Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1399
Hei! Sliter litt med eit lite problem som eg lurer på om nokon her med litt PS-kunnskaper kan hjelpe meg med.

Ok, eg sitter å eksprimenterer med ulike justeringer på fargekanalane i PS da eg får innfallet om å slette blå-kanalen (Sitter da og jobber i RGB modus (8-bit)). Til min store glede og fortvilelse fikk eg akkurat dei tonane eg ville ha på biletet. Lite gjennomtenkt lagrer eg med ein gang til ei *.psd fil. Det eg ikkje veit (pga manglende kunnskaper om PS) er at modus forandres til "multichannel" og eg kan ikkje lagre arbeidet vidare til *.jpg eller anna. Eg prøvde å konvertere til *.eps og deretter laste ned nokre konverterar som skulle ordne *.eps->*.jpg/*.pdf, men til ingen nytte ettersom resultatet blei eit svart/kvitt -bilete kvar gang.

Så er det nokon med litt erfaring som har nokre innspel om korleis eg kan komme meg vidare? Einaste eg kan komme på er å blåse opp biletet for så å ta ein "print screen"...

Mange takk på forhånd!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Funker det å justere ned blå i curves istedefor å slette den?
Bruk File->Save for web.
Prøvd begge. No luck. Takker for forslag.
Går det ikke an å merge layers på et eller annet vis, slik at bildet blir "flatt", og dermed mulig å lagre som jpg?
Sikkerhetsklarert
Ta screenshot når du har bildet slik du vil.
Lim inn som nytt jpeg bilde.

Mister vel muligens en del detaljer men men.. Jeg veit ikke hva du skal bruke det til, så mulig det holder for deg?
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Det du kan gjøre er å gå inn i Channels, merke av blue, Edit ---> Fill ---> Black. Da vil du få samme effekt som å slette blue uten å gjøre det. Du vil også opprettholde RGB#8 og kan lagre til web og devices, lagre som jpeg/tif/pdf etc.
Sitat av vaskemask
Går det ikke an å merge layers på et eller annet vis, slik at bildet blir "flatt", og dermed mulig å lagre som jpg?
Vis hele sitatet...
Nei, desverre.

Sitat av Pjukern
Ta screenshot når du har bildet slik du vil.
Lim inn som nytt jpeg bilde.

Mister vel muligens en del detaljer men men.. Jeg veit ikke hva du skal bruke det til, så mulig det holder for deg?
Vis hele sitatet...
Foreløpig er dette einaste alternativet, men det duger desverre ikkje til mitt formål da biletet skal nyttast til cd-omslag.

Sitat av Eplefisk
Det du kan gjøre er å gå inn i Channels, merke av blue, Edit ---> Fill ---> Black. Da vil du få samme effekt som å slette blue uten å gjøre det. Du vil også opprettholde RGB#8 og kan lagre til web og devices, lagre som jpeg/tif/pdf etc.
Vis hele sitatet...
Eg prøvde dette for nokre dagar sidan, men effekten/tonane blir ikkje dei samme. Eg har har prøvd alle justeringsmuligheitene i "fill", men effkten lar seg ikkje gjennskape der.

Her er eit test bilde, med blå kanalen slettet:
http://bilete.no//6668.jpg

Her er test bildet med 100% svart i blå kanalen:
http://bilete.no//6669.jpg

Som du ser så er ikkje effeken den samme. Eg har prøvd å finne ut kva parameter som involverer blå kanalen men inget hell så langt. Takker for gode forslag. Keep them coming!