Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2406
Ahh.. Meg og urinprøver.
Hvorfor jeg faktisk gidder å ta sjanse på å ta piller før urinprøver - ikke spør meg.
Jeg røyket hasj daglig i ett år, og når jeg først ble tatt, så var det katastrofe for meg. Spesielt når alle jeg kjenner røyker hasj også. Uansett. Nå har jeg holdt meg nykter fra hasjen i nesten 6 måneder. Ganske stolt egentlig.

Men så har jo jeg være på noen pilleturer her og der. I helger, annenhver helg - varierer jo helt. Uansett.
1. Jeg tok blå. Hørte fra en kompis at det gikk ut etter noen dager. Null stress.
- Jeg ble tatt på benzodiazepiner på prøven. Fikk masse stress for dette. Faen. Alt sammen ble verre.
2. Jeg tok Zopiklon. Hadde lest mye om det - og leste at halveringstiden lå på rundt 5 timer. Med andre ord, jeg kunne lure prøven. Jeg ble ikke tatt.
3. Jeg tok Stesolid. Var rimelig full akkurat da, og ble selvfølgelig tatt på disse. Etter å ha blodnekta i en time at jeg ikke visste noe om at jeg hadde tatt piller, så godtok de dette til slutt.
4. Jeg tok pinex forte, zopiklon, paralgin forte på fest. Har fortsatt ikke blitt tatt for noe av dette.

Men nå sitter jeg her. Og har tenkt mye på det. At folk sier til meg at "Du lurer bare deg selv når du klarer å lure pissingsen". Det ligger noe i det, har jeg opplevd. Fordi jeg sitter og leser om piller som fenger bra som jeg ikke kan bli tatt på. Leser at jeg kan lure meg på urinprøvene hvis jeg tar kokain og amfetamin. Og selv har jeg faktisk vurdert å gjøre dette.

Hjelper virkelig disse urinprøvene å få meg vekk fra narkotikaen?
Eller blir jeg verre narkotikamisbruker av det?

Uansett. Etter jeg hadde spist opp 10 paralgin forte, begynte jeg å tenke på det. Jeg spiste 10 stk på en fredag. Og skal på pissings på mandag/tirsdag. Blir jeg rein inntil da? så vet jeg at hvis jeg blir tatt raser verden sammen. Hm. jeg føler iallfall at jeg har lært at jeg ikke vil ta noe mer så lenge jeg er på pissings, og at det er bare apedop alt sammen, spesielt de jævla benzodiazepinene. Aldri skjønt hvorfor jeg fortsatte å ta det. Men uansett. Kodein - har jo kort halveringstid - mekker jeg å bli rein på de på en helg? eller er jeg tatt? Uansett.

Men vil gjerne høre folks erfaringer rundt dette og urinprøver. også dette om PF'en er ute innen helga :P Haha. Takk til alle på forumet btw. Jeg har brukt altfor mye tid på å lese alle innleggene og faktisk aldri lagt ut noe særlig selv. Jeg føler meg for "dum og uerfaren" til å faktisk tørre å legge ut noe.
Velkommen til forumet. Uerfarne er selvsagt også velkommen her så lenge de klarer å uttrykke seg og stille relevante spørsmål. Slik som dette. Et godt innlegg.

Og ja, du har et poeng. Jeg kjenner selv til flere som har havna på speed/pille-bølgen som følge av urintesting etter å ha blitt tatt for cannabis. Det virker definitivt ofte mot sin hensikt. Såvidt jeg vet har alle generelt tilgjenglige stoffer lavere halveringstid enn cannabis, så det blir ofte til at man eksperimenterer med stoffer slik du beskrev.

Noen løsning på problemet har jeg dog ikke. Og alkoholen vil ikke la meg lete i skrivende stund

Lykke til.
Du klarer ikke å bøffe urinprøvene. Du kan selvsagt pisse i en liten plastflaske FØR du ruser deg, varme den opp, og late som du pisser, men det er vanskelig. Jeg har hørt om folk som drikker en kork flytende såpe før urinprøven, men da merker de jo såpen, så da er du like langt.
Forsøk heller å holde deg unna til du er gammel nok til å be foreldrene passe sine egne ting, så kan du heller røyke en bønne igjen.
Dessuten er det ikke noe å være stolt over at du har holdt deg unna hasj i 6 mnd, så lenge du spiser så mye piller!

Men en annen ting: Urinprøver har "aldri" hjulpet noen vekk fra stoffmisbruk. Det er det bare DU som kan gjøre.

