Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 4406
Jeg fant ut at jeg skulle skrive rusrapport fra de gangene jeg testa nitro, noe jeg blir til å teste igjen

Første gang:
Jeg og to kompiser satt nede i fjæra med en elv som rant ned i havet, Vi hadde litt problemer med å få gassen fra patronene til ballongene men klarte det uten problemer til slutt. Jeg måtte såklart være prøvekanin Så jeg tar et lite trekk og smaker at det smaker søtt, kjenner ingenting. Så tar jeg tar resten av ballongen og alt jeg kjenner er at jeg får en euforisk følelse og kjenner meg helt syk i bena og armene, Får mega latterkick.

Andre gang:
Denne gangen var det to andre kompiser og vi dro til samme plass. først skulle de bare teste litt så de trakk inn en ballong hver og bynte å småflire litt. Så fant jeg ut at jeg skulle innhalere hele ballongen (Noe jeg ikke hadde tort før), så jeg satte den mot munnen, inhalerte, så tok det et par sekunder før jeg kjente en slags rar prikking rundt munnen og kjente såvidt armene og føttene. Så jeg bynte å gå rundt så hører jeg at alle lydene rundt meg forvrenges helt, hørtes ut som alt jeg hørte var fra et rør under havet eller noe sånt. Så det jeg husker, er alt jeg gikk og hylte, Men de andre sa at jeg hadde gått og flirt og sett skikkelig happy ut.
En av de andre kompisene ville teste det samme så vi fyllte opp en ballong så la han seg ned på en palle som lå lenger nede. Så trakk han inn alt og holdt det inne. Husker at han sa noe som "Å fy faen, fy faen ass." så bynte han å snakke om at han ikke kunne røre seg. Vi filma jo hele dritten da men han sletta det når han så det fordi han nesten skreik når han ikke kunne røre seg.

Dette var min første rusrapport, vet at den er kort og er vel ikke så god men gjør mitt beste.

Kommer salvia 10x tripprapport senere denne uka og
Sist endret av Dodecha; 2. juli 2007 kl. 13:21. Grunn: rusrapport, ikke tripprapport
Gleder meg til salviaen

Men triprapporten var litt kort
Vet, men nitrorusen varer liksom i 1 min.^^
er det farlig dette?
det er vel ikke like farlig som f.eks sniffe formfett? hehe
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det brukes som bedøvelsesmiddel hos tannleger, så risikoen under ansvarlig bruk er liten.
Erowid har en liten side om risikoene her.

Enda en ting jeg kom over er at de formene gassen er tilgjengelig til vanlige folk (drivgass i kremdispensere o.l.) inneholder mer enn bare N2O:
Sitat av wikipedia
Automotive nitrous available to the public often has 10% sulphuric compounds added to prevent recreational use. Inhalation of these compounds can be fatal.
Vis hele sitatet...
Hvor mye dette gjelder i Norge og hvilke produkter som bare har ren N2O vet jeg ikke, her har du hele artikkelen.

Torsken: det finnes bare en type lystgass: N2O/Dinitrogenoksid.
Det er ikke selve gassen som er farlig, men tar man for mye på en gang så kan gassen fortrenge oksygenet i lungene, og da dør man av kvelning.
Sist endret av Dodecha; 3. juli 2007 kl. 17:50.
Jeg vet ikke om det er lyst gass, n20 det er snakk om, eller om det finnes flere forskjelige typer lystgass.
Men lystgass er iallefall en av de mest trygge rusene du kan prøve, tryggere en alkahol.
Sist endret av torsken; 3. juli 2007 kl. 17:45.
Hvor får man tak i lystgassen da?
Sitat av ThaMan
Hvor får man tak i lystgassen da?
Vis hele sitatet...
Du kjøper det på f. eks. jernia.
Sitat av torsken
Jeg vet ikke om det er lyst gass, n20 det er snakk om, eller om det finnes flere forskjelige typer lystgass.
Men lystgass er iallefall en av de mest trygge rusene du kan prøve, tryggere en alkahol.
Vis hele sitatet...

Men så er ikke alkohol så veldig trygt heller da..
Thaman: Du kan få det på f.eks Jernia som ulldott sier, i form av patroner. Eller så kan man få bestilt det over nett.

Edit: Det finnes mange tråder om dette allerede, så søk.
Sist endret av Sky; 3. juli 2007 kl. 19:55.
Det er bare bullshit at det er andre drivgasser i patronene, det står på pakken "Pure n2o under pressure".
Man får kjøpt de på jernvarehandler, bare spør etter kremdispensergass men det er noen som selger co2 som kremdispensergass men jeg legger bilde av den jeg bruker kjøpe her:

http://www.eqonline.co.nz/shop/catal...%20CHARGER.jpg
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Playozz: Jeg sa at jeg ikke visste hvilke merker som hadde ren n2o og hvilke som hadde urenheter, jeg henviser til erowid der de har en liten side om det, ISI patronene er det reneste vanlige folk kan få tak i, men den er ikke 100% ren, her er et bilde fra når de tok 12 patroner igjennom en kremdispenser og dro fingeren rundt inn i sylinderen.

