, men vi har ikke bestemt oss for hvor vi skal reise. Maga eller Sunny Beach, hva anbefaler dere? Tips til hotel? Vi har tengt og legge ut ca 5000-7000,- i hotel og reise

Ønsker helst hotel som legger sentrert til nattklubber og utesteder

Takker for alle tips
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg vært i Magaluf, men jeg og 3 venninner var i Sunny Beach i fjor. Vi var der i 17 dager, og jeg kunne godt vært der mye lenger! Vi festet hver eneste dag og hadde det sykt morsomt. Jeg vet ikke hvor partygutter dere er. Men vi har snakket med flere som sier de ikke hadde orket mer enn 1 uke i Sunny. (Dette har jo ikke noe med Sunny som sted å gjøre. Blir jo det samme om de skulle dratt til Maga eller Aiya Napa) Men liker dere å feste mye, og det er det dere er ute etter, så anbefaler jeg virkelig Sunny Beach!

Vi skal til Sunny i sommer igjen, og da skal vi være der i 3 uker. Det er mye forskjellig events du kan være med på. Bar crawl, party boat, pool party, beach party, osvv. Det er også noe fester som starter midt på dagen. Det er massevis av barer og utesteder der også.

Men som nevnt tidligere i tråden, så er det vanskelig å finne god mat. Maten funker, men det er ikke særlig kvalitet på den. Men dette er ikke et så stort problem for meg, da vi kun spiste 1 gang om dagen. I tillegg står det alltid en utenfor hver restaurant som er skikkelig innpåsliten og vil få deg til å spise i restauranten sin. En av dem suttet på fingrene våre i fjor. Utrolig hva de gjør for å få oss til å spise der....

Hotellet vi skal bo på heter Hotel Avenue. Der betaler vi ca 6000 kroner for et tremannsrom i 3 uker. Altså blir det kun 2 000 kroner på hver for 3 uker!
Hotellet skal visstnok ha store og fine rom, men det er ikke så mye fasiliteter på hotellet. Det har ikke bar, restaurant, basseng osv. Men jeg har hørt man kan låne bassenget til hotellet ved siden av. og barer og restauranter er det jo over alt andre steder. Jeg bruker jo bare rommet mitt når jeg skal sove!
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Sunny Beach er totalt dræt - ikke er det billig der heller. Jeg ville heller anbefalt blant annet Kos, der man faktisk kan ligge på stranden uten å bli mast ihjel om å kjøpe WAZZERMELONE og annet skrap.
Sist endret av SkyMarshal; 30. mai 2014 kl. 14:52.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvor valgte dere å dra ? :-)

Magaluf uten tvil !