Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 7662
Gjør alle en tjeneste og kjøp deg en softgun.
Glock er både rimelig og solid. I tillegg er det lett å få tak i reservedeler til en meget behagelig pris. Det er en presis og morsom pistol å skyte med, men den er ikke LETT å skyte med. Med det mener jeg at avtrekksvekten er ganske høy og våpenet i seg selv er altfor lett (iallefall når magasinet nærmer seg tomt). Det finnes et hav av info om Glock på nett så søk og les!
Forøvrig TS så bør du absolutt følge de rådene jeg gir hvis du virkelig er interessert i pistolskyting.
TS, du starter med og legge ut om at du helst ønsker å kjøpe glock ulovelig og at du har kriminell fortid som ikke er forenelig med å eie våpen. også begynner du å syte om at du blir satt i bås fordi du ønsker våpen.. Se litt lengre enn nesetippen din. Du blir satt i bås fordi du er kriminell og ønsker å skaffe deg våpen ulovelig for skryte og briffe. Eller muligens gjøre flere lovbrudd.. med din fortid vil du ikke få eie våpen, og slik bør det være.. Ingen har satt meg i bås fordi jeg innehar div håndvåpen, rifler hagle ar15.. Men så er jeg iike en kjeltring med tvilsomme motiver.. TS, begynn med strikking skyting er forbeholdt lovlydige borger.
Du må beise sjarken!
At du vil ha et våpen bare fordi det er kvalitet tror jeg ikke på, ligger nok noe bak. Kanskje beskyttelse. men du får uansett ikke kjøpt ammo til pistolen
Glock er et typisk tjenestevåpen. Det er konstruert for å tåle dårlig behandling, og være sikkert å ha i beltet.

Sikkerheten ivaretas ved at den har en slags double action, slik at tennstempelet bare spennes halvveis når pistolen lades. Når man skal trekke av må man spenne opp den siste biten av fjæra. Det er dette som gir Glocken det lange og tunge avtrekket.
Sitat av Amfysti Vis innlegg
At hele tråden hørtes suspekt ut er meg riv ruskende likegyldig.

Norge er desverre ett land der det er fy fy å eie ett håndvåpen, i veldig mange andre land i verden så er dette helt ok, og vanlig å ha i hus.

Kjipt at en fortid skal ødelegge evt for resten av livet for en hobby man har lyst til å drive med.
Vis hele sitatet...
I tillegg til å ha ett relativt omfattende rulleblad så skriver du også innlegg der du ikke legger skjul på at du i tillegg bruker amfetamin. Jeg er selv ingen engel, men du må jo skjønne at en person som IV amfetamin ikke er skikket til å ha skytevåpen i heimen.

Eneste muligheten du har til å eie ett våpen, er å vente til sakene er dine er foreldet. I ditt tilfelle sannsynligvis 10 år etter du ble domfelt. Deretter melder du deg inn i skyteklubb. Kan ikke garantere at det vil fungere, men det er eneste muligheten du har.
Sist endret av Zolly; 25. juni 2012 kl. 10:29.
Trådstarter
37 2
Sitat av Zolly Vis innlegg
I tillegg til å ha ett relativt omfattende rulleblad så skriver du også innlegg der du ikke legger skjul på at du i tillegg bruker amfetamin. Jeg er selv ingen engel, men du må jo skjønne at en person som IV amfetamin ikke er skikket til å ha skytevåpen i heimen.

Eneste muligheten du har til å eie ett våpen, er å vente til sakene er dine er foreldet. I ditt tilfelle sannsynligvis 10 år etter du ble domfelt. Deretter melder du deg inn i skyteklubb. Kan ikke garantere at det vil fungere, men det er eneste muligheten du har.
Vis hele sitatet...


Ja får nok vente 1-2 år, å se om jeg ikke får det foreldet kanskje. Blir uansett pistolklubb i første omgang.