Dog har ingen rapportert de bivirkningene fra ISI patroner som har blitt observert ved bruk av patroner med større andel urenheter.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Disse patronene som brukes til matlaging er hovedsakelig rene. Det er de som brukes til biler og motorer som er mest utsatt for forurensing, så sånn sett tror jeg nok ISI og lignende merker til kremdispensere er mer eller mindre safe.
Sitat av Dodecha
Det brukes som bedøvelsesmiddel hos tannleger.
Vis hele sitatet...
Bare nevner at lystgass brukes nå snart som bedøvelsesmiddel under mindre inngrep. F.eks får jeg lystgass når jeg skal operere ut skruer fra foten min. Hadde valget mellom lystgass, narkose og lokalbedøvelse.
lystgass brukes også under fødsler.
Hvordan er doseringa på lystgass i bedøvelsesøyemed, i forhold til hvor mye man bruker for rus? Høyere?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av suspekt
Hvordan er doseringa på lystgass i bedøvelsesøyemed, i forhold til hvor mye man bruker for rus? Høyere?
Vis hele sitatet...
Ifølge wikipedia brukes et 2:1 ratio med oksygen, de tar vel de samme testene som ved vanlig bedøvelse, sjekker respons på et nålstikk e.l.

Det er ikke mengden n2o som er den avgjørende faktoren, men hvor mye oksygen du får med i samme slenge, om du ikke puster inn noe oksygen samtidig kan du kveles.
"Større doser over kort tid kan dessuten medføre mild kvalme eller varig svimmelhet."(- wikipedia)

varig svimmelhet, vil det si et par dager eller?
Hva er prisen på slik lystig gass hos jernia?
prisen varierer men pleier vell å ligge på en 100 kr pr pakke
Sist endret av lennis; 7. juli 2007 kl. 18:12.
90 kroner for 10 patroner der jeg kjøper de, en glassvare handel aka kjøkkenbutikk eller noe men jeg og kompiser har kjøpt alt og ser ikke ut som de planlegger å få inn nye, men det er i tromsø da^^ De hadde bare en 5-6 pakker der
▼ ... noen uker senere ... ▼
Og du spurte etter kremdispensergass sa du? Hvordan bruker man gassen? Er det bare å tre en ballong over en patron og deretter innhalere fra ballongen?
Ved ren lystgass-inhalering får du bare en kvelningsrus/snifferus før du blir bevisstløs. Veldig lite sunt, du må blande med oksygen. Jeg stjal selv en diger flaske ved varemottaket til det lokale sykehuset her en gang og sniffet rein lystgass. Ble bare knocka ut som ved sniffing av lim/løsemidler i plastpose.
Defqon's Avatar
Trådstarter
Du får enten tak i en kremdispenser ellers setter du patronen fast på enelleranna måte og banker SVAKT med hammer og spiker, så er du klar med ballong å sette over, har du banka for hardt så går alt gassen ut på null komma svisj.
Man får ikke bare kvelningsrus av rein lystgass, om du puster lenge inni ballongen ja men tar du en patron i et trekk så er det temmelig heftig
har du prøvd dette flere ganger nå?
Defqon's Avatar
Trådstarter
Nei, siste gang var da^^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet noen om noe sted i oslo de garantert har det? Prøvde en jernia, men de bare så jævlig dumt på meg.
Var det kremdispensergass du spurte etter da?
Sist endret av battlecaT; 2. august 2007 kl. 16:06.
Det var akkurat det jeg spurte om. Tror ikke de vet om kremdispensere.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg kjøpte på jernia i Bergen for 4 år siden eller så. Tror det skal være standardsortiment på jernia?
Altså, at 'de så dumt på deg' betyr ikke at de ikke har det. Let litt i hyllene deres, hvis du ikke finner det på egenhånd så spør igjen. De er jo tross alt på jobb for å hjelpe kunder og ta i mot betaling
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av sonixx
lystgass brukes også under fødsler.
Vis hele sitatet...

Legen: PRESS!!!
Moren: HAHAHAHA!!!! JEG PRESSER!!! WEEE!! HAHAHAHAHAHAHAH.

Utrolig morro å dytte i seg lystgass En venn av meg hadde sånne patroner liggende hjemme ^^

Men anyway. Er det noe aldersgrense på dette? Eller kan jeg (som er 17 år) bare spasere rett inn på jernia og si at jeg skal ha lystgass?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ja, det kan du fint. Men enkelte har vel fått snussen i at folk faktisk RUSER seg på dette rusmidlet, så det kan godt være at butikker har egne (moralske?) regler de følger.
Jeg er bare 15 og har gått inn med såkalte "gangstere" og enda fått kjøpt^^
Neinei ikke derfor altså, de der visste vel ikke om at det var lystgass i patronene, Hadde de visst det så er det mer sannsynelig at de hadde solgt til en helt normal person enn 1 kis som ser grisefjern ut med sæggebukse og greier^^