Jeg går på metadon selv, og leverte urinprøver 2 ganger i uka i ca 2 1/2 år, men de var jo aldri reine, på grunn av hasj. Men jeg er heldigvis gammel nok til å kunne forklare foreldre/lege at jeg ikke kan slutte å røyke bønner, for da må jeg bruke piller for å få sove.

Lykke til.
Om du bruker et par minutter på å sjekke opp legemidler du har tenkt å ruse deg på når du går på pisseprøver, så finner du jo fort ut hvilke som er uaktuelle mtp. halveringstid.

Desmethyldiazepam(metabolitt av diazepam, som er virkestoffet i både Valium og Stesolid) har ei halveringstid på 30-200 timer, og om du da tar så lite som f.eks en pisseprøve i uka er det bare å glemme diazepam-preparatene om du ikke vil risikere å få positivt utslag. Alprazolam(Xanor f.eks.) vil kanskje være det eneste alternativet om du du skal ruse deg på benzodiazepiner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Apropos urinprøver.
Jeg ble busta for cannabisrøyking i fjor, og ble pålagt en avtale med politiet om at jeg ikke skulle besitte/bruke/selge narkotika på to år. Etter to år skulle saken fjernes fra politiets registre. Fikk denne avtale i steden for anmeldelse fordi saken jeg ble tatt for var forholdsvis harmløs.

En annen del av avtalen skulle være at _foreldrene_ mine, skulle kjøpe inn urinprøver slik at jeg kunne avlevere urinprøve hvis politiet ba om det, eller politiet kunne ta meg ned med på stasjonen for avlevering direkte.

Det jeg da lurer på er, nå har det gått 1 år og 5 mnd, og jeg har IKKE hørt NOE fra politiet siden avtalen ble gjort. Er der mulig politiet har "glemt meg"? At jeg trygt ikke trenger å bekymre meg for ""urintestentelefonen" som plutselig kommer i morgen tidlig"?

Håper på svar, thanks
Sitat av battlecaT
Apropos urinprøver.
Jeg ble busta for cannabisrøyking i fjor, og ble pålagt en avtale med politiet om at jeg ikke skulle besitte/bruke/selge narkotika på to år. Etter to år skulle saken fjernes fra politiets registre. Fikk denne avtale i steden for anmeldelse fordi saken jeg ble tatt for var forholdsvis harmløs.

En annen del av avtalen skulle være at _foreldrene_ mine, skulle kjøpe inn urinprøver slik at jeg kunne avlevere urinprøve hvis politiet ba om det, eller politiet kunne ta meg ned med på stasjonen for avlevering direkte.

Det jeg da lurer på er, nå har det gått 1 år og 5 mnd, og jeg har IKKE hørt NOE fra politiet siden avtalen ble gjort. Er der mulig politiet har "glemt meg"? At jeg trygt ikke trenger å bekymre meg for ""urintestentelefonen" som plutselig kommer i morgen tidlig"?

Håper på svar, thanks
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig skjer det ingenting. Men dersom de kontakter deg er det vel en fordel å være ren?
ellers kan du jo se her om tider og slikt på forsjellige stoffer http://www.erowid.org/psychoactives/.../testing.shtml
Midler man ikke kan avsløre med urinprøve er jo greit. Men jeg kan liksom ikke vite om de ringer på mandag om jeg røyker på søndag liksom
Drikk vann og piss masse før prøven. Da garanterer jeg at prøveutstyret ikke fanger opp de mikroskopiske kodein-mengdene det måtte være tre dager etter paralgin forte.

Og ingen tester vel etter zopiklon/imovane?
Skulle du først bli hekta på benzoer, så tror jeg det er lang verre og venne seg av med enn hasjen.. Men hasjen kan også gjøre stor skade.. Har endel kompiser som er blitt totalt anti sosiale bleke tynne og rett og slett små skada i huet.. Redd for sosiale sammenhenger osv.. Men dette er ikke noe leksjon om hva du burde gjøre og ikke :P Bare noen tanker ifra meg hehe.. Jeg har ikke noe jeg skulle sagt

Men med disse paralgin forte pillene, greit nok at du ruser deg på de.. Men jeg mener og tro at så store mengder av de vil knulle leveren din over lengre tid.. Spesielt kombinert med alkohol.. Så vurdèr og sjekke lever verdiene dine osv.. Bedre om du tar deg en blås i ny og ne da enn og knerte leveren din Tro meg, jeg har knerta min.. Ikke for godt.. Men den fikk seg en real trøkk.. Endte med sykehus osv..
Sist endret av Tmontana; 25. juli 2007 kl. 18:23.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Refererende til mine forrige posts: Er det noe her som har opplevd det samme? At de får en såkalt avtale med politiet?